Ilmianto tekstari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kannata riehua ainakaan, se saa miehen oitis puolustuskannalle.
Mä ottaisin asian iisisti puheeksi.
Sanoisin vain että olen saanut tietooni tällaista, ja mulla ei ole mitään syytä epäillä asian todenperäisyyttä.
Tietysti sopii epäillä, mutta sitä ei tarvitse miehelle sanoa.

En jatkaisi keskustelua sen pidemmälle, vaan seurailisin lähipäivät miehen käytöstä.
Mikäli ilmenisi loukkaantumista, raivoa, syyttelyä, hyvittelemistä, tekisin asiasta johtopäätökseni ja suhteen lujuudesta ja taustoista riippuen joko pistäisin miehen valinnan eteen tai pakkaisin kamani tai hänen kamansa.

Mikäli mies olisi täysin tyyni ja rauhallinen ja eläisi kuin mitään ei olisi tapahtunut, ottaisin jutuille tämän tekstarin lähettäjän ja kysyisin hänen motiivejaan toiminnalleen.

voi jee..jättäisin moiset tekstiviestit aivan omaan arvoonsa, eli en lötkauttas korvaani moiselle. riippuu tietty paljon parisuhteestkin miten reagoit? jos itselle tulis moinen ilmianto viesti, nauraisimme ukkoni kans sille yhdessä...se onkin jo toinen tarina. jos suhteenne on ok ja luottamus pelaa, toimit sen mukaan. aina on kateellisia ihmisiä, ketkä panettelevat toisia ja koettavat saada muiden elämän yhtä sekaisin kuin heidän oma elämä on, tai tuskin heillä on omaa elämää lainkaan kun tarvetta kerrran puuttua toisten tekemisiin..anna olla koko viestin!!jos vaan luottamus teillä toimii.. koeta jaksaa ja hyvää syksyä vaan sulle ja ukolles..

pitäisköhän mun alentua sun tasollesi, jolla varmaankin olet, jos otat tekstarin ihan vakavissasi? Oletko 14, henkisesti?

Hei, kamoon, friidu! Daa! Kandeex sun ny iha tosissas ottaa tot textaree!? Ni, kato, entäs jos joku vaik' vittu haluis alkaa styylaa sun kulzin kans ja yrittää saada sut laittaan kundin kiertoo. Daa, ootzä iha viisas? Eix toi sun kundikamu ollu aika namu, ku te aloitte olee? Varmaa ottaa vittu hermoo, mut daa, älä ny vittu jaksa järkää mitää kohtaust, yhe vitun turhan textarin takee. Ota iha iisist, joku vaa jaksaa vittu kiusaa!

Jos oisit henkisesti aikuinen, olisit jo jättänyt tekstiviestin omaan arvoona!

No kyl mä ainakin ihmettelisin, jos saisin ilmiantotekstarin... Varmasti mainitsisinkin asiasta miehelle, et oon kuullut, et sullois jotain sutinaa. En kyl kertois, et miten olen saanut asian tietooni, vaan valehtelisin et joku tuttu on nähnyt sen jossain jonkun tyypin kanssa. Sitten vähän seurailisin ukon reaktioita, sillä niistä pystyy jo pitkälle tulkitsemaan tilanteen.

Pettänyt on, jos ekaksi syyttää vainoharhaisuudesta ja hulluudesta, tai ylipäätään vetää pultit tai alkaa itkeä. Jos tunnet miehesi, niin huomaat reaktioista, missä mennään.

Tuskin kukaan tollasia tekstareita huvikseen lähettelee. Tai jos lähettelee, niin sit on jo tosi pimee tapaus ellei itse kakkonen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihan ekaks:
Mikäli mies olisi täysin tyyni ja rauhallinen ja eläisi kuin mitään ei olisi tapahtunut, ottaisin jutuille tämän tekstarin lähettäjän ja kysyisin hänen motiivejaan toiminnalleen.

