Inseminaatio 2014

Tuutunen & Viiva: Voi perseensuti :( Oisin toivonu plussia teille :hug: Ihanaa kun jaksatte kaikesta huolimatta olla positiivisella mielellä! =) :heart: Taustalle laitoin teijät molemmat.

Äh, en tiijä. Välillä tuntuu niin epäuskoiselta, että voijaanko me muka onnistua uudestaan heti toisen kerran. Voiko olla niin hyvä tuuri, että taas onnistuu ja että raskaus vielä tällä kertaa etenisi normaalisti. Mutta sitten toisaalta taas sekä lapsettomuuspolin että neuvolan lääkärit on kehuneet meijän mahollisuudet erinomaisiksi. Lääkärien sanomiset ja eka inssillä alkanut raskaus antaa toivoa onnistumiseen.. Aika ristiriitaiset fiillingit tällä hetkellä.
 
Pahoittelut kaikille negatestin tehneille/uuden kierron alottaneille :( Onpa ikävän paljon nyt inssiläisiä siirtynyt taustailijoihin tai muihin hoitomuotoihin :(

Meillekin tämä kolmas inssi on viimeinen ja syksyllä on sitten edessä IVF, jos ei tästä nyt tärppiä tule...

Stellalle tervetuloa takaisin :) Hienoa että pääsitte näin pian jatkamaan hoitoja :)
 
Retikka ja Tuutunen, kiitos kysymästä, piinapäivät etenee tutulla tavalla. Viikonloppuna tai alkuviikosta pitäs tosiaan uus kierto alkaa, ja oon päättäny etten koskaan aio tehä enää negatestiä, niin oottelen kiltisti ne menkat alkaviksi. Eli usko onnistumiseen ei siis ole kovin korkealla :) Harmi Tuutunen, ettei sulla tärpännyt vielä :( Ihana, että saat täyttää ajatukset hääasioilla. Rentouttavaa kesää ja taukoa! Retikalle tsemppiä piinailuun, samoilla päivillä mennään!
.
Ikävä kuulla, ettei Läitillä follikkeli kasvanutkaan :( Paljon onnea tuleviin hoitoihin, eiköhän IVFtepsi sulla niin kuin niin monella muullakin!

Viivallekin rutistus! Samat sanat kuin Läitille eli tsempit IVF:ään! Vaikka varmasti kovempiin hoitoihin siirtyminen on henkisesti rankkaa, kantsii miettiä niitä onnistumisprosentteja: joka kolmas IVF tuottaa tulosta!

Stella, tervetuloa takas! Jos se inssi on todistetusti kerran teillä toiminut, niin miksei se toimisi toisenkin kerran? Meillä onkin inssit sitten samaan aikaan, ite kans just laskeskelen, miten tuo helatorstai inssiin vaikuttaa :)

Tervetuloa uusille! Ettepä viipyisi kauaa...
 
TUUTUNEN ompa ihanaa! Häät! Jännää ja mukavaa on tulossa :D

TUUTUNEN, VIIVA, LÄITI, kurjaa :/ Mäkin ajattelen luvattoman paljon sitä jatkoa, meille ilmeisesti ICSI tulossa, ku lääkäri meinas ettei noilla pojilla vaikka pestykki ovat.. Ajattelen jo kauhulla kaikkiea pistämisiä ym. Mutta ilmeisesti moni täällä inssiläisissäkin on jo joutunut pistelemään itseään. Aika moni on vaihtamassa syksystä järiin aseisiin, jos jotain positiiista siitä, niin kivaa ettei sitten tarvi yksin olla hormoonipöllyissä. Niin paitsi onhan täällä mato koukussa jä näinä päivinä tarttuu kala joson tarttuakseen. Voivoi kun sen jotenki aistis tarttuuko..

PÄIVITYSJUTTU joku tossa ei mätsänny, siis mun inssi oli 9.5, onko mun dpo siis 5 tänään, oon jotain sekoillut. Piinaa vielä riittää. Mistä se dpo ylipäänsä on lyhenne? En oo ihan tuttu tän alan jargonin kanssa, enkä myöskään osaa lisätä pään seinäänhakkauskuvaa. Jos osaisin se olisi tässä kohtaa.
 
