ilmaiset tekstiviestit???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kertokaa joku pikasesti, että voiko netistä lähettää vielä ilmaisia tekstiviestejä!!
Sellainen paikka ettei tarvitse kännykällä rekisteröityä..pikaisesti..

unohdin kännykän kaverin autoon, pitäs saada sille viestiä äkkiä perille et tois kännykän mulle.
 

Yhteistyössä