Tervetuloa uusille Misericordia ja Äiti seiskanelonen =)
maikki1985 Mukava, että inssi meni kuitenkin hyvin =) Toivotaan myös lopputuloksen olevan positiivinen!
Voi Läiti, onpa ikävää =( Tsemppiä tulevan hoitotavan käsittelyyn!
StellaI Ikävä, että jouduit palaamaan, mutta mukava, että pääsette jälleen hoidoissa eteenpäin. Aina se luo uutta uskoa tulevaan, kun asiat etenevät.
Mitenkäs Lauriskan olotilat? Testipäivä lähestyy huimaa vauhtia. Muillekin piinailijoille nyt kovasti muuta mietittävää, jotta päivät kuluisivat nopeasti =) Ulkoilkaa ja nauttikaa keväästä, lämmintäkin on jo luvattu kovasti!
Tuosta liikkumisesta inssin jälkeen on minulle sanottu, että normaalia elämää voi elää. Itsekin harrastan potkunyrkkeilyä, jossa olen kyllä käynyt (tosin vähemmän aktiivisesti hoitojen myötä), mutta olen jättänyt sparrin kokonaan pois. En kuitenkaan osaa vielä niin hyvin, että saisi suojauduttua potkuilta, joten en halua niitä hallitsemattomasti ottaa vastaan. Muutoin olen liikkunut normaalisti, ensimmäinen päivä inssin jälkeen yleensä joutunut ottamaan rauhallisemmin, koska Pregnylin vuoksi alavatsavihlonnat ovat olleet sen verran muikeita.
ON: Minut voi siirtää piinailijoista vaikka taustalle. Uusi kierto alkoi tänään, kuten laskeskelinkin tapahtuvan. 14 vuorokautta tuossa näyttää ovulaatiosta aina menevän jos jotain positiivista asiasta siis etsii. Vika ei siis ehkä ole luteaalivaiheessa. Kolmanteen inssiin emme lähde nyt tässä vaiheessa, vaan keskitymme järjestämään kuukauden päästä olevia häitämme. Sitten onkin polin kesätauko, joten sen jälkeen sitten kolmas yritys (toivottavasti sitä ei tarvittaisi...).
Paljon positiivisia ajatuksia ja plussatuulia auringon säteiden myötä kaikille =) Lueskelen kyllä tätä ketjua varmasti päivittäin, koska mielessäni olette. Niin kovin meille kaikille sen onnen soisin!