Ilman pikkareita työpaikalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Konttoristi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
En silti panisi vastaan, näky miellyttäisi. Mutta jos näkyy niin selvästi, niin kyllä sinä keinot keksit!!!! Anna vaan meille miehille silmäniloa!

Tästä ilman pikkareista tuli mieleen, joskus olen ollut minäkin töissä ilman. mukava kun ei kiristä, saa heilua valtoimenaan.
Mutta kotioloissa siivoan usein alasti. Siivous hommissa tulee kuuma, ei suotta vaatteet kiristä ja hiostu. Kerran terassin ovea kiinni laittaessa naapurin rouva huomasi minut. Sain huomata miten hän hymyili......

Helteinen viikko tulossa, täytyy siis heittää haaste ilmoille - koko viikko ilman!
Kuka ottaa haasteen vastaan? Itselläni tavallinen miesten puku, sopivan ohutta kangasta. Vapauden tunne kiihottaa kivasti.

Ihailtavaa rohkeutta naisilta, miten on miehet otetaanko mallia? Itse olen joskus kokeillut ja aion tehdä sen uudelleen. Sitä vapauden tunnetta ei voi sanoin kuvailla. Joskus tulee tilanteita jolloin nainen huomaa ettei alla ole mitään, se on kiihottavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Konttoristi:
Helteinen viikko tulossa, täytyy siis heittää haaste ilmoille - koko viikko ilman!
Kuka ottaa haasteen vastaan? Itselläni tavallinen miesten puku, sopivan ohutta kangasta. Vapauden tunne kiihottaa kivasti.

Pakko yrittää ottaa haaste vastaan! Kevensin juuri vaatetusta kalsareiden osalta, eli nyt on päällä enää ohutta villasekoitekangasta olevat suorat housut. Mahtavalta tuntuu vaikka kangas hieman kirveleekin. Aion kokeilla itse erilaisia housuja (kangasmateriaaleja) joka päivä tällä viikolla silläkin uhalla että loppuviikosta pitää viedä viidet housut pesulaan. Muita?

Alkuperäinen kirjoittaja Konttoristi:
Kuinkas moni on tänään jättänyt pikkarit pois tänään töihin lähtiessä?

En ole vielä kertaakaan käyttänyt pikkareita, joten en voi sano jättäneeni ne pois vaikkei niitä tänäään(kään) ole jalassani.

Nyt on tultu töistä kotiin, mutta on myös vuorotyöläisiä jotka ovat töissä. Olisi mukava tietää kuinka moni on kotona ilman pikkareita......??
Minä olen kotona pelkässä paitulissa, ei kiristä mikään.....!!

Huomenta kaikille!
Taas on tultu töihin, on niin mukava vilpoinen olo. Ei pikkarit hankaa, sopivassa tilanteessa voi hyväillä hiukan....Niin on kiiottunut olo.
Illalla kotona paitulissa ollessa, olo oli vapaa.
Kiva katsella täällä miehiä sillä silmällä.....!

Sopivan raikas....En tiedä kiimasta, mutta levoton olo kuitenkin. Kuitenkin miehiä pyörii aina samassa huoneessa. Kyllä välillä käsi käy hameen alla.....

kiihoittaa ajatus siitä että olet töissä ilman pikkareita...mutta sillen voi varmaan viihdyttää itseään koneen ääressä paremmin...vai??

Kiihoittunut olo täälläkin, meinaa ajatukset harhailla töistä ihan muualle. Meinaatko Tellu olla koko viikon ilman pikkareita? Kotona oleillessa en koskaan pidä mitään alushousun tapaisiakaan, ihan turhaa kärsiä hiertävistä vaatteista kun voi nauttia vapaudesta.

Kerro mulle mitä meinaat tehdä, haluan kuulla?
Minä lähden ruokatunnilla kaupungille, saa vähän raitista ilmaa. Jos vaikka olisi silmänruokaa.....

Alkuperäinen kirjoittaja Tellu*:
Kerro mulle mitä meinaat tehdä, haluan kuulla?
Minä lähden ruokatunnilla kaupungille, saa vähän raitista ilmaa. Jos vaikka olisi silmänruokaa.....

täytyy otta läppäri mukaan ja etsiä rauhallisempi paikka on nimittäin kulli aivan kovana....

Status
Viestiketju on suljettu.