Voi äly! Että ihmiset voi olla sinisilmäisiä, pettäjä laskee luikuria ilmeenkään värähtämättä.
Siitä ei kukaan pysty päättelemään mitään, minä henk.koht. luotan nykyään omaan vaistooni.
Se on ollut ainoa pettämätön.

MInä kyllä kiittäisin tiedosta. Onhan tuo nyt hyvin huoltapitävää ett ilmoittavat.
;o miehelle titty sanon että jäit rontti kii. se on sitte auton osto tms- .

Pois se että syyttäisin mutta jos mies ei heti laukea tietäähän sen missä se on ollut. ja sitten taas autokauppaan..
Jokaisesta erheestä maksetaan rakas. Ja autokaupassakin nainen on kuningatar-

Alkuperäinen kirjoittaja samat eväät naapurilla:
MInä kyllä kiittäisin tiedosta. Onhan tuo nyt hyvin huoltapitävää ett ilmoittavat.

"Hyvä naapurinrouva,
Ilmoitan täten, että keitin miehellesi tänään päiväkahvit, ja hän nautti sen niin antaumuksella, etteipä ole tainnut kahvia kotona saadakaan pitkiin aikoihin, ainakaan kunnollista."
Parahin terveisin,
txt-Elviira

Alkuperäinen kirjoittaja Tris:
Mie räjähdän.
Miten suhtaudutte jos saatte tekstarin jossa ilmiannetaan miehesi joka pettää?

Sain myös tekstarin, jossa väitettiin että mieheni on pettänyt ja saanut sukupuolitaudin.

Ensin meinasin räjähtää, ja oli pahoja aavistuksia. Kun ei kuulunut uusia viestejä, tajusin että kyseessä on pila koska jos se olisi totta, olisi viestittelijä ilmaisuut asiansa muutenkin kuin yhdellä lauseella.

Yhden lauseen viestit on suurella todennäköisyydellä hakuammuntaa: viestin lähettäjä ei tiedä susta/ miehestäsi paljoa mitään, ja yrittää vain sohia kepillä jäätä.

Mutta sitten tuli toinen viesti, jossa annettiin naiselle ihan nimikin, ja annettiin ymmärtää että mieheni on hänen "kanssa", no, äijä istui parhailllaan kotona. Ja nimikin oli sellainen "jenni/jaana/susanna", eli mahdollisimman tyypillinen naisen nimi, jotta osuisi varmemmin maaliin.

Eli katso sitä viestiä, ja päättele siitä.

Jos miehen käytös näyttää sioltä, että viesti voisi olla totta,
ikinä ei kannata suuttua viestintuojalle, koska et muuten saa tietää lisää. Mutta pilaviestien lähettäjät on yleensä

A) miehen vihollisia eikä sinun, eli joku miehen kaveri tai entinen muija on katkera jostain, ja tietää että tuollainen pettämisjuttu tekee miehen kotiolot tukalaksi.

B) sellaisia kusipäitä, jotka vain hakevat summittaisesti ihmisten numeroita ja skitsoilevat sitten jotain

Eli ole rauhassa, odota tuleeko viestejä lisää. Ja jos vastaat pilaviestiin, vastaa mahdollisimman lyhyesti, jotta kiusaaaja ei saa lisää huumoria.

Eli kysy vaikka, että oletan että tämä on pilaa, ja jos ei ole niin sinulla pitäisi olla jotain konkreettista, tai että kuulisit mielelläsi yksityiskohtia joista voisit tehdä päätelmäsi.

Kannattaa miettiä sitäkin, että haet tiedustelusta numeron. Mutta jos sitä ei ole siellä, ja viestittely jatkuu, voit myös ilmoittaa poliisille: tuollainen viestittely, varsinkin jos se on perätöntä, voidaan luokitella kotirauhan rikkomiseksi.

