ilmaiset tekstiviestit???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kertokaa joku pikasesti, että voiko netistä lähettää vielä ilmaisia tekstiviestejä!!
Sellainen paikka ettei tarvitse kännykällä rekisteröityä..pikaisesti..

unohdin kännykän kaverin autoon, pitäs saada sille viestiä äkkiä perille et tois kännykän mulle.
 
Nyt on saunalahdella kampanja, että saa nettisivujen kautta lähettää 20 tekstarii kuukaudessa ilmaiseksi. Riippuu vaan liittymätyypistä. Mulla saunalahti ykkönen ja siinä juuri tuo 20 ilmaista viestiä! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kertokaa joku pikasesti, että voiko netistä lähettää vielä ilmaisia tekstiviestejä!!
Sellainen paikka ettei tarvitse kännykällä rekisteröityä..pikaisesti..

unohdin kännykän kaverin autoon, pitäs saada sille viestiä äkkiä perille et tois kännykän mulle.

kawasaki
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kertokaa joku pikasesti, että voiko netistä lähettää vielä ilmaisia tekstiviestejä!!
Sellainen paikka ettei tarvitse kännykällä rekisteröityä..pikaisesti..

unohdin kännykän kaverin autoon, pitäs saada sille viestiä äkkiä perille et tois kännykän mulle.

 
Löysin ihan hyvän sivun, jonne on kerätty muutamia sivuja, joiden kautta on mahdollista lähettää ilmaisia viestejä:

http://www.mobiiliblogi.com/2009/01/18/vinkki-ilmaiset-tekstiviestit/
 

Yhteistyössä