imetyksestä vielä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katie-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katie-

Aktiivinen jäsen
06.07.2007
3 161
0
36
Kuorevaara
onko muilla ollut tällästä..? toisessa rinnassa tuntuu olevan aina maitoa tai toiseen rintaan nousee kyllä aina maito jos se on "loppu", mutta nyt toinen rinta on ollut ihan lättänä jo useamman päivän.. oon ruvennut sit imettämään vaan tästä toisesta rinnasta kun tuntuu et tosta toisesta on kokonaan maito loppunut.. onko tuo mahdollista??

Ei se loppu ole. Olen nyt imettänyt 7kk,ja enää ei kyllä rinnat sellasiksi pulleiksi maidosta nouse. vauva kuitenkin sotkee syödessään sitä maitoa joka paikkaan ja sitä oikein lentää,mutta ei pakkaudu rintoihin samoin kuin alussa. Syötä vaan molemmista!

Mulla oli samalla lailla. Lopulta toisesta rinnasta ei tullut oikeastaa yhtään maitoa ja tuntui, että toine räjähtää. Sitä lättänää pitää vaan yrittää pumpata, jotta alkais tuottaan maitoo. Mä en siinä ikinä onnistunut, mutta enpä kovin kauaa imettänytkään.

yritä imettää myös siitä "tyhjästä" rinnasta, vaikka sen jälkeen kun olet antanut vähän toisesta. kyllä mullakin tuntui että toisesta rinnasta tuli enemmän maitoa kuin toisesta mutta siitä huolimatta imetystä kesti 7 kk :)

Älä ihmeessä lopeta kokonaan imettämästä siitä tyhjemmästä rinnasta. Minä pöljä tein niin, ja lopussa mun toinen tissi oli kuppi B ja toinen E, joten oli todella paha ja toispuolinen olo!! Kyllä sieltä lättänästäkin tulee maitoa, ja maidon tuotanto paranee kun vain imetät!!

Mulla on oikeasti toinen rinta aina ollut sellanen joka on tuottanut vähemmän maitoa.
Johtunee ehkä siitä, että olen suosinut enemmän sitä toista rintaa, koska siitä on jotenkin helpompi ollut imettää...

Alkuperäinen kirjoittaja fiia:
Älä ihmeessä lopeta kokonaan imettämästä siitä tyhjemmästä rinnasta. Minä pöljä tein niin, ja lopussa mun toinen tissi oli kuppi B ja toinen E, joten oli todella paha ja toispuolinen olo!! Kyllä sieltä lättänästäkin tulee maitoa, ja maidon tuotanto paranee kun vain imetät!!

Eli pitää yrittää syöttää siitäkin aina välillä ja vaikka pumpata jos se siitä alkas vähän paremmin herumaan.. tosiaan on kyllä toispuoleinen olo eikä oo kovin kivan näkönenkään enää
:ashamed: :whistle:

Miulla on molemmilla puolilla lättänät :D
Tarjoa vaan yhtä ahkerasti molempia rintoja, jospa se maito nousis siihen lättänäänkin vielä :) Annat vaikka ekaks sitä lättänää imeä, ja sit perään siitä täydestä rinnasta.

Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
doddiiih. taas yks lapsi äiti maailmaan lisää.

Ei taia itelläs lapsia olla.. Enpä tiennykkään et ei saa kysyä apua jos sitä tarvii.. Kiitti vaan taas sullekkin, tuohan se mun oloo autto niin helvetisti..

löytyy kyllä. mutta en ole ollut itse lapsi kun olen lapseni saanut.

Ei taia itelläs lapsia olla.. Enpä tiennykkään et ei saa kysyä apua jos sitä tarvii.. Kiitti vaan taas sullekkin, tuohan se mun oloo autto niin helvetisti..

Ja asian pointti oli..............?
Sorry, meni vähän ohi.

Jotkut voivat olla henkisesti kypsiä jo hyvinkin nuorena, jotkut sen sijaan jatkavat naiivia linjaa läpi elämän ( lue: sinä )

Eli se sit oikeuttaa siun tulla muita arvostelemaan äitinä.... miusta tuntuu et se on ihan oma asia minkä ikäsenä lapsen halusin ja tekeekö se miusta huonomman äidin nyt kun kysyin tuosta imettämisestä.. enpä usko et oon ainoo äiti joka kysyy neuvoa esim. just imettämisestä.... että näinpä

Miunkin neuvo ois, et älä lopeta siitä tyhjemmän oloisestakaan rinnasta syöttämistä. Miulla kans on kummankin lapsen imetysaikana toinen rinta tuntunut täydemmältä, mut on niistä kuitenkin tullut molemmista maitoa. Niinkuin joku sanoikin, voi käydä niin että se toinen rinta sit paisuu kun tuottaa sitä maitoo ja kuppikoilla ( onko tuo ees oikea sana? ) voi olla isokin ero.

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Miunkin neuvo ois, et älä lopeta siitä tyhjemmän oloisestakaan rinnasta syöttämistä. Miulla kans on kummankin lapsen imetysaikana toinen rinta tuntunut täydemmältä, mut on niistä kuitenkin tullut molemmista maitoa. Niinkuin joku sanoikin, voi käydä niin että se toinen rinta sit paisuu kun tuottaa sitä maitoo ja kuppikoilla ( onko tuo ees oikea sana? ) voi olla isokin ero.

Minuu rupes naurattamaan tuo kuppikoilla :laugh: vaikken itekään tiiä miten se oikeaoppisesti kirjotettais :D

Imetä vaan vuorotellen aina siitä tyhjän oloisestakin rinnasta. Kyllä sieltä tulee, vaikkei se siltä tunnu, ja imetyshän sitä tuotantoa nostaa.
Ja tosiaan tasaantunut varmaan se maidontulo, että tuntuu vähäsen lättänältä.

Imetä vaan vuorotellen aina siitä tyhjän oloisestakin rinnasta. Kyllä sieltä tulee, vaikkei se siltä tunnu, ja imetyshän sitä tuotantoa nostaa.
Ja tosiaan tasaantunut varmaan se maidontulo, että tuntuu vähäsen lättänältä.

No sepä se tässä just mietityttääkin ku tuntuu et on koko hemmetin tissi hävinny

|O

Yhteistyössä