PS TUUTUNEN miten se sparrijuttu teidän treeneissä, millä verukkeella jäät pois? Ku en tokikaan taho niille finninaamasille klopeille paljasaa hedelmällisyysongelmia, ni en sit oo nyt menny treeneihin ku en oo oikeen keksiny mitään tekosyytä olla sparraamatta. Mullaki sielä iso riski saada potku syliin asti.
 
Kiitti Spirit =) Ja tärppionnea :heart:

Kiitti Lauriska =) Ja kiva kun joku kulkee "käsi kädessä" tätä matkaa =)

Retikka: Siis joo, kattoin listaa ja väärät dpo:t on kulkenu sulla mukana alusta asti. Korjaan ne. Jos laskee, että inssipäivä on dpo 0, niin sulla on huomenna dpo 7.

DPO = Days Past Ovulation. Käsitykseni mukkaan lasketaan niin, että -1 on päivä, jolloin ovisplussa tullee testiin. Dpo 0 on ovispäivä ja siitä seuraava on dpo 1 jne..

Vaikka toisaalta Pregnylin pistäjillä dpo 0 on kaiken järjen mukkaan vasta about 36h pistämisen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Tuutunen
Voi kurjuus. Mutta nauttikaa häistä ja taukoilkaa täysillä! Se auttaa jaksamaan tulevaan!

Viiva
Ompa harmillista :( Toivotaan nyt että IVF tuottaa tulosta. Nautitte kesästä ja tyhjennätte pään ja taukoilette täysillä.
Itse kun olen niin hätänen, mulle oli kauhistus ajatella hoitojen venymistä ja noita kesätaukoja. Nyt tietää kuinka voimaannuttavaa on pitää tauko, tyhjentää pää, unohtaa kaikki kierron laskemiset, kalenterin kanssa juoksemiset. Saa uutta virtaa.

ON
Inssin jälkeen vatsa on hieman kipuillut, pitänyt ihme vihlontaa, on turvonnut.
Keskiviikkona vasta oli inssi ja torstai illalla tuli hieman veristä limaa. Mikä on ihan normaalia juu. Mutta jos nää kaikki vihlonnat ja kaikki säilyy koko loppukierron, niin mähän kuvittelen olevani raskaana ja kun uusi kierto alkaa niin sitten itkettää ja kovaa. Pari viikkoa pitäis jaksaa odottaa vielä.
Mutta ehkä mä opin jo vähän haaveilemaan jos vaikka olisinkin raskaana ja uuden kierron vastaanottamaan, haaveista huolimatta, ilman masennusta. Ehkä on hyvä treenata sitäkin.
Voi piinailujen piinailu.. :)
 
Retikka Olen sen verran vähän aikaa harrastanut, että ei kovasti olla edes sparrattu ja muutenkin oli sairastamisen vuoksi pidempi tauko. Mutta muutaman kerran olen ennen treenejä kertonut vetäjälle, että en halua sparrata enkä syitä sen tarkemmin ole alkanut kertomaan, sanonut vaan, että henkilökohtaisista syistä. Vetäjä on vaan todennut, että olla sitten parin kanssa vaikka olkapää-reisi-hippaa, jos sparrataan. Niinä kertoina ei vetäjä ole kuitenkaan sparria meille laittanut, vaan on tehty kaikkea muuta, tekniikkaa ja kuntoilua. En tiedä sitten, onko ilmoitukseni vaikuttanut siihen, mitä on tehty. Kerran aiemmin olen jättäytynyt sivulle yhden polvipotkutekniikkaharjoituksen osalta. Ilmoitin vain parille, että en osallistu nyt tähän ja hän oli sitten toisen kanssa. Muutoin olen tekniikoissa ilmoittanut vaan, että ei potkia kovaa.

maikki1985 Minullakin kipuili ja vihloi vatsaa inssin jälkeisinä päivinä, mutta melko pian se hellitti. Olisihan sitä tosiaan kovasti tullut pähkäiltyä niitä oireita muuten. Olen itse ajatellut, että toisaalta näissä inssi-kierroissa, joissa Pregnyl on mukana, ei kovin voi alkaa miettimään liikaa oireiden syytä. Monet oireet kun kuitenkin voi laittaa Pregnylin syyksi =) Se helpotti ainakin omaa piinailuani, kun joutui kieltäytymään liiallisesta itsensä tarkkailusta.

