imetysliiveistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liivit hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eihän niitä kannata etukäteen ostaa. Tulee ihan vääränkokoiset. Mulla ainakin rinnat kasvoivat runsaasti ja iso maha vääristi rinnanympärystä. Pieleen meni oikein kunnolla.

Itse taisin löytää vain Anitan liiveistä kokoja (ja värejä). 50e luokka ne taisivat olla.

Kannattaa ostaa ennen synnytystä jotku vähän halvemmat esim hennesiltä tms. Sit ku oot synnyttäny ja näät mihin kokoon tissit paisuu, niin osta sitten jotku paremmat. Voi mennä rahat hukkaan jos ostat kalliit ennen lapsen syntymää ku ne sitten välttämättä ookkaan hyvin istuvat tai oikeen kokoset

Apua!
Siis kuinka isoks nää vielä tästä paisuu :O.
Nää alko turpoomisen jo paljon ennen mahan kasvua ja on mokomat turvonneet koko raskauden ajan niin että suunnilleen DD menossa. B-C : stä lähdettiin liikkeelle, vähintään puoli litraa tullut kumpaankin lisää kokoa.
kai se on haettava synnäriä varten jotkut edullisemmat liivit vaikka menkkahaukalta.

Alkuperäinen kirjoittaja rv.35 menossa:
Apua!
Nää alko turpoomisen jo paljon ennen mahan kasvua ja on mokomat turvonneet koko raskauden ajan niin että suunnilleen DD menossa. B-C : stä lähdettiin liikkeelle, vähintään puoli litraa tullut kumpaankin lisää kokoa.
kai se on haettava synnäriä varten jotkut edullisemmat liivit vaikka menkkahaukalta.

Se on aika yksilöllistä. Mulla ei raskausaikana kasvanu niinkään, mut synnytyksen jälkeen kyllä. Voihan se olla että sulla ei hirveesti synnytyksen jälkeen enää kasvakkaan

Apua!

Mulla ennen esikoista oli käytössä C-kupin tissiliivit, imetyksen jälkeen käyttöön jäi G-kupin liivit.

Mä ostin esikoisen aikaan jo ennen synnytyst liivit, meni ihan mettään... Vahingosta viisastuneena kuopuksen kanssa mentiin alun pari päivää urheilutopilla sen jälkeen kun maito nous. Sitte yksien päikkäreiden aikaan ajoin nopeesti Changeen ja kävin hakemassa aivan mielettömän hyvät ja halvat liivit :) En ala enää ennen synnytystä ostamaan liivejä...

Anttilasta, Prismasta ja Cittarista oon ostanut perus-imetysliivejä n. 20-25 euron hintaan.
Ei mitään huippuhienoja, eikä mitään ikuisuuksia kestäviä, mutta kelvollisia ja kohtuuhintaisia siihen nähden, että minusta niitä pitää olla useammat kun varsinkin synnytyksen jälkeen on herkkä hikoamaan ja tulee niitä "tulviakin", kun liivinsuojat ei aina pysy ihan kohdillaan.

Mulla kasvoi rinnat kaksi kokoa raskauden aikana ja yhden koon synnärillä. Imetysliivit pitäisi ostaa yhden koon isommat, mitkä raskausaikana loppuraskaudessa sopii päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Apua!

Mulla ennen esikoista oli käytössä C-kupin tissiliivit, imetyksen jälkeen käyttöön jäi G-kupin liivit.

Jaiks! mikä koko on G? Älä vaan sano, että se on tupla d:stä isompi.
Mä oon pysynyt melko hoikkana tähän asti, vain maha on kuin rantapallon nielleellä ja rinnat pamela-osastoa. Eikös siitä tule selkävaivojakin jos on hirväet pallon hoikassa rungossa. Toivottavasti nää meijerit ei ihan hirveesti tästä enää kasva, toivottavasti.

miten mä oon yrittäny kattoo jostai henkalta ja cittaristaki mut en oo koskaa löytäny sellasii liivejä.. onko ne iha omalla osastolla vai siellä missä muutki tisuliivit?

Joo siis syy miks mä en kuopuksen kanssa ostanu enää etukäteen imetysliivejä, oli se että käytin koko raskausajan D-kupin liivejä ja kun menin kunnon liikkeeseen ostamaan imetysliivit, oli ne kokoa H :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Apua!

Jaiks! mikä koko on G? Älä vaan sano, että se on tupla d:stä isompi.
Mä oon pysynyt melko hoikkana tähän asti, vain maha on kuin rantapallon nielleellä ja rinnat pamela-osastoa. Eikös siitä tule selkävaivojakin jos on hirväet pallon hoikassa rungossa. Toivottavasti nää meijerit ei ihan hirveesti tästä enää kasva, toivottavasti.

Ohan se isompi.
Tosin mun tissini ei kyllä osu sinne pamela osastoon, maidon nousun myötä venyivät ihan kamaliksi vesimeloneiksi ja siitä sitten pikkuhiljaa taas täyte tasaseen vähentynyt ja jäljelle jää mukavat pehmeet nahkapussit, paljon nahkaa ja vähän täytettä :D
Paska ryhti mulla ainakin on, tiedä sitten johtuuko tisseistä osittain, huonoon asentoon rankaa vetävät tossa roikkuessaan.

Apua!

Mulla kasvoi raskausaikana B:stä D:ksi, ja imetysaikana oli F.. :whistle:

Yhteistyössä