INFANTastic yhdistelmävaunut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitti

Vieras
onko kellään tuon merkkisiä?näyttää vähän kun haberkornin vaunuilta.
olisi hintaan 199? lauran lastentarvikeliikkeessä,siis aika edulliset yhdistelmät kunnon renkailla mutta onkohan kuinka kestävät?
onko kellään kokemuksia?
 
Näyttää suurinpiirtein teknisesti samoilta kuin esim. Carenat. Omakohtaista kokemusta ei ole. Kyllä nuo yleensä ainakin yhden lapsen kestää, mutta käyttömukavuus ja kestävyys ei ole samalla tasolla kuin kalliimmissa, valitettavasti.

Vaunuissa aika pitkälti hinta ja laatu kulkevat käsi kädessä. Toisaalta jos ensimmäiset ei kestä, niin voihan ostaa uudet =)
 
Testasin noita vaunuja, mutta niissä ei ollu jousitusta ollenkaan. ne oli ihan kivikovat työntää. mut polkupyörän peräkärry oli ihan ok. Suosittelen laittamaan 100-200e lisää ja ostamaan vähä paremmat. :)
 

Yhteistyössä