Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Kuka vei lapsen baariin virpomaan?
Alkuperäinen kirjoittaja umu:ihmetteli miten mamut voi asua samalla alueella sivistyneiden ihmisten kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja umu:ihmetteli miten mamut voi asua samalla alueella sivistyneiden ihmisten kanssa?
Hellanlettas. Se suunnitteli, et ne kaikki vois asua jossain roin peräkylällä
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Kuka vei lapsen baariin virpomaan?
Tää on paras![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vivi:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Kuka vei lapsen baariin virpomaan?
Tää on paras![]()
???koska
Alkuperäinen kirjoittaja vivi:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Kuka vei lapsen baariin virpomaan?
Tää on paras![]()
???koska
Alkuperäinen kirjoittaja umu:ihmetteli miten mamut voi asua samalla alueella sivistyneiden ihmisten kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Kenen miestä ei haittaa vaikka olisi säpinää jonkun toisen miehen kanssa..?
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Niin ja kukas täällä olikaan se REKKALESBO![]()
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Niin ja kukas täällä olikaan se REKKALESBO![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kuka vei äitinsä syntymäpäivälounaalle ABC:lle ja lounas meni pilalle koska myyjä vaati heiltä maksua lapsen ruoasta, kun lapsikin söi noutopöydästä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Niin ja kukas täällä olikaan se REKKALESBO![]()
Vartooja? Se on ainaski rekkalesPo :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kuka vei äitinsä syntymäpäivälounaalle ABC:lle ja lounas meni pilalle koska myyjä vaati heiltä maksua lapsen ruoasta, kun lapsikin söi noutopöydästä?![]()
Siis aivan oikeasti mä olen aivan pihalla kaikista jutuista!![]()
Ei mua ainakaan voi sisäpiiriläiseksi väittää.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kuka vei äitinsä syntymäpäivälounaalle ABC:lle ja lounas meni pilalle koska myyjä vaati heiltä maksua lapsen ruoasta, kun lapsikin söi noutopöydästä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä.:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kuka vei äitinsä syntymäpäivälounaalle ABC:lle ja lounas meni pilalle koska myyjä vaati heiltä maksua lapsen ruoasta, kun lapsikin söi noutopöydästä?![]()
Siis aivan oikeasti mä olen aivan pihalla kaikista jutuista!![]()
Ei mua ainakaan voi sisäpiiriläiseksi väittää.
![]()
Tai sit sä et vaan ole kiinnostunut muiden jutuista?
Kuka palstalainen oli katsomassa Savannaa työpaikalla?
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kuka vei äitinsä syntymäpäivälounaalle ABC:lle ja lounas meni pilalle koska myyjä vaati heiltä maksua lapsen ruoasta, kun lapsikin söi noutopöydästä?![]()
oliko Piparminttu tai joku semmonen. jotain p:llä alkavaa.![]()