Kyllä mä ainakin suhtautuisin ilmiantotekstariin todella vakavasti varsinkin, jos tuntuisi, että viimeaikoina miehellä olisi ollut paljon ylitöitä tai reissuja kavereiden kanssa. Todennäköisesti tekstaisin takaisin ja kysyisin, että onko tekstari pilaa vai onko jotain muuta kerrottavaa, koska haluan tietää, jos jotakin sutinaa ja kähmintää käydään selkäni takana.

Harva täysjärkinen ihminen lähettelee tuollaisia tekstareita ja toisekseen luulenpa, että suurin osa tuollaisten tekstareitten lähettäjistä on sellaisia salasuhteissa olleita naisia, joille mies on valehdellut olevansa keskellä eroprosessia tms, joten kun nainen rakastuneena kuvittelee löytäneensä elämänsä miehen ja suunnittelee jo yhteistä elämää, niin siinä vaiheessa, kun mies alkaa kyllästymään pilluun, niin hän jättää naisen kuin nallin kalliolle.

Minä ainakin haluan tietää. Ehkä yhden yksittäisen panon voisin antaa anteeksi, mutta en sitä, että mies etsii selkäni takana salaseuraa niin, että kun minä hoidan kotia ja lapsia, niin sillä aikaa mies "ylitöissä" etsii seuraa netistä ja/tai baareista.

Alkuperäinen kirjoittaja no niinpä joo:
Pettänyt on, jos ekaksi syyttää vainoharhaisuudesta ja hulluudesta, tai ylipäätään vetää pultit tai alkaa itkeä. Jos tunnet miehesi, niin huomaat reaktioista, missä mennään.

Minun miehelleni oli toinen mies väittänyt, että olen pettänyt miestäni. Mieheni oli ensiksi muutaman minuutin miettinyt, että liekö tuo totta, mutta sen muutaman minuutin jälkeen hän oli tajunnut, ettei asiassa ole mitään perää. MINÄ sen sijaan vedin pultit, kun mieheni kertoi tuosta minulle, jos olisin nähnyt moisia valeita levittävän tyypin lähimmän vuorokauden aikana, olisin luultavasti lyönyt häntä, vaikken ole ikinä tapellut, enkä ole väkivaltainen tai väkivaltaa ihannoiva - niin paljon minua loukkasi, että joku puhui minusta perättömiä! Kun näin kyseisen miehen seuraavan kerran, menin välittömästi vaatimaan miestä tilille pötypuheistaan ja hän meni aivan vaikeaksi ja änkytti, että hän ymmärtää, että hänen sanoistaan saattoi saada väärän kuvan, ettei hän tarkoittanut väittää minun pettäneen jne. Eli kyllä sitä silloin ainakin vetää pultit, kun joku puhuu täysin perättömiä juttuja!

Ajatelkaa: jos olisitte käräyttäjä.

Jos tunnet miehen, et voi sanoa viestissä mitään, josta mies voisi naisen hänelle kertoessa yhdistää että se olet sinä. Siksi pitää muotoilla viesti jotenkin arvoituksellisesti.

Välillä ärsyttää se, että miksi joku käräyttäjä ei voi tehdä sitä sitten kunnolla:

eli kertoo sen, mistä tietää, missä on nähnyt, ja missä miehen voi seuraavan kerran ottaa rysän päältä kiinni.

Sellainen viesti, jossa sanotaan että mies pettää mutta ei ole mitään parempaa selitystä asioille, on ihan turha. Siitä tulee vain paha olo viestin saajalle, eikä hän edelleenkään voi tehdä mitään saadakseen tietää onko väite totta.

Pahimmillaan hän joutuu tilanteeseen, jossa joutuu mieheltä tenttaamaan. Sitten jos mies suuttuu, ei voi tietäää suuttuiko epälystä vai syyllisyyttään.

