[QUOTE="vieras";26924951]Sitä, että myönnät olevasi väärässä. Ja nythän jo keskustelet. Ja jännä nähdä, että jos joku esittää faktoihin perustuvan vastaväitteen, joka omasi kumoaa, niin yhtäkkiä aletaan nälviä ja puhua palstaharmaista, kohta vedät esiin perskärpäset Voisko joku musta nyt siteerata mua, olen se joka puhuu passiivisesta tupakoinnista ja kumoaa vrs:n väitteet siitä, että korvikkeen anto lapselle on haitallisempaa kuin passiivinen tupakointi. Kirjoitin myös tuon kohdan, missä sanon että joidenkin tutkimustulosten mukaan passiivinen tupakointi on jopa vaarallisempaa kuin aktiivinen, joten vrs:n mukaan näin ajateltuna lapsen on turvallisempaa polttaa tupakkaa kuin juoda korviketta.[/QUOTE]
Noup, ei onnistu. Haluat käsittää sanomani väärin, enkä usko, että millään mitä sanomani tueksi sinulle esittäisin, olisi mitään merkitystä. Thus, turha vaiva. En edes jaksa korjata sinua siinä, missä menit pieleen, enkä avata sanomaani sen kummemmin. Missä kohtaa Sinä olet antanut lähdeviitteesi ja linkit niihin tutkimuksiin, joita oletan sinun lukeneen.
For the record, EN sanonut, että lapselle pitäisi tunkea rööki suuhun. Sinä sanoit niin. Minä sanoin, että tupakoivan äidin on tupakasta huolimatta parempi imettää, kuin antaa korviketta.
Noup, ei onnistu. Haluat käsittää sanomani väärin, enkä usko, että millään mitä sanomani tueksi sinulle esittäisin, olisi mitään merkitystä. Thus, turha vaiva. En edes jaksa korjata sinua siinä, missä menit pieleen, enkä avata sanomaani sen kummemmin. Missä kohtaa Sinä olet antanut lähdeviitteesi ja linkit niihin tutkimuksiin, joita oletan sinun lukeneen.
For the record, EN sanonut, että lapselle pitäisi tunkea rööki suuhun. Sinä sanoit niin. Minä sanoin, että tupakoivan äidin on tupakasta huolimatta parempi imettää, kuin antaa korviketta.