Kiitos tsempeistä kaikille! Se on jännä tämä ihmismieli, kuinka sitä uuden kierron alettua ensin hetken on ihan mieli maassa ja epätoivoinen, mutta melko pian jostain itää jälleen uusi toivon siemen. Uusi kierto on kuitenkin aina uusi mahdollisuus ja pian päästään uudelleen yrittämään. Pidetään toivo yllä ja lippu korkealla! Kyllä se vielä joskus toteutuu :flower:
 
Minä tulen nyt itkemään tähän ketjuun. :'( Tänään oli inssi, mutta oli varmastikin rahojen tuhlausta. Miehen simppasatsi oli tällä kertaa ihan ala-arvoista. Määrä pesun jälkeen oli vain 0.2 milj. :headwall: Lääkäri kysyikin, että perutaanko inssi, mutta miten minä olisin voinut siinä tietää onko se luku paljon vai vähän. Mutta nyt luin, että ei tuollasella määrällä kannattais tehdä. Me ei ymmärrä, kun 1,5 kk sitten kun tehtiin simppatesti, oli ihan normaalimäärä (46,8 milj) Ja nyt oli vain 7,2m milj (ennen pesua). Ei varmaan kellään täällä ole inssiä tehty noin huonolla siittiömäärällä??

Kehotti vielä tänään touhuilemaan luonnollisesti, mutta harmittaahan tämä :stick:
 
Tuutunen
Juu tottahan se. Täytyy vaan hokea että inssi tekee nuo vihlonnat eikä päästää moeltä miettimään muuta.

Äiti seiskanelonen
Aika jännää ettei lääkäri sanonut ettei tuolla määrällä inssiä tehdä. Mutta muista nyt kuitenkin että ne vähäiset simpatkin on valittu huolella, eikä se tarvitse kuin yhden siimahännän! Vain yksi riittää. Ja täällä on muutamalla käynyt että inssipäivä mennyt mönkään ja olosuhteet aika toivottomat mutta niin vaan sitä plussataan.
Toivotaan että teillekkin kävisi näin!

Kuulin juuri että ystäväni on saanut tänään vauvan, ja vitsi et olin ihan täydestä sydämestä onnellinen heidän puolesta! Ennen mun reaktiot on kaikkiin pallomahaisiin ollut katkeruus ja itkua ja itsesääliä. Nyt olen oikeasti iloinen! Jee.. Hyvä minä.
 
Äiti seiskanelonen: Voi harmi : / Kuten maikki sanoikin jo, niin toivoa silti on. Haluatko muuten listoille tai taustalle?

maikille tsemppiä piinailuun =) Hyvä, että pystyt olemaan vilpittömästi onnellinen ystäväsi puolesta =)

Oma napanen: Huomenna ollaan taas asian ytimessä kun aloitan clomit. Ristiriitaiset on fiilingit kuten eilen sanoinkin. Lähtökohdat on erittäin hyvät, muttei silti uskalla liikoja toivoa. Eihän nyt niin hyvä tuuri voi käydä, että joka kerta plussaa - eihän inssin onnistumisprosentti oo ko 10-20. Ja sitäpaitsi nyt on kantapään kautta opittu se, ettei se plussa takaa vielä yhtään mitään. En tiiä, mistä oon senki pelon repiny, ettei nykyisellä lääkeannoksella saada tällä kertaa ollenkaan vastetta :ashamed:
 
Eikös muuten lämpöjen pitäis nousta ovulaation jälkeen? Mulla ainakaan mihinkään oo noussu. Jos se munasolu ei irtookkaan vaikka ovistestit näyttää plussaa? Sitä kun ei suostuta tarkastamaan koska jos testisrä tulee plussa niin kyllä sitten ovuloikin. En kuitenkaan oo ihan 100% vakuuttunut.

