Inseminaatio

Sinirusko: Meillä on tosiaan tuo alkuraskaus ultra rv7+0. Hyvät viikot kuulemma.

Täällä taas verivuotoa, joten aikaistimme varhaisultraa. Päiviä oli muutama vähemmän kuin luultiin 6+0, mutta lääkärin mukaan kaikki on hyvin eikä vuodot ole vaikuttaneet pikkuiseen. En tiedä mistä vuoto tulee, mutta pääasia että pikkuinen kasvaa ja on oikeassa paikkaa. Nyt siis tuulimunamahdollisuus poistettu päiväjärjestyksestä. Maanantaina menemme uudelleen vielä katsomaan sykkeet. Esikoisesta vuosin myös, joten nähtävästi sama juttu taas.
 
Sammale321
Adalaine Mukava kuulla, että pienen taival on lähtenyt hyvin käyntiin :heart:

TanZZZku Toivotaan parempaa onnea tässä kierrossa :hug:

On: Tänään PP10 ja aloitan testailun B) Todella tyhmää, tiedän...Ihan kun se tulos muuttuisi vaikka miten monta testiä tekisin. Tässä kierrossa oon ollut vähän toivekkaampi kuin aiemmissa, eli varmaan tipun sit korkeemmalta kun menkat lopulta alkaa. Mutta kuten minun tämän hetkisessä voimabiisissäni sanotaan : Toivoasi et saa menettää, vaikka mitään muuta jäljelle ei jää. Elikkäs Egotripin Nämä ajat eivät ole meitä varten on tällä hetkellä se biisi joka antaa mulle voimia :)
 
Toivoton88 KP10 meneillään ja vatsaa turvottaa myös. Tänään oli uä, ja kaunis yksi 21mm folli kasvamassa oikealla puolella (viime kierrossa ol vasemmalla)... Pregnyl pistettiin ja huomenna myös inssi! Pientä jännitystä vatsanpohjassa :)

Miten sä olet suunnitellu loppupäivän inssin jälkeen? Sain itse onneks siirrettyä työvuoroa myöhemmälle. Oishan se ihanaa jos ois vapaapäivä ollut huomenna :)
 
ja vielä mikä on kummallista ollut... oon testaillu kolme päivää ovulaatiota. Siristellä on saanut, että on edes sitä hailakkaa viivaa nähnyt. Sitä lääkäri myös kummasteli :) Mutta yksi folli kasvamassa kuitenkin!
 
Sammale321
nöppö Mullakaan ei ov-testit näytä koskaan tummaa viivaa, ei edes hormonien avulla. Onneksi on pregnyl, niin saa varmasti ovulaation aikaan :) joskus tein ov-testin pregnylin jälkeen ja sillonkaan ollu viiva tumma..mutta silti ovulaatio tapahtuu kun pistän pregnylin.
 
Mulla on taas näyttänyt aina positiivista tulosta, mutta tässä kierrossa jostain kumman syystä ei. Ei se mitään... Pregnyl on keksitty, ja nyt vaan luotetaan huomiseen onnistumiseen :D

Onko teillä muilla jotain kikkakolmosia inssin aikaan? Teettekö jotain toisin?

 
Me ollaanki Tanzzkun kanssa samassa aikataulussa, eli ensimmäinen clomi aamulla napattu. Otin sen siinä kahdeksan aikaan ja mietin et voisko jo pari tuntia sen ottamisen jälkeen tulla ns. sivuoireita? Toista munasarjaa pakotti aamupäivästä tosi paljon ja välillä silleen viiltelikin tosi kipeästi. Nyt illasta on ollut ilmassa myös hermostumisen merkkejä,mut ne menee kyllä ihan ukon tollouden piikkiin, eli olis varmaan ottanut kupoliin ilman hormoniakin.. Nyt vaan hyvä laittaa kaikki ailahtelut sen piikkiin. :D
 
Sammale321
PP11 tänään ja tein aamulla herkän raskaustestin. Siinä näky testiajan puitteissa haamu, mutta sit se katos jonkun puolen tunnin päästä. Huoh...oli kivaa luulla edes hetken aikaa olevansa raskaana :'(
 
