Inseminaatio

Kesäterveiset ja kiitokset erityisesti Puskatädille kun tulit kertomaan, että kannattaa olla sinnikäs. Itse mietin jo 2 kerran jälkeen, onko tästä (mistään?) mitään hyötyä. Ehkä kolmas kerta toden sanoo tai sitten seitsemäs...

Itselläni on hyvin samat speksit ja hoidot, joten toiveikkaana syksyä odotellen!

mileena 1.
Rosmariini 1.
StellaR 2.
Sallie 3.

neganneet 66,6
peppi1981 2iui
Joppu 2iui
Jastu 4.IUI
mariq 1
rosetta 3.
Tytti82 2
Sivi1
Pelkkääkriisiä 3.
Ronja81
vaana 3.
Eena 3.
Sanasa 1
fifiris 3.
Relish 2.
Verna 1.
MisKatti 1.

Plussanneet 9,5
dinaho 1
Martzu87

No niin....aikaa vierähtänyt täällä käynnistä kun ollut kesäpuuhaa lomailun merkeissä.

Negalistalle voi siis minutkin lisätä. Sellaiset oli tuntemukset silloin kesäkuun alussa ja ei tarvinnut testailla kun täti kurvasi kylään. Viime kierrossa jouduttiin sitten jättämään väliin kun oltiin tosiaan just reissussa kun olis ollut otolliset päivät meidän koti-inssille.

Eli tänään on jälleen uuden kierron kp1 ja nyt pitäisi oviksen osua sellaiseen rakoon, että voidaan yritys nro 2 hoitaa. Lähdetään sukuloimaan vasta lähempänä loppukuuta. Kiva juttu päästä kokeilemaan.

Voi kun rupeaisi tänne nyt plussia jo osumaan! Kaikille hirmuisesti jaksuja ja niitä plussatuulia tietenkin!

Tänään selviää pääseekö ekaan inssiin ryhtymään, jännää..lauantaina oli lupaavasti 14mm folli ja limakalvokin paksu, joten mieli on melko korkealla. Mutta kuten joku tuolla pinossa aiemmin totesi, että toistuvat pettymykset karaisee, niin en uskalla vielä olla kovin toivorikas kuitenkaan.

vaana voihan harmitus, mutta onnea uudelle tielle, eiköhän se sillä vihdoin! Kerrotko miten asiat etenee ivf-puolella?

Ei enää montaa päivää siihen kun menkat alkaa.. omien laskujen mukaan pitäisi tosiaan lauantaina alkaa! :) Toivottavasti ne clomit vaan nyt on toiminu niin että kierto olis sit sen 30päivää.. tuntuu jopa ihan oudolta jatkaa hoitoja taas kun taukoa on ollut niin kauan, odotus ja toivo on silti jälleen kerran todella kova! :) <3 ilmoilen sitten lauantaina että onko menkat alkanu vai ei..

Eka inssi natsasi meillä. Tänä aamuna tein positiivisen testin. Nyt sit jännätään pysyykö itunen kyydissä ekat 3 kk. Nyt pitäis saada itsensä sen verran kasaan, että pääse lähtemään töihin. :D

Tsemppiä kaikille!

mileena - 1.
StellaR - 2.
Sallie - 3.
Paiju - 1.

Neganneet (85 %):
peppi1981 - 2.
Joppu - 2.
Jastu - 4.
mariq - 1.
rosetta - 3.
Tytti82 - 2.
Sivi - 1.
Pelkkääkriisiä - 3.
Ronja81
vaana - 3.
Eena - 3.
Sanasa - 1.
fifiris - 3.
Relish - 2.
Verna - 1.
MisKatti - 1.
Rosmariini -74 - 1.

Plussanneet (15 %):
dinaho - 1.
Martzu87 - ?
Virgo72 - 1.

Virgo olipas piristävää kuulla! Onnea!!! :flower: Rosmariini, kurja enne :hug: , voi kun ei tulisi kuitenkaan ne menkat.

Voitteko laittaa meikäläisenkin listoille, kun nyt tuli eka inssi tehtyä? Simpat oli kuulemma mainioita. Meikäläisen kyvyistä en ole vielä vakuuttunut, mutta pitkästä aikaa jaksaa taas vähän uskoa, että lapsi voisi tullakin...yk 17 siis menossa.