Ja mitä insseihin tulee niin onhan siinä isommat mahdollisuudet raskautua kuin kotikonstein. Ei kannata niinkään miettiä niitä prosentteja vaan sitä että kuitenkin isommat mahdollisuudet kuin kotikonstein. Ennemmin ajatella positiivisesti.. Juu helpommin sanottu kuin tehty. Ei kuitenkaan saa luopia toivosta, uskon kuitenkin että kaikella on tarkoituksensa. Vähän vaikea hahmottaa mikä tarkoitus tällä lapsettomuudells on.. Tosin ollaan lähennytty, oltu toistemme tukena. Uskon että vauvaa/vanhempana olemista osaa arvostaa enemmän nyt, kuin jos plussa ois tullut heti. Molemmat ollaan löydetty elämästä, arjesta niitä hyviä asioita, nautitaan elämästä.
Paljon on asiat muuttuneet tänä aikana..
 
Äiti seiskanelonen Onpa harmillista, että siittiömäärä oli tällä kertaa noin pieni :( Mutta todella niin kuin Maikki sanoi, niin mahdollisuudet on inssillä paljon paremmat kuin luomuna :) Luin just yhdestä vihkosesta, että normaalisti yhdynnässä vain joitakin tuhansia siittiöitä pääsee kohtuun saakka eli suurin osa ei pääse kohdunkaulasta läpi. Joten onhan se hurjan paljon parempi tilanne raskautumiselle, kun koko pesty siittiöerä ruiskutetaan suoraan kohtuun.

Maikki Mulla on kaikenmaailman vihlontoja ja jomotteluja aina loppukierrosta... Varsinkin näissä inssikierroissa on ollut ja ekan inssin jälkeen olinkin ihan varma, että on tärpännyt. Ärsyttävään, kun keho tuolla tavalla huijaa :(
 
Äiti seiskanelonen Meillä oli kans toi siittiötavara muuttunu helkkaristi. Inseminaatio päätös thetiin normaalin alarajoilla olevan sperman perusteella, jossa suurin ongelma kuitenkin oli ne vasta-aineet. Sittenku piti inseminaatio tehdä, niin 750 000 kappaletta oli siittiöitä ja niistäkin vaan 3% liikkui. Mulle ei ees selvinny saatiinko niitä vasta-aineita pois. Lääkäri sanoi että tehdään nyt, mutta jos ei tämä onnistu, niin sitten tällä tavaralla kannattaa miettiä muita vaihtoehtoja. Kuitenkin se huomautti siitä että nyt ne vähäiset on autettu siitä kohdunkaulan ohi, että on huomattavasti normaalitilannetta parempi. Mä kans ihan rikki, että miten se tuollain romahti, mutta on kuulemma luonollista, että sperman laatu vaihtelee. Mun puolesta ois saanu vaihella siihen toiseen suuntaan. Toivottavasti näistä vähäisistä määristä löytyisi molemmilla yksi supersankarinkyvyt ja ihmetekojen lahjat omaava yksilö joka menisi ja hedelmöittäisi.

Kysyttävää Olen tässä miettinyt että mikä siinä inseminaatiossa voi aiheuttaa ne kaikki tuntemukjset jälkeenpäin, kun eihän se koko toimenpide tuntunu miltään (ainakaan musta)? Tietääkö joku? Vai onko se ne clomifenit ja nää lugesteronit? Ovulaatiokivut mulla tulee aina, mutta nyt mulla on inssistä lähtien ollut sellasia menkkakipuja, onko muilla? Mä en tajua mihin ne liittyy koska muutamaan päivään inssin jälkeen en vielä ees käyttäny lugesteroneja.

Nyt on kyllä lugesteroineista tissit kipiät. Ai hitto sentään. Ja piinattavaa viikko!
 
