Inseminaatio

Voi vitsit... :( :( Paljon haleja ja jaksamisia stellina! :heart: :heart: :hug: :hug: :hug:
Tuota oon itekkin miettinyt että miten siitä oikeesti jaksaa sen negan yli, mutta joo en mä jaksa ajatella sitä nyt.. Iltapäivällä inssi.. Kyllä tulen kertomaan joo sitten kokemukseni! :)
 
Pahoittelut vielä täälläkin puolella stellina... :hug:

jastulla onkin sitten jännä päivä edessä, tsemppiä vielä!

Mulla on kekiviikkona folliultra ja sitten näkee, koska toinen inssi mahdollisesti olisi...
 
hei mm-72 puhuit tuosta follien kasvukivuista tuossa, miltä se tuntuu ?
Kun mä olen pistänyt 6 pvää Puregonia ja eilen jomotteli (vihloi) kummallisesti vasemmalla puolella, ei ole ennen ollu tuollaista. Tosin tänään folliultrassa ei näykynyt minkääanlaista kasvua... jatkan vielä pistelyä. Ajattelin vain että oisko kuitenkin voinut olla jotain kasvukipuja. :)
 
Enpäs oo tännekään vähän aikaa kirjotellut, ja siitähän on jo aikaa kun tämän keskustelun aloitin :) mites tänne kuuluu? onko kenellekään tullut tärppiä? :heart:
Ja heille joille ei oo tärppi tullu niin haluan sanoa teille että älkää antakoot periksi, itse olin myös täällä lapsettomuus puolella pidemmän aikaa, päädyttiin sitten hoitoihin ja eipä tuntunut minkään tehoovan, sitten käytiin inssissä, ensimmäinen kerta meni mönkään mutta toisella kerralla tärppäsi, ja nyt tällä hetkellä olen rv:llä 31+4, ja odotan innolla tammikuuta. :heart:
en halua että teille tulee tällä mun kitjoituksella mitenkään paha mieli vaan päin vastoin, yritän kannustaa teitä jaksamaan ja toivon sydämmeni pohjasta että vielä saatte kaikki pienen oman nyytin :heart: peukkuja ja paljon plussa tuulia kaikille :) :heart:
 
Noniin se olis ohi inssi sitten.. :) <3 Ensinnäkin eihän siihen mennyt kun pari minuuttia! :D hassua.. Jotenkin todella outoo et tollasella pienellä jutulla sitä vois sitten todella tulla jo raskaaks.. mutta mutta.. nyt on todella odottava, jänittävä olo.. toivoo niin että se plussa tulisi! <3 :) huomenna ne kuuluisan kuuluisat piinapäivät sitten alkaa!! :)
 
Stellina :hug:

Martzu kiva kun käyt kannustamassa ja kertomassa että hoidot voi oikeesti onnistua. Itsellä tällä hetkellä todella epätoivoinen olo koko inseminaation suhteen, kun aloitin jo kolmannen ja viimeisen inssin. Toivottavasti tärppää tällä kertaa...

Jastu Mulla oli ihan sama fiilis ekan inssin jälkeen =) Toivotaan, et sä et enempää tarvitse vaan onnistu heti. Nyt sit alkaa kahen viikon piinailu sulla :D
 
Jaahas, lyhyeksi jäi visiitti tähän pinoon...Koko inssiin ei sitten ryhdytäkään! Yllättäen oli folli kyllä kasvanut, mutta perskutarallaa kun se on siellä vasemmalla jossa munanjohdin on tukossa :kieh:
Joten ei sit edes yritetä. Jotenkin ei edes kauheesti harmita kun olen melko varma, että meillä ei inssi oli + tuonutkaan...
Se mikä harmittaa, on, että maksoin tästä lystistä 700e!! |O |O 4xultra, ensikäynti, mun labrat ja molempien infektioverinäytteet.
Lisäksi Puregonia 200 eurolla :headwall: Ja kaikki AIVAN turhaan!

Nyt pistin Pregnylin kotona ja perinteiseen tyyliin yritellään. Se tyyli ei ole tuottanut tulosta 3½ vuoteen niin miksi nytkään...
Parempaa onnea teille muille!
 
mm-72 kurjuus että turhaan meni aikaa, vaivaa ja rahaakin... Höh! :hug:

jastu hyvä että inssi meni hyvin, peukut pystyssä sitten vaan :D

Mulla oli folliultra tänään ja molemmilla puolilla oli yhdet n. 11mm follit. Joten lääkäri määräs menopuria pistettäväksi tänään ja huomenna ja perjantaina taas ultra ja mahdollisesti sitten ensi ma tai ti inssi... Viime kerralla olikin follit isompia tähän aikaan ja niitä oli se yksi iso ja pienempi oikealla. Nyt ois molemmilla puolilla tuloillaan sitten jos vaan menopur tehoaa..Hmm.
 
Onnea kaikille inssiläisille. Pidän peukkuja kaikille ja vaihdan maisemaa.

Kolmas (luomu)inssi oli nega ja tämän kierron syön e-pillereitä ja vuodon alettua aloitetaan sitten follien kasvatus ja edessä on joulukuun puolen välin tienoilla IVF. Harmi, sillä olishan se ollut kiva, jos inssit olisivat tuottaneet tulosta. Kenties sitten nuo järeämmät keinot antavat toivotun tuloksen, ainakin toivon kovasti niin.

