imetys ja pv-pisteet!

  • Viestiketjun aloittaja painavaa asiaa
  • Ensimmäinen viesti
painavaa asiaa
heippa. imetän ja päätin aloittaa painonvartioiden pisteillä laihduttamisen. onko niin, että pisteitä lisätään 30prosenttia normaalista?päätin kumminkin syyä aina varmuudelta :saint: pari pistettä yli..
apua ja tsemppiä ootetaan!
 
tytsy
30 pistettä imettävillä oli paino sitten mitä tahansa. Aloitin muutama viikko sitten, mutta itse olen käyttänyt vähän vähemmän pisteitä, koska imetän vain aamulla, illalla ja kerran pari päivällä. Tyttö on jo 7 kk vanha ja varmaan kohta imetys loppuu kokonaan. Tsemppiä vaan laihdutukseen =) !
 
no sitten on kyllä systeemi muuttunut siitä,kun minä kävin ryhmässä,sillä silloin imetyspisteet oli 6 tai 8.ihan varma en ole että kumpi,kun en enää muista!
mutta onhan siitä jo muutama vuosi aikaakin eli on tainnut muuttua! ;)

eli siis imetyspisteet on 8 lisäpistettä sitten ;) .

 
tytsy
Sori, tarkastin vielä sen imetys-piste-taulukon ja se menee näin:
70 kg tai alle: 26 p.
71-80: 28 p.
81-90: 30 p.
91-100: 32 p.
yli 100 kg: 34 p.
Nyt ne pitäis olla oikein ja aloitin pv:ssa n. kk sitten elikkä ei pitäisi olla vanhoja tietoja :D ! Mulla paino tippunut 3 kg vähän vajaa kuukaudessa, tuntuu aika vähältä, mutta jos ajattelee niissä voipaketeissa niin 6 voipakettia on jo aika paljon! Tsemppiä laihdutukseen tai olisko paremmin sanoa ruokavalion muutokseen!
 
Haave
näinhän se asia valitettavasti on, että vauvan on oltava vähintään 4 kk vanha ennenkuin saa alkaa laihduttaa. Ja jos en väärin muista, niin vauvalla pitäisi olla menossa jo lisäruokaakin siinä vaiheessa. Jälkimmäisestä en ole ihan varma, mutta eka lause pitää kyllä paikkaansa!
 
merika
4kk ennen kuin saa alkaa laihduttaa - mut jos pisteiden mukaan söis niin kyllä aika paljon saa syödä -tulis vaan hyvyydet jätettyä kauppaan. terveellisesti ja säännöllisesti kun syö ei sen pitäs vaikuttaa imetykseen, luulisin. sairaalan ruokavalio oli varmaan just kun olis pisteiden mukaan elänyt, jos sielä olis ollut pitempään olis enemmän laihtunut.
 
pohjoisen äiti
Kaks vuotta sitten ku olin painonvartijoissa niin minulla ei paino lähtenyt laskemaan kun söin 30 pistettä. Päätin itse että syön saman määrän pisteitä kun ennen imettämistä. Lapseni oli tuolloin 4kk eikä se tullut yhtään itkuisemmaksi. Vasta sitten painoni alkoi tippua ja on nyt pari vuotta pysynyt normaalina, vaikka olen vasta saanut lapsen. :) :)
 

Yhteistyössä