Imetyksen jälkeen rinnoista asiaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Henna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Henna"

Vieras
Siis luonnollisesti rinnat kasvavat raskauden edetessä,mutta imetyksen jälkeen pieneneekö kuppikoko vai jääkö normaalia isommaksi?

Tätä olen miettinyt..Minulla on muutenkin aika olemattomat rinnat joten ajatus,että pienenee niin voi itku =(

nännit jäi mutta muuten tosi tasasta...kaksvuotta imetyksen loppumisesta ja vieläkin pientä kriisiä...
A75 ja vähän jää tyhjää... eivät siis palautuneet entiselleen...Silloin sentäs B85.

[QUOTE="voi";23941689]nännit jäi mutta muuten tosi tasasta...kaksvuotta imetyksen loppumisesta ja vieläkin pientä kriisiä...
A75 ja vähän jää tyhjää... eivät siis palautuneet entiselleen...Silloin sentäs B85.[/QUOTE]

.

[QUOTE="voi";23941689]nännit jäi mutta muuten tosi tasasta...kaksvuotta imetyksen loppumisesta ja vieläkin pientä kriisiä...
A75 ja vähän jää tyhjää... eivät siis palautuneet entiselleen...Silloin sentäs B85.[/QUOTE]

MUTTA kakkosen jälkeen siis katosivat :(

No, sitä odotellessa, että tän toisen muksun imetyksen jälkeen häviää tissit... Tosin nyt kun konkreettisesti tietää, että ne toimivat hyvin tarkoituksessa, johon ne suunniteltu, ei ole tarve kalastella katseita niillä :)

No, sitä odotellessa, että tän toisen muksun imetyksen jälkeen häviää tissit... Tosin nyt kun konkreettisesti tietää, että ne toimivat hyvin tarkoituksessa, johon ne suunniteltu, ei ole tarve kalastella katseita niillä :)

En puhunut katseiden keräämisestä.
Sanoin etten halua näyttää pojalta tällä ei ole mitään tekemistä katseiden keräämisellä.

Mulla pysyi kuppikoko samana (70D), mutta kiinteydestä ei tietoakaan. Liivit saa valita huolella, ei mitään nirunaru-pushuppeja, sillä tissit ei vaan pysy niissä :) Eli täytettä on vähemmän, mutta ei noita ruppanoita pienempiinkään liiveihin saa mahdutettua. Imetyksen aikana liivikoko oli pahimmillaan 75H-I.

[QUOTE="heips";23942737]Ennen lasta B-kuppi. Imeyksen aikana nousi E-kuppiin. Imetyksen jälkeen D-kuppi ja olen tyytyväinen :)[/QUOTE]

Oho!

Että näinkin voi käydä siis..
Hyvä tuuri sattunut ettei ole kuihtunut olemattomiin.....................kateellinen

Yhteistyössä