Inseminaatio

Pahoittelut tädistä niille, joille ikävä vieras on saapunut.

Täällä kummallista kipua ollut pp8 lähtien :| Nyt siis menossa pp10. Nivusia on särkenyt aivan tolkuttoman paljon ja jossain muuallakin alaosastossa kipua ja säteilee oikeastaan reisiin asti. Mietin jopa eilen, että olisko syytä lähteä lääkärissä käymään kun on sellainen fiilis, että kaikki ei ole hyvin. Mutta ajattelin nyt katsella ihan rauhassa. Menkkakivuiksi alkavat ihan liian aikaisin. Mulla on aina niin selkeät tuntemukset. Kaiken kaikkiaan tästä meidän ekasta yrityksestä on ollut sellainen tunne, että ei onnistunut, joten menkkoja odottelen viikonloppuna alkaviksi.

Sateisen päivän iltaa kaikille! Ja tsemppiä jokaiselle vaiheisiinne. Vaikka harvoin kirjoittelen niin käyn kyllä lukemassa kuulumisia tiuhaan.
 
Niin mullahan tosiaan alko jo kolmas (ja vika) inssi-kierros. Nyt kp2. Eli tässä vielä korjattu lista

NIMI, MONESKO INSSI

vaana 3.
Pelkkääkriisiä 3.
mariq 1.
Verne
peppilottasikuriina
fifiris 3.
mileena 1.
Relish 2.
MisKatti 1.

neganneet 36%
peppi1981 2iui
Joppu 2iui
Jastu 4.IUI

Plussanneet 0%

 
Oon törmänyt muutamilla lapsettomuus keskustelupalstoilla akupunktioon, ja jotkut tosiaan uskoo että siitä voisi olla apua lapsettomuuteen.. Oletteko kuulleet/ajatelleet kokeilla? Mua kyllä kiinnostaisi mutta toisaalta kun tässä tota rahaa palaa kokoajan niin ei ihan hirveesti hotsittais taas maksaa jollekkin puoskarille... Mutta toisaalta jotkut tosiaan väittää että siitä on apua. Halvemmaks se tulisi kun ivf. :)

Vähän taidan kallistua kokeilemisen kannalle! Alanpa tonkia netistä löytyiskö sopivaa paikkaa.. taidan kyllä olla vähän epätoivoinen.. :ashamed:
 
Varasin ajan akupunktioon maanantaille. Kysyin onko kokemusta lapsettomuuden hoidosta ja lääkäri sanoi että on 30-vuoden kokemus.. No katsotaan kuin käy! Oon taas ihan innoissani.. :) En oo vielä kehdannut miehelle kertoa kun se varmaan sanoo että oon epätoivoinen. :LOL:
 
Mönkään meni! KAikki mikä vain voi mennä! :'( :'( :'( :'( :'(
Me käytiin vällyjen välissä eilen ja tänään oli inssi. Tuloksena liian vähäinen siemenneste. Kaiken lisäksi ovis oli mennyt jo ohi, eli se oli tullut jo aikaisemmin.
Luomu raskauteen en usko.
Syksyllä katsotaan et jatketaanko insseillä vai koeputkihedelmöityksellä.
Nyt yritetään pitää rento kesä!

Onnea muille matkaan ja tärppi onnea!!!
 
Pahoittelut mariq ja peppilottasikuriina. Toivotaan nyt kuitenkin sitä luomuplussaa!

Täällä tilanne se, että melko varmasti saan tädin vierailulle tänään tai viimeistään huomenna. Sellaiset on nyt tuntemukset kuitenkin. Enpä tuota kovin harmittele kun ei liikaa päässyt toivonkipinä päätään nostamaan onneksi. Seuraavassa kierrossa tosin saattaa ovis osua sellaiseen aikaan, että ollaan reissussa eikä päästä yritys nro 2:sta vielä tekemään. Mutta sen näkee sitten kun täti saapuu.

Blaah mikä ilma ja pitäis lähteä kirjastoon ja kauppaan pojan kanssa.
 