Siksipä tuollainen viestittely on myös oiva keino kiusata jotain ihmistä: se jää väkisin takaraivon pohjalle, välillä epäilee välillä uskottelee itselleen että se oli pilaa.

Sillä pakotetaan ihminen negatiivisten asioiden pariin, aiheutetaan hallaa pahimman kautta. Eli jos se on pilaa, se on erittäin julmaa sellaista.

eli käräyttäjät: käräyttäkää kunnolla, eli kaikki faktat tiskiin, tai sitten jättäkää koko viesti mieluummin lähettämättä.

Pilailijoille ei kannata sanoa mitään, se joka harrastaa niin sairasta pilaa on ihmisenä pelastamisen tuolla puolen aika pitkälti.

joo, kyllä pitää löytyä päivämäärät/osoitteet/valokuvia. Yhdestä viestistä ei kannata tod hiiltyä, tässäkin maassa on ihmisiä pilvin pimein, joille suurin nautinto on kiusata toista. Saada mielipahaa aikaiseksi.

Ei kukaan huvikseen lähettele aikuiselle ihmiselle pilailu mielessäkään ilminanto tai mitään muitakaan epämääräisiä viestejä. Uskon että kyseessä on "vedätetty" kakkonen. Eli äijä on lupaillu vaikka mitä salapanolleen, eli että on eroamassa jne jne...Sitten kun kakkonen tajuaa että tämä ei olekaan totta vaan äijä käyttää kakkosta vain pussien tyhjentämiseen, siinä vaiheessa iskee kyllä aika iso PIRU kakkoseen. Ja ei muuta ku vihjailevat tekstarit ja viestit naiville pikkuvaimolle menemään!! Eli jos pikkuvaimot/vaimokkeet saatte vihjailu viestejä mistä tahansa numerosta ,monesti myös netin kautta ns.ilmasia tekstareita, on kyseessä aivan varmasti TOTISTA TOTTA ETTÄ KYLLÄ SE OMA UKKOKULTA PANEE TOISTA NAISTA JA PISTE.

Alkuperäinen kirjoittaja Kakkoska:
Ei kukaan huvikseen lähettele aikuiselle ihmiselle pilailu mielessäkään ilminanto tai mitään muitakaan epämääräisiä viestejä. Uskon että kyseessä on "vedätetty" kakkonen. Eli äijä on lupaillu vaikka mitä salapanolleen, eli että on eroamassa jne jne...Sitten kun kakkonen tajuaa että tämä ei olekaan totta vaan äijä käyttää kakkosta vain pussien tyhjentämiseen, siinä vaiheessa iskee kyllä aika iso PIRU kakkoseen. Ja ei muuta ku vihjailevat tekstarit ja viestit naiville pikkuvaimolle menemään!! Eli jos pikkuvaimot/vaimokkeet saatte vihjailu viestejä mistä tahansa numerosta ,monesti myös netin kautta ns.ilmasia tekstareita, on kyseessä aivan varmasti TOTISTA TOTTA ETTÄ KYLLÄ SE OMA UKKOKULTA PANEE TOISTA NAISTA JA PISTE.

Sain viestin kerran sellaiseen aikaan, että pitkiin aikoihin en ole ollut ukostani niin kauaa erossa, että hän olisi ehtinyt panemaan.

Jos hän sanoo olevansa kaupassa ja menee n. 2 h, niin voin kuitista nähdä että kellonaika on siinä.

Aika tiukille menee kakkosnaisen panot: eli muna reikään, ulos ja pyyhkimään.

Eihän tuollaiseen suostu kuin maksettu nainen palkasta, ja sellainen tuskin viestejä lähettelee.

Alkuperäinen kirjoittaja ei aina!!:
Sain viestin kerran sellaiseen aikaan, että pitkiin aikoihin en ole ollut ukostani niin kauaa erossa, että hän olisi ehtinyt panemaan.

Jos hän sanoo olevansa kaupassa ja menee n. 2 h, niin voin kuitista nähdä että kellonaika on siinä.