Lämpimiä ajatuksia ja tsemppiä kaikille - toivottavasti ennen vuoden vaihdetta on paljon plussatuulia =)
 
joo mulle kans sanottiin et 1.12 saadaan testata eli tasan kaks viikkoo. Tekis vaan niin mieli tehdä se testi jo aiemmin siinä toivossa että jos edes haalean plussan näkini.. mut jotenki pelkää niin ettei varmasti oo raskaana.. :( Missäs vaiheessa niitä jotain mahdollisia raskauden oireita nyt sit voipi tulla? Vai voiko olla todella niin ettei mitään tuntemuksia oo ja silti sen plussan voi ruutuun saada..?
 
Olin tänään folliultrassa (5 päivää menopur pistoksia takana), jossa näkyi oikealla puolella iso 21mm folli ja vasemmalla puolella vaan pieniä. Sitten lääkäri katsoi uudestaan oikealle puolelle ja se rakkula oli kadonnut! Eli mä ovuloin siinä pöydällä :eek: Lääkäri oli hiukan ihmeissään ja sanoi vaan että nyt pian kotiin harrastamaan. Eli inssiä ei sitten tehdä kun on jo myöhäistä. On sitte lyhyt kierto luvassa kun ovuloin jo kp10...
 
cristina :eek: Olipas erikoinen folliultra, kun ovuloit samaan aikaan. Varmaan hämmentävää... Mutta hyvänkokoinen folli ainakin, toivottavasti kotipuhteilla onnistaisi!

Mulla oli kans folliultra 2 menopur-illan jälkeen ja toinen folli oli kasvanut (nyt reilut 14mm), toinen oli lopettanut ilmeisesti kasvunsa. Vielä pistän pe-la menopuria ja su pregnylin, maanantaina inssi. Kunpa nyt toi yksi folli oikein ponnistelis ja ois hyvä sitten maanantaina... Jännittää, että se ai kasva ja harmittaa, kun oishan ne kaksi ollut parempi. Mutta kai se yksikin hyvä riittää?
 
Moi! Vieläkö otatte uusia inssiläisiä vastaan? Minun tarinani on tällainen: Reilut kaksi vuotta sitten tulin raskaaksi ensimmäisen kerran. Vieläpä hyvin helposti. Valitettavasti menetimme kuitenkin sikiön melko myöhäisessä vaiheessa (rv 15). Shokista toivuttuamme alkoi uusi yritys sillä kuvitelmalla, että myös toinen kerta onnistuu helposti. Mutta näin ei käynytkään. Viime tammikuussa aloitimme lapsettomuustutkimukset. Mitään ongelmaa ei kummastakaan löytynyt, paitsi miehen pikkuisen hitaahkot siittiöt. Clomit ja kaikki on kokeiltu, ne eivät minulle sopineet eikä tuottaneet tulosta.
Syyskuusta asti olemme olleet Väestöliitossa hoidossa, 2 hoitokiertoa takana, ensimmäinen pelkillä pistoksilla ja toinen inssillä höystettynä. Ei onnistunut, viimeisin pettymys eilen. Ekan inssin yhteydessä huomattiin, että miehen siittiöt onkin niin hitaita, että kotikonstein tuskin onnistumme. Tulos oli PALJON huonompi kuin puoli vuotta sitten. Ja ensimmäinen, menetetty raskaus olikin siten "suurta sattumaa".

Voisiko enempää masentaa, yli kaksi vuotta ollaan tarvottu mustassa suossa. Välillä näyttää valoisammalta ja sitten tulee taas jotain uusia vastoinkäymisiä. Nyt on tarkoitus tehdä vielä 3 inssiä ja siirtyä sen jälkeen IVF hoitoon. Mistä sitä saisi potkittua itselleen lisää voimia. Tuntuu niin epäreilulta miten tämä voi olla niin vaikeaa.
 
Terveppä terve kaikille =)
Meillä on takana kaks vuotta yritystä, clomit 2kk ja nyt tässä kierrossa eka inssi :) jännittää iha pirusti..
Mitään vikaa ei kummastakaan ole löytynyt, muuta kun mun ylipaino, josta lääkäri muistaa mainita joka kerta, voihan se olla todella syy meidän lapsettomuuteen.
Tänään on kp 1, aamulla mienas vähä masentaa ku menkat alko mutta tieto inssistä nosti tunnelman kattoon, aurinko paistaa munkin lumikasaan :)
Joulun odotuksia kaikille..
 
itellä oli tänään toinen Inssi ja kaikki vaikutti olevan hyvin :) nyt vaan alkaa taas 2 viikon inhottavaakin inhoittavampi piinailu... menispä aika nopeesti!ite kirjottelen enemmän tuola odotuksen odottajissa =) Tervetuloa uusille!
 
Helba78 tervetuloa! Kurja, että teillä kävi noin ikävästi ekan raskauden kanssa... Toivottavasti saat kuitenkin täältä ketjusta vertaistukea niin loissa kuin suruissa. Itse ainakin olen kokenut tämän palstailun henkireikänä, kun oikein on fiilikset harmaat. Ja muutenkin!

Tervetuloa myös Hubbaa!

Mulla oli tänään toinen inssi ja meni mukavasti. Kaksi follia oli kasvanut, 22mm ja 17mm ja simpatkin ok laatuisia ja liikkuvaisia. Joten tästä se taas alkaa piinaileminen!

 
Kiitos cristina plussatuulista, niitä tänne toivotaan! :D
Olo on ok, eipä mitään ihmeitä lukuunottamatta alavatsan arkuutta eilen ja tänään, joka oli viime inssin jälkeen myös. Varmaan se toimenpide jotenkin aiheuttaa tuota "särkyä".
 

Yhteistyössä