Inseminaatio

Nii-i näin mäkin oon asiaa miettiny että ei nyt luulis olevan haittaa jos sitä pari siideriä ottais.. mutta ajattelin kysyä vielä perjantaina tän lääkärin mielipidettä asiasta että katotaan mitä hän vastaa :) Perjantaita kyllä kovasti odotellaan jo <3 :)
Sitä vaan aina miettii miten saisi ne toiveet ja odotukset pysymään sellaisina ettei se nega niin pahalta tuntuisi, mutta kyllä sitä ne kyyneleet vaan silmiin aina nousee ja pettymys on kerta kerralta suurempi.. Lääkärikin sano eilen että nyt sitten todellinen tsemppi päälle että tällä kertaa onnistaisi! :) Mä vain mietin että niin, helppohan se on niiden sanoa..
 
Nyt se piinailu sitten alkaa.. :) <3 Inssi ohi ja hyvin meni. Munis 20mm, limis 9-10mm.. Lääkäri sano että nyt jos koskaan on juuri oikea hetki inssille.. Että nyt todellakin vaan toivotaan parasta!! <3 :)
 
Juu, täällä kans inssi ohi ja piina alkaa... Mun lääkäri ei enää ultrannut vaan truuttasi suoraan kaverit sisään :)

Aamulla oli kyllä melkoisesti perhosia mahassa ja melki itkua väänsin..., kun tässä hoitojen aikana itsestä on tullut väkisikin tuon sperman erityistarkkailija =) ja jo näillä purkin viemisillä tietää lähes tulkoot minkälaista sen pitäisi ulkoisesti olla...noh, nyt tuntu että se on pelkkää vettä, ettei tuolla nesteessä mitään elämää ole ja sitä oli niiiiin vähän. Mies itsekin sanoi, että voi kauhia..toivottavasti tuo kelpaa.
Mutta kelpasi se ja ihan helposti! HUH! Mutta tosin oli lähes puolet vähemmän siittiöitä oli kuin edelliskerralla. (1.IUI 87milj. ja nyt 52milj.) Huippulukemia silti molemmat.
Eli nyt vaan odotellaan ja toivotaan..

Jastu hurjat tsempit nyt piinailuun!!!! Kun sulla oli noin hyvät lähtökohdat niin johan se on kumma jos ei piinailu tuota tulosta! bd bd
 
Voi vitsit.. :( Toivotaan nyt vaan että siitiöt ois vikkeliä ja saisitte toivotun tuloksen!! :)
Todellakin nyt on hirviä tsemppi päällä että josko ihan oikeesti jo vihdoin tulisi raskaaksi <3 :)

Olikos täällä kenelläkään sitä pahoinvointia clomeista, kun annosta nostettu.. mietin vaan että kuinka kauan mahtaa kestää?! Että koska voi ruveta miettimään olisko pahoinvointi mahdollisesta pikkuisesta :D
 
Heissan,
yhtä yk:ta '''rikkaampana''''. Ei tuonut tulosta eka inssi ja vaikka osasinkin uumoilla, niin tietysti harmittaa. Simppojakin oli yli 100 miljoonaa! Plääh.

]Jastu ja Laalaa teille nyt paaaljoon onnea auringon alle! Viel noista keskusteluista -mulle ei ole laitettu mitään hormoneja mukaan, vaan aina on ihan luomusti kasvanut folli, ja alkoholia en ole jaksanut pantata ennen testausta, mutta en nyt toisaalta ole ihan kaatokunnossakaan ollut.

Loppuviikosta selviää ehtiikö seuraavan inssin vielä ennen lomaa. Pidetään peukkuja, että kasvaisi vauhdilla, olis intoa päästää yrittämään, ennemmin kuin odotella ihmettää kotona
 
Harmin paikka Paiju ettei inssi tuonut toivottua tulosta :( Toivottavasti pääsisitte nopiaan seuraavaan yritykseen. "Turha" odottaminen kun käy ainakin meikäläisen luonnolle ;)

Jastu-minkälainen sun clomi-annos on? Mulla oli joskus muinoin ekaks 1tabl per päivä ja sit nostettiin 2tablettiin, jossa se on sit pysynytkin. Mulle toi määrä ei aiheuta mitään vattavaivoja saati oksettavaa oloa, mutta yksilöllisestihän noita oireita esiintyy. Mutta toivotaan, että sun ällöolo olis jo peräisin siitä pikkusesta :) Viime kerralla raskautuessani olo vaihteli piinapäivien alusta alkaen melko ällöstä ihan neutraaliin... tiedä sitten kuinka paljon siinä oli mukana omaa kuvittelua...
Nyt en osaa oikein sanoa mitään oireiden suhteen... menossa siis pp4 ja eilen oli tosi huono olo välillä klo9-11. Muuten kaikki ihan normaalia. Ties vaikka johtuis menkkojen tulosta tuo huono olo..plääh... :/
Vielä viikon verran kun jaksaa odottaa niin pitäisi jo vähän selvemmin tietää mikä meininki masussa on.. Turhan toiveikas en oo, notta katotaan kui käy..
 