Aika tiukille menee kakkosnaisen panot: eli muna reikään, ulos ja pyyhkimään.

Eihän tuollaiseen suostu kuin maksettu nainen palkasta, ja sellainen tuskin viestejä lähettelee.

Joo, no kyllä ne hommat on hoidettu joskus 15 minuutissakin...

Alkuperäinen kirjoittaja likainen tusina:
Joo, no kyllä ne hommat on hoidettu joskus 15 minuutissakin...

Jos se jollekin riittää vähäinen, niin onnea vaan. Sehän on vain positiivista.
Mä luotan siihen että ukko jää kiiinni kun on jäädäkseen. Tekstarit ei kauheasti auttais jos niissä ei mitään järkevää edes sanota. riippuu myös testarista.

Voitte osallistua toisten parisuhteeseen soittamalla numeroon......tai lähettämällä textarin numeron......minä vuorokauden aikana hyvänsä. Voitte myös lähettää postikortin mihin osoitteeseen haluatte. Viestiksi riittääjotakin veemäistä.
Kannattaa osallisua. Palkinnoksi luvassa epäsopua, kyräilyä, mökötystä ja vattuilua.

Pää asia taas unohtuu.. Jos testi viesti olisikin sittenkin totta ja miehellä sukupuolitauti. Niin eikö pikku vaimoilla nyt pikkuisen löydy lojaalia mieltä ilmoittajaa kohtaan. Onhan se kehoitus vaimollekin mennä testeihin..
Kukaan ei lähettele pilana moisia viestejä. Kaveri piirissä saatu niitä ja kaikki aina olleet totta. salapanot ei todellakaan kestä kuin vähän aikaa.. kyllä siinä 2-3h kauppareissulla on ukkomies hyvin kerinnyt. Kenen mies viettää kauppa ruokaostoksilla 2-3 tuntia ?? Mene kokeisiin ap.. ja sano ukolle siitä myös..

Alkuperäinen kirjoittaja perhe on paras:
Pää asia taas unohtuu.. Jos testi viesti olisikin sittenkin totta ja miehellä sukupuolitauti. Niin eikö pikku vaimoilla nyt pikkuisen löydy lojaalia mieltä ilmoittajaa kohtaan. Onhan se kehoitus vaimollekin mennä testeihin..
Kukaan ei lähettele pilana moisia viestejä. Kaveri piirissä saatu niitä ja kaikki aina olleet totta. salapanot ei todellakaan kestä kuin vähän aikaa.. kyllä siinä 2-3h kauppareissulla on ukkomies hyvin kerinnyt. Kenen mies viettää kauppa ruokaostoksilla 2-3 tuntia ?? Mene kokeisiin ap.. ja sano ukolle siitä myös..

Juuu, eli olen se joka sai viestin jossa väitettiin että mulla on sukupuolitauti.

Olisin todella kiitollinen jos joku käräyttäisi pettävän mieheni! ihan totta! En halua pettäjän kanssa olla, sukupuolitaudit on tietysti yksi syy.

Ne viestit kuitenkin vesittyivät sillä, että ensimmäisessä viestissä väitettiin tämä sukupuolitauti jostain satunnaisesta "suusdelmasta" tarttunut, ja toisessa oli yhtäkkiä sellainen muka vakituinen naisystävä, "Jaana/Tiina/Liisa" .

Ja siinä oli väliä monta viikkoa. Eli viestittelijä ei osaa päättää, onko mun miehelläni suutelemalla tarttunut sukupuolitauti, vain vakituinen rakastaja.

