Inseminaatio

fifiris: Mulla vähän samanlaiset fiilikset. Aamulla otin viimeisen lugen, enää en ota! En ole kyllä testaillutkaan, mutta nyt nää menkkajuilinnat jatkuneet jo toista viikkoa joten saa riittää. Meillä alkaa nyt kesätauko, syksyllä jatketaan taas. Äh... ottaa niin päähän, että eikö nämäkään hoidot riitä. Mut onneksi nyt on kesä tulossa, jota odottaa! Tsemppiä muille!
 
En oo aikoihin kirjotellu mitään kun eipä tässä nyt oo mitään tapahtunu tän asian suhteen.. nyt on kp25 et menkkoja odotellaan, vielä voi mennä se kymmenenkin päivää mut kyl ne sit joskus tulee. Tässä kuussa ei voida hoitoja jatkaa kun klinikan kesäloma mitä todennäkösimmin osuu just ikävästi että heinäkuussa sitten. Soitan kyllä klinikalle kun mulla menkat alkaa ja meinasin kysyä et saisinko syödä clomeja ja pistää pregnylin tässä kuussa vaikkei inssiä ookkaan, ihan siks et kierto olis säännölinen että sitten tietäisin et kierto kestäis sen 30 päivää mut kattoo nyt sit mitä he sanovat..
 
Joppu, pahoittelut!! :( Kyllä mäkin oikeestaan tiesin koko viime viikon ettei oo napannut mutta yritin oikeen etsimällä etsiä oireita joista sais toivoa..

Pidetään peukkuja et kesätauolla nappais!!

ps Mariq, pregnyl näkyy kuulemma noin 10 päivää pistosta.
 
muttei välttämättä sittenkään viimeinen. Ekan kerran lääkäri sanoi ett ajoitus osui nappiin. Niinkun mä sen itse räknäsin ja sain tahtoni läpi :kieh: Tästä intoutuneena ajattelin ett mentäis vielä inssillä jos oikea ajoitus nyt vasta löytyi. Tämä lääkäri meinas ett ehtii vielä ennen kesätaukoa. Olin hieman ymmälläni kun aiemmin on pitänyt pitää välikierto ennen seuraavaa. Huomaatteko, olen jo menossa neljänteen inssiin vaikka edellisestä on vasta alle puoli vrk. Miten niin en usko tämänkään tuottavan tulosta ;)
 
Toinen inssi ei sitten tuonut tulosta ja huomenna soitan lääkärille ajan, jotta pääsemme sinne ivf-jonoon.. julkisella puolella ei tehdä kuin 2 inssiä.. täällä se ivf-jono on 6-8 kk, joten taas menee kauan ennen kuin voi alkaa toivomaan raskautta.. melkein 4 vuoden yrittämisen jälkeen ei oikein enää usko luonnolliseen raskautumiseen..
 
Mariq: Meidän sairaalasssa ei tehdä ollenkaan hoitoja, joten me joudumme menemään Ouluun asti hoitoon jo inssissäkin.. en tiedä johtuuko tosta välimatkasta, että inssejä ei tehdä kuin vain ne kaksi.. onhan se kallista kulkea oulussa asti, jos lopputulos on aika epävarmaa eli onnistumisprosentti on 10-20%..
 
Pahoittelut tädin yllättäneille. Täälläkin tänään parilla vessareissulla pientä tiputtelua (ei tosin joka kerta) joten huomenna pyörähtänee uusi kierto liikkeelle. Mikäli niin, ennätetään kuitenkin vielä toinen inssi ennen kesätaukoja.
 
Pienellä jännityksellä odottelemme toista inssiämme Clomifenin tukemana. Muutama kuukausi on mennyt sellaisessa epätoivon usvassa, mutta nyt taas jostain on kasvanut uutta kipinää yrittämiseen - kevättä rinnassa varmaankin :D

Ekan inssin ajoitus oli onneton - inssi tehtiin perjantaiaamupäivällä ja ovistesti plussasi vasta lauantaina. Maanantaina ei uusittu. Nyt siis menossa kp. 7 ja seurantaultra varattu ensi maanantaille (kp. 12). Alan tikuttamaan ovista jo varmaan la tai su, tulis jo viikonloppu!
 

Yhteistyössä