Huutonet ja ostajan eri osoite?

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Oletteko postittaneet siihen osoitteeseen joka näkyy meklarin viestissä vai ostajan ilmoittamaan? Mulle tuli tekstari, jossa pyydetään lähettämään kohde eriin osoitteeseen eri nimiselle ihmiselle.. ilman mitään selitystä.. tekstarin lähettäjäkään ei ilmeisesti ole tunnukset omaava henkilö..

Jaa mutta ei se olis kyllä varmaan tilinumeroa saanu mistään tietoonsa.. siis muualta kuin olemalla yhteydessä tunnuksen omaavaan henkilöön.. enpä älynnyt tuota äsken.. :ashamed: eli kai mä lähetän paketin sinne tekstarilla tulleeseen osoitteeseen..

Mulle kerran kävi niin että meklariviestissä oli eri nimi ja osoitetiedot kun taas huutiksen sivuilla siellä kohteessa. Mä en tiennyt mitä mun olisi pitänyt tehä ja miten oli mahdollista. Otin yhteyttä ylläpitoon ja ne sulki nikin. Joku huijaus juttu oli takana.
Joskus taas ostaja on saattanut ilmoittaa toisen nimen ja osoitteen, ja selityksen olen saanut aina miksi näin. usein joku mummi on huutanut lapsenlapselleen ja halunnut että tavara lähetetään suoraan lapselle, jotta saa sen nopeammin.

Yhteistyössä