Laalaa
Mulla on 100mg clomit eli 2tbl ja juu mulla kyl aiheutti pahoinvoinnin.. Eilen illalla kun sillain "silitti" tosta alavatsasta niin yhtäkkiä pari kertaa niinkun kouristi vatsassa.. tiedä sitten mistä oli?! Mullakin välillä ollut ihan erilainen olo kuin muissa kierroissa ja jotenkin ollut varma olo siitä että olisi raskaana.. mutta kun oikeesti miettii niin eihän se nyt vielä voi tuntua missään vaikka hedelmöittyminen oliskin tapahtunu..vai voiko?!?
Eipä täs muu auta ku vain odotella ja piinata prkl! :D
 
Vielä viikko piinaa jäljellä :whistle: En osaa kyllä yhtää arvailla omia oireita baby-oireiksi... välillä vattaan sattuu, välillä on huonompi olo, mutta suurimmaksi osaksi olo on niin kuin ei mitään. Miehellekin jo sanoin että tuskinpa vaan mitään tuloo, mutta se meinas ettei nyt vielä vaivuta synkkyyteen! Mites sun oireiden laita on Jastu? Onko alun oireet vain lisääntyneet?? Toivotaan...
Aivan loistavaa - viimeinen päivä töitä ja sit lomailemaan!!!!!! JEEH!! Työkaverit meinas, että lähdenkö Espanjaan hakemaan sikaflunssaa vai väistelemään pommeja...hmmm.... katotaan nyt kui käy... Toivottavasti saadaan vältettyä molemmat ja sitä vastoin tuodaan mukanamme plussainen r-testi =)
HYVÄT VIIKONLOPUT KAIKILLE!!!!

Laalaa pp-7
 
Juu sitä olis todella vielä viikko jäljellä tätä piinailua.. kyllä tää on taas niin raastavaa välillä ollutkin.. no mulla ei oo maha ollu menkkamaisesti niin kipee pariin päivään.. mut ei muuten kyllä mitään oireita mihinkään päin.. tissit alkaa kipeytyyn pikku hiljaa ja niin on ollut jokaisessa clomi kierrossa ennen menkkoja..
haluaisi toivoa, muttei vaan uskalla.. sitä on monesti jo pettyny ja jotenkin vaan niin pelkään että taas on samaa.. melkein itkettää jo valmiiks! :( Mutta mutta.. la-su yönä reissuun lähtö niin eiköhän sitä sitten mene aikakin nopeemmin kun on reissun päällä :) toivotaan..
Juu mulla alkoi loma kanssa tänään ja voi sitä tunnetta kun se päivä vihdoin päätty ja pääsi töistä kotiin!! :)
 
hellou inssiläiset,
siirryn täältä syksyn ivf-pinoon, koska kolme IUI:tä oli riittävästi meille ja siirrymme koviin otteisiin :). tänään suunnittelukäynti takana ja toimenpiteet jo viikolla 35. nopeasti edetään :).
toivon kaikille paljon onnea onnistumisiin ja mukavaa syksyä näistä ongelmistamme huolimatta!
käyn välillä lueskelemassa kuitenkin teidänkin kuulumisianne.
 
Päivitystä täältäkin. Reissun päällä ollaan oltu kohta jo 2 viikkoa sukuloimassa ympäri Suomea. Me ehdittiin yks koti-inssi, nro 2, tekemään ennen reissua, tosin ajoituksen osuvuudesta ei tarkkaa tietoa kun ei käytetty mitään ovistestejä tai muuta vastaavaa. Kiertokaan ei ole ihan tasainen ollut, mutta pari viimeistä olleet 29-30. Tänään olis sitten pp14, mutta huomisaamuun jää testin teko...

Fiilikset aika neutraalit. Täytyy tosin sanoa, että aivan kummallisia oireita on ollut. Esim. järjetöntä särkyä jaloissa ja olen parina päivänä nukahdellut päiväsaikaan, joka ei ole ollut mulle tyypillistä pojan syntymän jälkeen. Mikäli nega napsahtaa niin täytyy ihmetellä omaa kehoa, joka tällaisia omituisuuksia tekee. Toiveet ei ole kovin korkealla, nytkin on menkkamaista juilintaa, hyvin mahdollista, että täti pyyhkäisee yöllä kylään. Mut jos ei niin pääseepä aamulla testaamaan.

Sitä siis odotellessa.

Miltäs viimeiset piinapäivät siellä sujuu jastulla? Entäs laalaa82? Toivottavasti kuuluisi iloisia kuulumisia teiltä!
 
nega testattu aamulla, mutta kylläpä on sitten taas kierto venähtänyt...nyt siis kp 32 ja eipä ole yli 30 ollut kierto joihinkin kuukausiin... Mut menkkoja odotellaan. Jos ei kuulu niin täytynee testata uudestaan. Onpahan vaan kummallista. En mä sitä plussaa sieltä osaa enää toivoa kun nega tärähti jo. Noi kehon kummallisuudet vaan ihmetyttää entistä enemmän kun eivät ilmeisesti raskaudesta johdu. Pitää uskoa, että osaa se keho tehdä temppuja, hih.
 
