heippa,
ronja81, siis onko sulla todella kp 9? Eli inssiä ei ole vielä tehty ja alkukierrossa siis välivuodon omaisesti tuhruttaa? Voisiko johtua lääkkeistä, jos sulla on clomit/femar tms.? Jos tarkoitit pp/dpo 9 voi toki olla kiinnittymistä, mutta olen siitä jostain lukenut että se olisi ihan kirkasta punaista verta ja vain melko vähäisissä määrin.. Mutta tiedä häntä, itsellä ei ole kokemusta.
Kohdunkaulan mutkikkuus lienee siis yleistä. Mulla oli nyt viimesimmällä inssillä eri lekuri, joka joutui vähän nitkuttamaan ja kerran vihlas ikävämmin. Varsinainen oma lääkäri ei ole kahdella aikaisemmalla kerralla puhunut mitään mutkista eikä ole sattunutkaan yhtään. Rakkoteoria voi hyvin pitää paikkaansa (itse olen tosin aina mennyt tyhjällä rakolla ja toisin toimiminen tuntuisi aika vaikealta), mutta uskon, että myös lekurin taidoilla/kokemuksella voi olla merkitystä.
hopeful, tervetuloa tänne ja tervemenoa vaan inssiin! Kannattaa toki mennä, koska kyllähän siinä ultrataan ensin ja nähdään rakkulan tilanne, jonka jälkeen lääkärikin voi sanoa mielipiteensä toimenpiteen "kannattavuudesta".
Pelkkääkriisiä, ei muuta kun apinan raivolla eteenpäin. Ei luovuteta.
Omasta tilanteesta sen verran, että vähän on alkanut jo jännittämään.. Olen antanut itselleni luvan testata aikaisintaan ensi keskiviikkona, jolloin tasan 2 vkoa inssistä. Vielä ei ole ollut mitään merkkejä menkoista, joten toivo on huolestuttavasti noussut, et olisko se kolmas kerta tosiaan nyt toden sanonut. Ei kyllä myöskään mitään raskausoireitakaan ole ollut, paitsi että kärsä on ollut tukossa pari päivää, mutta en uskalla siitäkään vielä paljoa päätellä koska flunssatoipilaana ollaan muutenkin. Aamulämmöt on heitelleet ihmeellisesti, joka toinen päivä ylös ja alas. Ei auta ku odottaa vielä pari päivää ja juosta vessassa koko ajan tarkistamassa tilannetta..