Ollos hyvä Retikka =)

Oireista: Mulla alkoi tissioireet ja menkkamaiset jomotukset reilu viikko inssin jälkeen. Hankala sanoa, johtuiko clomeista ja/tai puregonista, tärpistä vai molemmista. Loppukierron tukilääkitystähän mulla ei ollut ollenkaan.

Siittiömäärä vähän jännittää täälläkin. Oli huonontunut puolessa vuodessa puolella. Normaalirajoissa tosin vielä oli, mutta kiikun kaakun. Tosin vain reilun parin vuorokauden pidättäytymisajalla voi olla toki vähän osuutta asiaan :D Nyt pitää malttaa pitää se neljä päivää taukoa ja toivoa parasta, ei kai tässä muukaan auta =)

Jälkeenpäin ajateltuna olen ihan tyytyväinen, ettei ole tärpännyt heti. Olisi ollut toillaan aika varhain kun oltiin seurusteltu ihan vähän aikaa. (Mun tiedossa olleet terveysongelmat oli painavin syy lähteä yrittämään niin pian. Ja hyvä että lähdimme, sillä nyt ollaan hoidon piirissä, eikä vasta jonottamassa - ensin laparoskopiaan ja sitten näihin hoitoihin.) Lisäksi mulla on ollut erimielisyyksiä sekä anopin että oman äidin kanssa ja välit ovat korjaantuneet nyt ihan vasta. Niin nyt on huomattavasti mukavammat lähtökohdat vauvan tuloon, mitä aiemmin =) Ja onhan tämä lapsettomuuskokemus on opettanut paljon elämästä. Ja kuten maikkikin sanoi, on oppinut arvostamaan asioita ihan eri tavalla ja lähentynyt entisestään miehen kanssa =)

Ps. Tännään on tasan vuosi siitä kun käytiin ekka kerran lapsettomuuspolilla. On tässä vaan aikaa vierähtäny..
 
Viimeksi muokattu:
INSSILÄISET 2014

Sunnuntai 18.05.2014



NimimerkkiIUIAjankohtaFolliuäKpLääkitysSyy
Stella2.05/1426.054/28c+pu+prendo + ovl
Hepaliini3.05/1416.0515pu+prsiittiöt
Mintikka2.05/1419.05.8/30-38f+lselitt.
Chiligail2.05/1419.05.8/29lz+mp+prsiittiöt
Kaisu853.05/14???selitt.

c=clomifen, lz=letrozol, a=anazol, f=femar, pu=puregon, mp=menopur, m=metformiini
g=gonal-F, pr=pregnyl, o=ovitrelle, l=luget, lt=lutinus, t=terolut, pri=primolut, ol=orgalutran, fos=fostimon, sy=synarela


PIINAILIJAT


NimimerkkiIUIDPOTestipäiväLääkitysSyy
Lauriskaluomu1418.05lzPCO
Retikka1.925.05csiittiöt
Spirit3.528.05fanovul+simpat
Maikki19851.429.05.cselitt.
Misericordia1.429.05.c+prselitt.

PLUSSANNEET


NimimerkkiIUILääkitysHaasteetPlussauspäivä
Metsätähti842.c+g+prselitm.06.03.
Stella1.c+pu+prendo + ovl17.3.
nanette2.fos+pr+lselitm.28.3.
Elisaveta2.lz+mp+pr+lanovul.10.04.
Ansku831.pri+sy+pu+pr+l+mPCO13.04.
Karmini-cselitt.30.04
Moonsihn33.c+prselitt.05.05


Taustalla: Jenett, Juulia82, Zoona, Tähtisilmä, Wintryrock, -jennica-, Toivonpilkahdus, Mursu83, Kais, Tuutunen80, Viiva84


Päivityspyynnöt korostettuna! Kiitoooos =)
 
tÄNÄÄN MULLA DPO 3, kert inssi oli keskiviikkona :)

mullahan sattui inssin teko, tuntui painetta ja oikein kipuili. Eli inssin piikkiin mulla menee tää turvotus ja kaikki. Siinä pöydällä mietin että miten mä kestään lisäää inssejä tai synnytystä kun nyt jo tuntuu tukalalta ja kipeeltä. Suurimman kivun unohdin inssin jälkeen autossa, mutta kyllä mä sen inhottavan paineen tunteen muistan. Ei oo helppoo mennä seuraavaan inssiin..
 