Lisäksi kaveripiirissä on eräitä erittäin katkeria yksilöitä, nimenomaan miehelle katkeria. En voi oikein uskoa todeksi kun viestit on niin aivottomia+ ne on keskenään aivan miten sattuu ristiriidassa+ meillä sama, eli miesharvoin niin kauaa eri paikoissa, että ehtisi siinä mitään panemaan. toki voi ehtiä jos on oikein nopea, mutta ei kai kukaan nainen ensin suostu pikapantavaksi ilman riiausta, ja sitten kuitenkin katkeroidu kun miehellä onkin vaimo..

eli ymmärtäisin jos sellainen rakastajattaren omainen 2. nainen suuttuisi jostain kun mies ei jätä vaimoa, mutta että 5 minuutin pikapanolla olisi jotain sanomista?

Sellainen nainen jota mun miehellä olisi aikaa / järkeä kuksia, ei olisi varmaan sellainen joka lähettelisi tekstareita..saati sitten tietäisi edes mun nimeä ja numeroa.

Riippuu vähän siitäkin keneltä se viesti tuli. Luultavasti soittaisin takaisin ja kysyisin asiasta lisää. Kuka mitä missä milloin. Jos pitää paikkansa, niin haluan tietenkin asiasta enemmän tietoa kun jonkun tekstarin. Jos ei pidä paikkaansa, niin haluan tietää kuka sellaisia tekstailee ja miksi. Ja tietenkin puhuisin asiasta mieheni kanssa, keskustelun sävy riippuu sitten sen puhelun lopputuloksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaaliperhonen:
Riippuu vähän siitäkin keneltä se viesti tuli. Luultavasti soittaisin takaisin ja kysyisin asiasta lisää. Kuka mitä missä milloin. Jos pitää paikkansa, niin haluan tietenkin asiasta enemmän tietoa kun jonkun tekstarin. Jos ei pidä paikkaansa, niin haluan tietää kuka sellaisia tekstailee ja miksi. Ja tietenkin puhuisin asiasta mieheni kanssa, keskustelun sävy riippuu sitten sen puhelun lopputuloksesta.

Soittaisin minäkin,ja olen yrittänyt monta kertaa. Mutta viestitelijä laittaa puhelimen kiinni, ja numerotiedustelusta ei saa numeroa esille, se on salainen tai prepaid.

Toisaalta miehenkään kanssa asia ei valkene, (miesten kanssa ei valkene mikään loppupeleissä) koska jos mies on pettänyt niin turha häneltä on kysyä mitään: jos hän olisi tunnustaakseen niin oolisi varmaan jo tunnustanut ilman viestejäkin. Monestihan pettäminen onkin vain satunnaista "herkkua" ,eikä ero vaimosta ole silti suunnitelmissa.

Ja pettäjämiesten tyyliinhän kuuluu, että kielletään jopa vaikka olisi housut kintuissa jäänyt kiinni..
vähintään että "tämä ei ole sitä miltä se näyttää, yritin vain auttaa meduusan puremassa keskellä maaseutua kusemalla muijan housuihin" tms.

:D

Mutta pakko päätellä, että kyseessä on pila, koska muuten olisi varmasti vastannut kun laitoin vetoomuksen että "voisitko kertoa enemmän, jos tämä on totta niin olen kiitollinen enkä paljasta miehelle sinua" tms. sen sijaan oli vain hiljaisuus, ja seuraavaksi tuli uusi viesti eri tarinalla.

Mun exä jäi kiinni pettämisestä kun kakkonen laittoi mulle viestin.
Exä oli juuri jättänyt hänet ja halusi jatkaa kanssani.
Viesti oli selkeä ja yksinkertainen "miehes on pettäny sua puoli vuotta mun kaa ja varmaan monen muunkin".
Soitin numeroon ja nainen kertoi kaiken. Laittoi viestin, koska olis halunnut että mies jättää mut, mutta koska niin ei käynyt, halusi ettei sit saa kumpaakaan.
Kun mies tuli kotiin kerroin kenen kanssa olin jutellut. Naamasta näki että kiinni jäi. Ei edes yrittänyt selitellä mitään. Erohan siitä tuli...

Yhteistyössä