Mitä teille muuten on sanottu siitä kauanko inssejä kannattaa yrittää? Meidän lekuri puhui sitä kolmea, mutta että tottakai tehdään enemmän jos haluatte, mutta onko siitä mitään iloa, eikö ne mahdollisuudet vaan heikkene?

Täällä DPO 13, aamulla testattu nega ja nyt tuhruttaa. Ei tärpännyt meillä ekasta. Nyt kesäloma yrittämisestä ja palaillaan kuukauden kuluttua, kun mahdollisesti uutta inssikiertoa käynnistelemme.
Mukavaa kesää ja tärppionnea kaikille!

Onnitteluja Virgolle täältäkin!

Ja toivotaan parasta paijullekin että eka kerta riittää :).

Meidänkin lääkärit on puhuneet noin 3-4 yrityksestä, mutta ihan on itsestä kiinni (miten paljon nuppi kestää ja rahaa riittää). Yks lekuri sanoi että jotkut yrittää jopa 7 kertaa, jos ei halua kovempia hoitoja tai on edullisemmalla linjalla. Jostain olen lukenut että todennäköisyys kasvaisi juuri sinne kolmanteen, neljänteen kertaan asti.

Itsellä kolme takana ja usko loppu kun kuitenkin jo kaikkiaan yk 28, joten ivf:ään on mielet siirtyneet, vaikkakin karsea luomumunkkitoivo välillä ärsyttävästi pilkisteleekin (tänään dpo11).. :O.

rosmariini :hug: ja rentouttavia lomia!

Eena juu, kummasti alkaa IVF kummitella kun kierrosluvut kasvaa - meillä on nyt 17. menossa. Vähän jos kaipailen uskoa luomun tehoon, tuntuu että se on kadonnut kokonaan kuvioista tällä hetkellä. No, nyt on DPO 5 vasta, ei mitään uutta auringon alla olossa toistaiseksi.

moikka,onkos kaikki tauolla?aika hiljasta.
ens ei olis kauaanenään seuraavaan hoitoon, jos nyt ei mee kp10 viikonlopulle tai se ovispv sitten....mut toivohan saa ;)
nyt luomu kp10 ja viimex ovis tais olla kp15-16....aikasten kyllä luomuksi yleensä vasta ovis luomuna k19 tienoilla....

Tervetuloa, satukirjan sankari! Toivottavasti teillä jo eka inssi kantaa hedelmää :)

jastulle megapeukut, että tästä inssistä tärppää!

Mä olen ottanut vähän taukoa palstailusta ja hyvää on tehnyt. Päässä pyörii ainakin välillä muutkin asiat. Tämä kierto mennään omin voimin ja elokuussa sitten seuraavaan inssiin. Tsemppiä teille kaikille! Perjantaina lähdetään kolmen viikon mökkilomalle, jees :wave:

HEI!
Tulen mukaan minäkin tähän inssi-ketjuun. Perjantaina olisi tiedossa 2.IUI ja jo jännittää... Ensimmäisestä inssistä tuli 03/09 elämäni ensimmäinen plussa, mutta raskaus meni kesken vkolla 9.:'( Meillä takana on lähes seitsemän vuoden lapsettomuus; kovasti ollaan yritetty luomuna ennenkuin vuosi sitten lähdin yksityisen kautta hakemaan apua. Nyt olemme hoidossa julkisella puolella.
Miehen osalta kaikki on kunnossa, vaan mulla on pco-munasarjat, joka ilmeisesti vaikuttaa niinkin paljon ettei millään luomuplussaa voi saada. Niin ainakin on kerrottu ja kyllähän sen lääkkeiden määrästä huomaa... clomit ei kasvata follikkeleja ollenkaan ja nytkin menopuria piikitän 8annosta, että tulokseksi saadaan 16mm follikkeli. Onneksi tuo pistäminen ei kauhistuta.
Kevään keskenmeno oli kova isku... kun sitä ehti jo miettiä kaikenlaista vauva-tulevaisuutta, mutta niin vain sekin pienialku riistettiin pois. Hcg-arvo nousi koko ajan normaalisti ja raskausoireita oli vaikka kuinka, mutta sykettä ei vain näkynyt ei kuulunut vaikka useampi lääkäri kävi tutkimassa, joten edessä oli lääkkeellinen keskenmeno. Nyt onneksi tuosta km alkaa jo toipua ja toivo on tässä uudessa inssissä...
Perjantaina siis inssiin samoin kuin Jastukin!
Piinaillaan sitten yhdessä nämä kaksi viikkoa plussaa odotellessa!
HEIPSAN!! :wave:

laalaa Tervetuloa ja suuret pahoittelut km.sta :hug:

Joo se niistä clomeista.. limakalvo 7mm, folleja yks 15mm. mua vituttaa niin paljon :'(
Siis mä oon nyt jo taas ihan varma että ei sitä plussaa tulla saamaan.. :(
Uus lääkäri oli juu, mukava oli :) ja kertoi asioita paljon enemmän kuin edellinen..
Mutta toi mua nyt ottaa päähän että clomien annosta nostettiin ja mä olin niin varma että tilanne olis parempi että follit olis suurempia ja niitä olis enemmän mutta ei.. kai siihenkin vaikuttaa ylipaino ja tupakointi ihan niinkun joka asiaan muutenkin.. huoh.. pregnyl joo torstaina ja perjantaina sitten klo.12 inssi.. viikon ehdin piinailla Suomessa, me lähdetään 2.8 bulgariaan. En ole vielä päättänyt ottaisko testin mukaan vai odottaako kotiin asti, paitsi eiköhän ne menkat siellä reissussa sitten ala.. mutta joo nyt turhauttaa ja masentaa ja vaikka mitä mutta siksi juuri mä tänne kirjoitinkin jos jotain helpotusta olisi :)

Jastu - älä vielä menetä toiveita! :flower:
Mulla oli tuossa kevään plussa-inssissä yksi 18mm folli ja riitti sillä kertaa!

Nyt eilen mun lääkäri sanoi seuranta-ultrassa (silloin yksi folli 12mm) että vielä 2menopur-piikkiä lisää niin se olis perjantaina 16mm ja siten sovia inssiin... eli samoilla mennään. Sulla varmaan menopur-pistokset kasvattais herkästi follit hyvän kokoisiksi kun clomeillakin tuloo tulosta. Ootko niitä vielä koskaan pistänyt?

Ai, säkin lähdet reissuun!! Mulla on kans testauspäivä Espanjan auringon alla B) Lähdetään miehen kanssa 4.8. kahdeksi viikoksi lomailemaan...

Mutta siis älä vielä heitä kirvestä kaivoon tän inssin suhteen!! Muuten multakin katoaa tämä pieni uskon ja toivon kipinä oman inssin suhteen... Eikös se muuten ole parempi ettei ole kuin yksi (tai max. pari) follia kasvanut, niin ei tarvi pelätä monen follin hedelmöittyvän ja sitä myöten km vaara vain kasvaa...

Juu no mä tuossa vertailin noita aiempia papereita mitä on ultrasta saatu niin huomasin että nythän se folli oli tosiaan suurin mitä on koskaan ollu tuon 15mm :) Kun mä muistelin että aiemminkin olis ollu 15nn-17mm mutta sitten tajusin että ehkä mä muistelen niitä lukuja mitä follit on olleet inssipäivänä..
Että kyllä toiveissa eletään ja perjantain inssiä kovasti odotellaan! :) <3
Ei oo ikinä ollut edes puhetta tuosta menopurista..
Juu nyt pidetään oikein plussa tsempit pystyssä toinen toisillemme perjantaista alkaen! :)
Sillon kun tulit raskaaksi niin otitko alkoholia ennen kun testailit? Kun olen tosiaan miettinyt että mitä sen kanssa tekisi että ollakko täysin nolla linjalla vai kuinka.. että vaikuttaako se asiaan oikeesti millään tavalla..
palataan! :)

Täällä kova tsemppi on päällänsä :kieh: Vaikka yritän kyllä malttaa mieleni ettei sitten se negan jälkeinen pudotus olisi niin julma...

En juonut alkoholia ennen viime plussaa. (olen absolutisti)
Mutta tuolloin keväällä olin kyllä myöskin Välimerellä lomailemassa ja naatiskelin kaikennäköistä sapuskaa ja alkoholittomia juomia ennen ja jälkeen plussatestin...ja ihan hyvä oli olo...(mitä nyt viimeisenä iltana tuli ruokamyrkytys vihersalaatista tai kanankoivesta :x ja sain hypätä vessassa vähän väliä )

Ainahan sitä sanotaan ettei kohtuullinen alkoholin käyttö vaikuta mitään ennen kuin on tehnyt plussatestin... Ajattelis ettei ainakaan 1siideriin tai viinilasillisen nauttiminen iltasella haittaa. Oon tietysti vähän huono sanomaan ;)

Yhteistyössä