Ajatukset aika epatodelliset.. taalta bulgariasta tosiaan kirjottelen ja tana aamuna se plussa sitten taisi tulla!! :heart: :heart: =) =)
Jospa sita testailisi viela huomenna tai ylihuomenna uusiks josko se viiva vahvistuisi mutta mielestamme ei ollut mikaan viivan paikka vaan ihan oikea plussa :) etta ei tarvinnut valoa vasten tihrustella! :D
Kirjoittelen oireita yms. paremmin sunnuntaina kun kotiudun ja nappaimetkin on normaalit :LOL:
 
Aivan mahtava juttu Jastu!!! Olen itse asiassa ajatellut sinua ja teitä muita jotka heinäkuussa vielä ehditte inssiin ja miettinyt miten mahtaa olla käynyt! Onnea todella! =) Tämä antaa uskoa meille muillekin taas...

Tsemppiä eteenpäin ja kerrothan täällä joskus raskausden edistymisestä.
 
Täällä jännäillään jastun jatkoja! Toivon kovasti, että se plussa siellä on!

Hmm....kummallisuudet täällä jatkuu. Nyt menossa kp36 eikä menkoista tietoakaan. Ei kyllä plussastakaan. Tk:lla pissatesti perjantaina myös nega. Että onpahan kivan kierron keho taas järjestänyt. Eipä ole aikoihin ollut näin pitkää kiertoa, ärsyttävää.

Jännäilen myös mitä laalaa82:lle kuuluu sinne lomalle?

Piinailujaksuja StellaR ja muut jotka samassa vaiheessa! Plussia odotellaan.... =)
 
No voi hyvät hyssykät tuota jastun tilannetta. Oikeesti, ihan kuin tämä piinailu ei olii muuten rassaavaa ilman noita julmia testituloksia.

Miskatti, mulla tuli täti ekassa inssissa kp38, mutta negan testasin kuitenkin oj kauan ennen sitä. Olipa pattimainen tilanne. Jälkeenpän lääkäri sanoi, että kyllä se alkaneelta raskaudelta haiskahtaa, oli testitulos mitä tahansa. Joten ehkä sittenkin...

 
Soittelin klinikalle ja varailin ensimmäisen ultra ajan 25.päivälle..
Ajattelin vielä yhden testin tällä viikolla tehdä ja jos se sitten plussaa näyttää niin asia on vaan uskottava! :) <3 mietin vain kauankohan tämä maha kipu kestää ihan niinkun menkat alkais.. :/
 
jastulle ihan älyttömästi onnea! Ultrakuulumisia siis odotellessa :)

Täällä loppui epätietoisuus ja pieni huolikin... Kp 1 siis tänään. Edellinen kierto päätti vaan sitten venähtää pitkäksi. Noh, nyt uusi kierto alkanut ja sehän sitten tietää sitä, että ovista pitää tikutella. Ei ole muuten mitään käsitystä siitä milloin ovis mahtais olla.

Meillä pojan päiväkotitaival alkoi tänään. Saan olla tämän viikon mukana harjoittelemassa ja ensi viikolla poika saa jäädä omilleen sinne sitten. Mullakin koulunpenkki odottelee jo maanantaina, joten paluu arkeen häämöttää uhkaavan lähellä. Päivä tarhassa meni mukavasti ja huomennakin mennään hyvillä mielin taas.
 
En tiedä, kuulunko joukkoon, koska meidän "ongelmamme" on (toivottavasti) vain pippelittömyys :D Toisen naisen kanssa siis elelen ja lasta ollaan suunniteltu reilu vuoden päivät.

Eka inssi 7.8., nyt kp 15/23-24 (joo, mul on tosi lyhyt kierto...). Miten tätä jännitystä voi hillitä? x) Ei haluis herätellä toiveita, mutta toisaalta ei oo kiva kauheen pessimistinenkään olla.
 
Hei vaan Vuorovesi, tänne vaan, ei kai täällä nyt sentään valkata sen mukaan onko naisen vai miehen kaa :) Käsittääkseni täällä jänskäillään vaan tämän todella raastavan inssirumban kanssa ja piinaillaan tuloksia odotellessa. Valitettavan usein tulee kyllä pettymys. Itselleni jo kahdesti, vaikka kaikki osui muka nappiin. Mutta hei, lue tästä pinosta että kyllä joillain onnistuukin! Sillä elellään...

Ja jos teillä on luovutetut simpat käytössä, eiköhän ne valkkaa vaan hyvää tavaraa toimenpiteisiin, joten sillä lailla kai teidän mahikset on vielä paremmat, eikö?
 
StellaR: Kiitos :)
Juu, simpat oli kyllä loistavaa sorttia, mitä niitä nyt oli viis miljoonaa per milligramma siinä meijän annoksessa :D Tanskalaisia pikkukavereita. Joo, tämä pino on kyllä uskomattoman inspiroiva :) Ajattelin huomenna testailla, vaikka onkin vasta dpo 9 :ashamed: Tilasin niitä 10-herkkyyden tikkuja. Tsemppiä ja pikaisia plussia teillekin!
 

Yhteistyössä