Mie päivitin listan huomiselle valmiiksi ko tiän, etten kerkiä huomenna koneelle. Saatan harrastaa tätä vastaisuudessakin toisinaan =)

Maikki: Harmi, että inssi oli ikävä kokemus siulle. Toivottavasti sitä seuraavaa inssiä ei tulekkaan ;)
 
MAIKKI oho, ompa kurja että noin kipiää oli! Ehkä se tolla kärsimyksellä tärppää. Voikohan siihen vaikuttaa, ku mulle neuvottiin olemaan käymättä vessassa pari tuntia ennen inssiä, täysi rakko suoristaa putkea. Sit inssi siirtyi tunnilla koska siittiöitä tuunattiin vielä vähän lisää ni oli aika helkkarin kova kusihätä. Oliksulle neuvottu tää niksi?
 
Okei sitten ei hätiä ;)

Juu ihan täysi rakko oli, jäätävä kushätä ku ootin et inssiin pääsen. :) ei se lekuri mulle mitään selittänyt mutta ne vaihto katetrin eriin, jotain tyyliin että on valmiiksi käyrä , tarkoitti ilmeisesti katetria. En sitten tiedä mikä oli, mutta kivuton ei ollut. Ensi kerralla paremmalla onnella :)
 
StellaI: tervetuloa takaisin!.
Äiti seiskanelonen: Meillä miehen siittiömäärät on aina vähäisiä ja inssissä on saatu pestyjä siittiöitä 1-6 milj. Ja ainut onnistunut inssi mistä siis tärppäs toi esikoinen oli se missä oli vaan 1milj siittiöitä. Joten kyllä teillä toivoa on vaikka määrä onkin vähäinen.

Ystävien lisääntyminen: esikoista tehtiin siis 6 vuotta ja 2 parasta ystävääni tuli raskaaksi ennen kuin itsellä tärppäsi. Toinen ystävistäni oli pitkään yrittänyt raskautta ja toinen taas tuli raskaaksi heti ekalla yrittämällä. Itselläni oli jotenkin vaikea suhtautua tämän heti raskautuneen ystäväni raskauteen. Myönnän olleeni kateellinen ja vähän katkera. Emme nähneet toisiamme kovin usein hänen raskautensa aikana, en vaan pystynyt. Se aika oli sitä kaikista epätoivoisinta aikaa. Onneksi itselläni tärppäsi samaan aikaan kun ystäväni esikoinen syntyi, joten ei ollut niin vaikeaa nähdä ystäväni vauvaa. Ja välimmekin taas paranivat. Nyt kun on jo yksi lapsi niin ei tule enää niin pahamieli tuttavien raskautumisista eikä enää tarvi itkeskellä kaupassa kun näkee jotain ihania vauvanvaatteita.

ON: folliultrassa oltu eilen. Olen siis kp4:stä asti pistellyt taas Puregonia ja torstaihin mennessä pistänyt niitä jo 9 kertaa. Eilisessä ultrassa limis oli vaan alle 5 ja yksi johtofolli löytyi ja sekin oli vain 10mm. Olisin hiukan isompaa odottanut. Inssi on mahdollisesti ensi perjantaina. Miehen piti lähteä työreissuun ensi viikon puolenvälin aikoihin, mutta onneksi reissu peruuntui muista syistä niin ei jää inssi tekemättä.
Meille oli suunnitelmissa tehdä vain 3 inssiä ja nyt tämä seuraava on kolmas. Eilen lääkäri kuitenkin sanoi että voitaisiin vielä se neljäskin inssi tehdä jos keritään ennen kesätaukoa. Miehellä on kyllä reissuja tiedossa kesäkuussakin että en tiedä meneekö aikataulut yhteen. Kaikista eniten näissä hoidoissa on nyt stressannut se että onko mies reissussa kun pitäisi olla inseminaation aika. Täytys olla joku varamies luovuttamassa spermaa jos oma ukko ei ole paikalla ;)
Seuraava folliultra on tiistaina 20.5
 
Hepaliina
Eikös ne miehen siittiöt voida viedä pakastukseen klinikalle, jos tietää että mies ei pääse oikeaan aikaan niin voivat pakasteesta sitten käyttää. TYKSissä ainakin on tuo mahdollisuus. Maksaa säilytys hieman, mutta ennemmin sitten niin kuin että jäis hoito tekemättä miehen takia. Varsinkin jos itse syöny sitö varten lääkkeitä tms.

