Kiitos
Tunafish-78 peukuista =) Niitä ei ole koskaan liikaa. Mulla vähän samansuuntaisia ajatuksia adoptiosta kuin teillä. Oletteko olleet kuinka pitkään hoidoissa?
Solsolet, mikä siellä on tilanne? Oletko testaillut jo?
KarKKI, mulle lääkäri sanoi, että Pregnyl näkyy testissä noin 10 päivää. Viime kierrossa testasin piruuttani 8 päivää piikistä, eikä tullut edes sillä plussaa. 2 viikkoa mullekin annettiin testailuajaksi irrotuspiikistä, joten kyllä se plussa sillon pitäisi olla jo ihan luotettavaa =)
Peikko89 pahoittelut menkoista
Hyvä suunnitelma pitää taukoa mieluummin kesällä kuin nyt. Vaikka toivottavasti se tauko johtuisi ihan muista syistä
Ja huh huh, mikä uni
Josmose, tosi hyvä määrä teillä noita siittiöitä!! Meillä tosiaan oli vain 14-16 milj.
Pahoittelut kaikille muillekin negan testanneille, ainakin
anna_83 ja
Amele
Tervetuloa mukaan
rootis!
Meillä myös mies lähes pakotti mut lopulta gynelle, kun oltiin yritetty yli vuosi. On ollut tosi hyvin mukana tässä ja haluaa lasta ihan yhtä paljon kun minä. Olen kyllä käynyt yksin aina ultrissa ja nyt tässä ekassa inssissä, koska miehen työ on eri kaupungissa eikä pääse niin helposti paikalle. Sanoin kyllä, et jos ivf:ään joudutaan vielä menemään, niin sitten saa kyllä luvan olla mukana siellä. Kyllä muillakin tuntuu olevan aivan ihania miehiä :heart:
Je, mulla olis vähän sama suunnitelmissa, etten testais, mutta en sitten tiedä, pystynkö malttamaan mielen.
Huomenna olis sitten pp 14 ja lääkärin mukaan sais testailla. Mä olen tosiaan niin totaalisen kyllästynyt näkemään sen negan siinä testissä, että en tiedä, uskallanko testata. Mulla on ollut kaikenlaisia "oireita" tässä viikolla. Eilen mittasin huvikseni lämmöt ja kohollahan ne oli, 37,2. Normi lämpö on varmaan jotain 36,5. Mutta käsittääkseni tuostakaan ei voi mitään sanoa. Vaikka inssistä on se 2 viikkoa... Osaako joku kertoa noista lämmöistä enemmän? No, katsotaan maltanko mieleni vai en. Lauantaina tulee yks kaveripariskunta kylään ja nainen on viimeisillään raskaana. Enpä tiedä, kuinka siinä jaksaa olla, jos on itse just testannut negan...
Mukavaa viikonloppua kaikille! Ja niitä kuuluisia plussatuulia =)