ilmaiset tekstiviestit???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kertokaa joku pikasesti, että voiko netistä lähettää vielä ilmaisia tekstiviestejä!!
Sellainen paikka ettei tarvitse kännykällä rekisteröityä..pikaisesti..

unohdin kännykän kaverin autoon, pitäs saada sille viestiä äkkiä perille et tois kännykän mulle.

Tosi pikaista näin 1½v jälkeen.
 

Yhteistyössä