Mirdav:
mun vuoto alkoi parin päivän ruskealla tuhruvuodolla. Ekana päivänä tuli vain vähän ruskeaa vuotoa, toisena päivänä lisääntyi. Kolmantena päivänä alkoi kuukautisvuodon kaltainen vuoto (määrältään) ja, alavatsaa ja alaselkää poltteli, joten keskenmenosta ei valitettavasti voinut erehtyä. Lisäksi tuli iso klöntti, joka oli varmasti raskausmateriaali
Kaikki raskausoireet (rintojen pingoitus, pahoinvointi yms) poistuivat. Testi näytti kyllä vahvaa plussaa vielä viikon keskenmenon jälkeen, vuoto kesti 2 viikkoa.
Olen lukenut että alkuraskauden vuodot ovat yleisiä, mutta jos niihin liittyy kovat vatsakivut, se ei ole normaalia. Jos sinulla ei siis vatsakipuja ole, voi kaikki olla ihan hyvin. Toivotaan parasta!
Niiru: Myö ollaan käyty julkisella meidän inseminaatiohoidot. Toteutus kuitenkin yksityisellä ostopalveluna, mutta me ei olla maksettu kuin lääkkeet (jotka jo itsessään tietty n. 300-400e kuussa) ja polikäynnit (28e/käynti). Julkisella meille tullut hinnaksi siis n. 400-500e kun siihen laskee meidän lääkkeet ja polikäynnit. Itse toimenpiteestä ei olla siis maksettu.