painonvartijat ja kahvi?? entä suolakurkun pistemäärä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihduttaja

Vieras
heippa.
aloitin jo kolmatte kertaa painonvartioiden pisteillä laskemisen en vain omasta oppaasta löytänyt paljonko lähtee suolakurkusta pisteitä??

entä kun sain mieheni nyt laihdutaan kanssani ja mies juo vaihtelevasti kahvia yli 10 kupllista kuitenkin päivässä..
kun siinähän on että KOHTUULLISESTI käytettynä ei kahvista mee pisteitä mutta eilenkin mies joi 14 kupillista kahvia ja jokaiseen mukilliseen n. 1desi maitoa niin miten laitan kahvista pisteet? maidosta ja sokerista laskin erikseen

mun mielestä riittää jos maidosta ja sokerista laittaa. Ja miksei mies lakse ite?!? =)
Suolakurkusta ei muistaakseni myös mennyt pisteitä. Mutta kannattaa syyä kohtuudella, koska suola turvottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mun mielestä riittää jos maidosta ja sokerista laittaa. Ja miksei mies lakse ite?!? =)
Suolakurkusta ei muistaakseni myös mennyt pisteitä. Mutta kannattaa syyä kohtuudella, koska suola turvottaa.

se on niin laiska eikä jaksa plärätä vihkoja.. mä sanoin et voin ohimennessä sit laskee senkin ja jotain muistaa jo ulkookin ja seläilemalla mun omaa ruoka päiväkirjaa niin näkee sieltäkin.. mä lupasin sit senkin syömiset laskee..toisin eikös se eilen ollu jo syöny 5 pistettä yli no vähennän tänää ne =)

Yhteistyössä