No onnistuihan se päivitys. Nyt kun pääsi tietokoneen ääreen niin ajattelin testata päivittämistä. Ylensä näppäilen puhelimella jolla ei päivittäminen onnistu.
Voin minäkin päivitellä kun pääsen tietokoneen kimppuun. kun se näköjään näin helposti onnistuu..
Miten ihminen muuten voi olla näin varma että nyt ollaan raskaana? Ehkä se on tuo ensimmäinen inssi jonka takia on varma että nyt onnistaa. Uusi kierto alkaa, niin sanoo järki. Mutta ehkä on positiivinen muutos ettei mielialat seilaa masennuksen partaalla vaan uskaltaa hieman toivoakkin ja tietää ettei se maailma kaadu uuden kierron alettua. Nyt kun pää kestää tätä toivossakin elämistä niin eletään sitten.
Joku voi pitää mua ihan sekopäänä, ja sitähän inä vielä vuosi sitten olin. Siksi olen iloinen että siitä synkkyydestä selvittiin ja fiilis on näin hyvä.
Niin j mistä m sitten kuvittelen että nyt tärppäs? No just siksi että inssissä on hieman isommat mahdollisuudet
Ja alavatsa on välillä jomottanut ja kipuillut tässä muutaman päivän aikana taas. Ja moni ruoka-aine maistuu ylisuolaiselta tällä hetkellä, ja vatsa on niin turvonnut että ikään kuin kohta lähettäisiin synnytykseen
Ja illalla iski huono olo.
Kaikkea sitä pää kuvittelee, mutta on hieman hauskempi piinailla kun löytyy kaikkia uusia juttuja ja oireita.
Hepaliini
Täällä pekut pystyssä että maanantaina pääsette vielä inssiin! Meidänkin piti aloittaa syksyllä sitten rankemmat hoidot, eli kevään aikana olisi keritty kaikki 3-4 inssiä tekemään. Mutta heti ekasta kierrosta iski pääsiäinen päälle joten inssi ei onnistunut. Nyt on eka inssi piinailtavana ja ennen kesäsulkua keritään vielä yksi.
Juu ja kannattaa ehdottomasti kysyä siitä pakastuksesta, ei tarvitse stressata miehen aikataulujen takia sitten.