V
vieras
Vieras
Kertokaa joku pikasesti, että voiko netistä lähettää vielä ilmaisia tekstiviestejä!!
Sellainen paikka ettei tarvitse kännykällä rekisteröityä..pikaisesti..
unohdin kännykän kaverin autoon, pitäs saada sille viestiä äkkiä perille et tois kännykän mulle.
Sellainen paikka ettei tarvitse kännykällä rekisteröityä..pikaisesti..
unohdin kännykän kaverin autoon, pitäs saada sille viestiä äkkiä perille et tois kännykän mulle.