Onnea Nöppölle, riksulle ja toivottomalle inssiin tälle päivälle :)

Meillä on kans eilen pistetty Pregnyl ja olo on ollu koko yön sen mukainen. Mahaa turvottaa ja pakottaa, molemmat munasarjat on kipeet ja vesempaan sattuu kaikki mahdollinen venytys ja kyljen kääntäminen sängyssä. Säikähdin jo, et oon menny hyperstimulaation puollelle, mut näillä ultratuloksila se on mahdotonta. Edellisistä Pregnyleistä ei näin vahvoja kipuja tullu, eli tää nyt on taas vaan erilainen kierto. Eiköhän helpota ovulaation jälkeen. Niin että onnea insiin myös meille tänään. Kohta mennään taas, toivottavasti viimisen kerran!!
 
Onnea inssiin myös Zenaelle

Mulla pakotti vielä eilen aika kovasti, varsinkin oikealle puolelle. Mutta tänään ei oikein tunnu missään.. limat on vaan lisääntynyt aika reippaasti.
Kohta päästään yhdessä piinailemaan :) Tulkaa kertomaan sitten miten meni!
 
onnea kaikille tosiaan inssiin tälle päivälle!! Tulkaahan kertoo miten meni :)

Kiitos Sammale321!! =)

Matroskin: Enkös mä oo päivän "edellä"...??? Mut joo, sillee samas aikataulus =) Mä en tiedä kuinka nopeesti voi tulla sivuoireita!! Pitääki oikei tarkkailla ;) Itelle on kyl tullu kuumii aaltoi... Oon tosi ailahtelevainen muutenki et siin ei varmaa oo Sillee välii!!!

ON: kp5. Nää mensut on ollu iha ihmeelliset!!! Alko pari pvää aiemmin. Sit mul on kipuja yleensä 2 ekaa päivää, ni näis mensuis olin eilen viel aika kipee!!! Meniskö kiertojen erilaisuuden piikkiin??? Mietityttää ku mjust oli aiemmin ongelmana et kierto olis 27-37 päivää... :| :ashamed:
Toivottavasti tää mun kierto ei nyt muuttuis sillee radikaalisti. Ne on ollu aika säännölliset clomien kans...
 
sammale32: varovaiset onnittelut.

ultrassa käyty jaeihänmeillä mikään mene niin kuin suunnitellaan!! Eli liikaa munasoluja! Inssi käännetään nyt IVF. Maanantaina punktio, JOS munarakkulat nyt vaan ei karkaisi ennen sitä!! Keskiviikkona siirto, jos sinne asti päästään. 6 munasolua lähdetään tavoittelemaan maanataina. Isoin tänään oli 19mm. Limakalvo oli hyvä 9.6mm. Heti pstin jarrupiikin tuplana, etteivät vaan puhkeaisi. Tänään illalla vielä menopur ja huomenna pregnyl. Pelottaa sikana!

Nyt lähtö Helsinkiin mini lomalle... Tulen kertomaan kuinka kävi.
 
Huhhuh mikä inssi!!!! 5 yli 16 mm follia yhteensä kasvoi! Ja minä epäilin kasvaako yhtään... Meinas lääkäri eka ettei tehä ollenkaan. Onneksi kuitenkin muutti mielensä ja punkteerasi 3 pienintä follia. Meni sitten ilman puudutuksia! Auts! 2 isointa (22 ja 21 mm) jätettiin. Onneksi ihana lääkäri teki inssin vaikka normaalisti kuulemma tällaisissa tilanteissa ei tehdä ollenkaan..Simpat oli ihan OK, A+B yhteensä yli 60 %.

nöppö: Käydään miehen kanssa elokuvissa ja syömässä. <3 Huomenna olisi kuudeksi töihin meno, toivottavasti ei tule kauheaa kipua punktiosta...Mulla on sama homma ovistestien kanssa, ei vielä näy mitään, pari tuntia sitten tein viimeksi! =( Miten sulle kävi inssin kanssa?


riksu82
Oletteko yksityisellä vai julkisella? OYS:ssa eivät ehdottaneetkaan IVF-hoitoa meidän tämän päivän tilanteessa.


MarJoh-83 ja zenaella Miten meni inssit? Millaiset follit/simpat?
 