Meillä yritystä 2v 9kk. Ja paras ystäväni on raskautunut tänä aikana 2 kertaa, toisen laskettu aika onnsyksyllä. Toinen ystäväkin raskautui ja hällä kesällä LA. Ja yksi ystäväni synnytti pari pv sitten. Ainoastaan paras ystäväni näistä tiesi meidän yrittämisestä ja lapsettomuudesta, muille en ole kertonut. Silti näen säännöllisesti heitä kaikkia. Alkuun nuo uutiset kirpaisi, sen pienen hetken ajan kun uutisen kuulin kunnes tajusin kuinka onnellinen kuitenkin heidän puolesta olen.
Olin todella menossa katkeruutta kohti,olin todella masentunut. Pääsin pois tuosta , onneksi, ja aijon kovasti sylitellä noita pienokaisia, nauttia siitä hetkestä. En ikinä halua palata takaisin katkeruuden tielle, en ikinä!

Kovasti voimia ja jaksamisia muudenkin kamppailuun! Ja ihan jokaiselle plussatuulia!
 
INSSILÄISET 2014

Maanantai 19.05.2014



NimimerkkiIUIAjankohtaFolliuäKpLääkitysSyy
Stella2.05/1426.055/28c+pu+prendo + ovl
Hepaliini3.05/1420.0516pu+prsiittiöt
Mintikka2.05/1419.05.9/30-38f+lselitt.
Chiligail2.05/1419.05.9/29lz+mp+prsiittiöt
Kaisu853.05/14???selitt.

c=clomifen, lz=letrozol, a=anazol, f=femar, pu=puregon, mp=menopur, m=metformiini
g=gonal-F, pr=pregnyl, o=ovitrelle, l=luget, lt=lutinus, t=terolut, pri=primolut, ol=orgalutran, fos=fostimon, sy=synarela


PIINAILIJAT


NimimerkkiIUIDPOTestipäiväLääkitysSyy
Lauriskaluomu1518.05lzPCO
Retikka1.1025.05csiittiöt
Spirit3.628.05fanovul+simpat
Maikki19851.529.05.cselitt.
Misericordia1.529.05.c+prselitt.

PLUSSANNEET


NimimerkkiIUILääkitysHaasteetPlussauspäivä
Metsätähti842.c+g+prselitm.06.03.
Stella1.c+pu+prendo + ovl17.3.
nanette2.fos+pr+lselitm.28.3.
Elisaveta2.lz+mp+pr+lanovul.10.04.
Ansku831.pri+sy+pu+pr+l+mPCO13.04.
Karmini-cselitt.30.04
Moonsihn33.c+prselitt.05.05


Taustalla: Jenett, Juulia82, Zoona, Tähtisilmä, Wintryrock, -jennica-, Toivonpilkahdus, Mursu83, Kais, Tuutunen80, Viiva84, Äiti seiskanelonen


Päivityspyynnöt korostettuna! Kiitoooos =)
 
Viimeksi muokattu:
Maanantaihuomenia vaan! =)

Täällä joitain "mummo-oireita" havaittavissa: vapaa-aamuna hereillä ennen viittä ja tuskanhikiä pukkaa :D Vanne ei vielä pahemmin kiristä päätä, mutta viimeksikkin se oire tuli vasta pistosten alkamisen jälkeen.

Kiitos Hepaliini =) Ja tsemppiä huomiseen folliultraan, toivottavasti on jo paremmat näkymät.
 

Yhteistyössä