Hei, ilmoittaudun mukaan jännittäjiin! Tänään oli ensimmäinen inssi ja parin viikon piinailu edessä. :)
NIMI, MONESKO INSSI

vaana 3.
Pelkkääkriisiä 3.
Verne
peppilottasikuriina
fifiris 3.
mileena 1.
Relish 2.
MisKatti 1.
Sanasa 1

neganneet 36%
peppi1981 2iui
Joppu 2iui
Jastu 4.IUI
mariq 1

Plussanneet 0%
 
NIMI, MONESKO INSSI

vaana 3.
Pelkkääkriisiä 3.
Verne
peppilottasikuriina
fifiris 3.
mileena 1.
Relish 2.
MisKatti 1.
Sanasa 1

neganneet 30,7%
peppi1981 2iui
Joppu 2iui
Jastu 4.IUI
mariq 1

Plussanneet 0%
 
Hei vaan,

täälläkään ei toka inseminaatio tuottanut tulosta. Nyt taas kp 4/29. Seuraava ja viimeinen inssi on sitten elokuussa ja sen jälkeen siirrytään ivf/isciin.
Tsemppiä kaikille! Täällä alkoi siis kesätauko ja ihan hyvillä mielillä kuitenkin.
 
Hei,
tulisin mukaan ryhmäänne.
Kolme inssiä takana, kaksi negaa ja viimeisimmästä vielä viikko jännitystä jäljellä. Usko onnistumiseen on kyllä kovin vähäinen, koska tämä jo kaikkiaan yk 27 eikä hoidoistakaan ole ollut minkäänlaista apua tähän mennessä. Diagnoosina PCO-tyyppistä ja miehen jonkin verran heikentynyt aines.
Jos ei vieläkään onnistunut, myös kesätauko edessä heinäkuun ja luultavasti elokuukin menee hoidoista ohi. Ei kyllä olla vielä keskusteltu jatkosta, vieläkö neljäs tai viides inssi, jota lääkäri viissiin vähän ajatteli, vai ivf-suunnitteluun.
Yritän kuitenkin toivoa jollain ihme rippeillä vielä parasta...

NIMI, MONESKO INSSI

vaana 3.
Pelkkääkriisiä 3.
Verne
peppilottasikuriina
fifiris 3.
mileena 1.
Relish 2.
MisKatti 1.
Sanasa 1
Eena 3.

neganneet 28,5%
peppi1981 2iui
Joppu 2iui
Jastu 4.IUI
mariq 1

Plussanneet 0%
 
Tytti, pahoittelut!! :hug: Onneksi nyt on vielä ihana kesä edessä!!
Eena, tervetuloa mukaan!

Mulla nyt kp 8 ja eka ultra torstaina. Olin eilen siellä akupunktiossa, oli kyllä todella rentouttava kokemus! Meen ensi viikolla uudestaan.. Sain lisäksi mukaan jotain kiinalaisia yrttejä joiden pitäisi vaikuttaa hedelmällisyyteen.. Pakkauksessa oli sellaisia kananmunan näköisiä palloja, jotka piti murskata ja ottaa veden kanssa. hih.. :) Surffailin eilen netissä ja monilla sivuilla sanottiin ettei näitä yrttejä kannata käyttää yhtäaikaa hormoonihoitojen kanssa (koska yhteisvaikutusta ei ole tutkittu), joten en taida nyt kuitenkaan uskaltaa kokeilla.. Taukokuukaudella sitten!

Peukkuja kaikille! :heart:


 
Iltaa kaikille!

Mahtuisiko yksi jännittäjä taas mukaan joukkoon? Tänään oli toinen inssi. Toivoa on tänään jotenkin enemmän, mutta se lopahti hieman kun luin noita onnistumisprosenttejanne, sillä voin vain uneksia yli 20 mm rakkuloista ja 75 miljoonasta simpasta (jo on ihme jos se ei tuota tulosta!). Nyt kaivattaisiin kuitenkin kesäplussia!!
 

Yhteistyössä