Riksun folleille jarruja että pysyvät mukana maanantaihin! meille on kans sanottu, et jos kasvaa kolme tai enemmän folle ja kerralla niin pyöräytetetään IVF:ksi

MarJohille ja Toivottomalle isot peukut että tärppää. Toivottomalla onkin nyt sit kaksosraskauden riski kans olemassa :)

Meillä lähti tänään suurta tehtävää suorittaan 15 milj. kaveria, joista 8 milj. A luokan liikkuvia (olikohan sit 15%), eli ihan täyttä tavaraa meillä lähti hommiin. olin jo ovuloinu, ilmeisesti aamuyöllä, koska heräsin noin 4 maissa ja olin tosi kipeä, illalla tuli limat. Inssi meni hyvin, kivuton ja helppo toimenpide. nyt vähänä mahaa juilii. Nyt vaan piinaillaan ja toivotaan :) Onneksi tuo 1 -vuotias järjestää ihan kiitettävästi touhua. Jotenkin on vaan tosi luottavainen olo, puhuin kaverilleki tänään jo vahingossa lapsista...
 
Kylläpä sitä tulee kiireessä kirjoitettua väärin ja hassusti!! :LOL:
Eli mensut alko pari päivää aiemmin kun olis pitäny, eli kierto lyheni 2 päivällä... Oik.puolella tuntuu vähä oviksen tyyppisii kipui??? Outoo...

Sammale321: Eikös se ole niin että testiä ei "saisi" tulkita enää Sen ohjeen ajan jälkeen???? Tsemppiä ja toivottavasti.... =) =)


Hyvää viikonloppua kaikille!!! =)
 
Huh,ompas täällä paljon jolla ollu tänään inssi.. :) Tsemppiä kaikille kovasti!! :heart: :heart:
Tänne ei mitään uutta,pari tiputtelematonta päivää takana ja tänään taas tiputteli hieman.... :( Ihan peestä....mut soitin lääkärille ja kysyin,ni sano et ihan normaalia ennenkun tulee kovat kivut tai yltyy reilusti verivuodoksi.Luottavaisin mielin yritän olla... :heart:
 
Heheii!
Inssi meni oikein hyvin. Jännitin niin paljon, että en oikeastaan huomannut yhtään mitään.. pientä nipistelyä. Kaunis yksi 23mm folli oli, ja se taitaa tänään irrota :)
Simpat oli superhyvät pesun jälkeen (hieman parempi, kuin silloin näytteenannossa) Kun meillähän on selittämätön lapsettomuus .... Hyvä mieli, ja niin toivon että nyt se sais alkunsa! :heart:
Riksu toivotaan ettei follit karkaa maanantaihin mennessä, pidän peukkuja! :)
Toivoton88 sullahan on ollut sitten monen monta follia siellä, voihan sieltä sit tosiaan tuplana tulla jotain ;)
 
Näin siis viime yönä unta lapsettomuudesta!!!
Oltiin menossa inssiin, mut hoitsu lupasikin et päästään IVF:n ku jonosta oli jääny porukkaa pois. Olin ensin iha onnessani et jes, siin on korkeammat onnistumisprossat!! Sit se hoitsu soittiki ja ilmoittiki et ette te mihinkää pääse ja jotai ja voi sitä itkun ja pettymyksen määrää!!! huhuh!!

Jos koittas olla miettimättä liikoja.... Ehkä sit nää asiat ei tulis uniin!!!
 
Huh, no onpas ollu uni! :eek: Mä nään aika usein unta, että oon raskaana. Ja sitten kun herää, niin vooi voi mikä pettymys.
Mietin tässä, että kuinkakohan kauan ne simpat elää inssin jälkeen. Kyllä me vielä eilen peittoja heiluteltiin hoidon jälkeen :) Mutta nyt tuli mun mielestä kunnon ovisoireet (limat) niin ei kai siitä hirveätä haittaa ole jos tänään ei sitten niitä peittoja kerkiäkkään heilutella? :LOL: ...Mietin taas selvästi liikaa asioita.
Mites teillä muilla inssiläisillä on lähteny tämä päivä käyntiin? :)
 

Yhteistyössä