imetys ja alkoholi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nakku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nakku

Vieras
hei, olen ensi perjantaina menossa tiimini pikkujouluihin. olen jo etukäteen miettinyt juomispuolta ja ajattelin, että juon alkudrinkin ja sitten ruuan kanssa 12c viiniä. kauanko tuon katoaminen maidosta kestää eli kuinka pitkään pitää yhteensä olla imettämättä tai pitääkö maito pumpata?

Saat juoda nuppisi täyteen ja vauvasi ei tule maidostasi humalaan. Humalassa ei suositella imettämistä sen takia koska äiti on humalassa, ei maidon takia. Maidossa on saman verran alkoholia kuin sinun veressäsikin, eli jos olet 1 promillen humalassa, maidossasi on enintään 1 promille, eli 0,1% alkoholia.

Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Saat juoda nuppisi täyteen ja vauvasi ei tule maidostasi humalaan. Humalassa ei suositella imettämistä sen takia koska äiti on humalassa, ei maidon takia. Maidossa on saman verran alkoholia kuin sinun veressäsikin, eli jos olet 1 promillen humalassa, maidossasi on enintään 1 promille, eli 0,1% alkoholia.

väärä tieto

Alkuperäinen kirjoittaja on:
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:

väärä tieto

Höpsis. Millenia kirjoitti ihan oikein. Mikä kohta tässä on arvon "on" mielestä väärä?

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:

kiitos vastauksesta. tämä on tosiaan aihe, josta vaikea saada oikeaa tietoa, kun olen huomannut,että osa sitä mieltä, että vain huono äiti juo yhtään. itse kun en ole kiinnostunut siitä saako äiti juoda, vaan juuri esim. nyt, että kauanko tulee olla imettämättä, jos tuon mainitsemani määrän juon. muut "hyvät" äidit saa toki olla juomatta, kunnes lapsi 30v, jotta eivät nassukat traumatisoidu, mutta se ei ole minun elämäntyylini :)

Kaikki on enemmän tai vähemmän myrkkyä nykymaailmassa. Se palsternakka jota on-nimimerkki siellä järsii, on ympäristömyrkkyjä tulvillaan. Joten nauti ap pikkujouluista, ja parista alkoannoksesta iloisin mielin :)

Yhteistyössä