illan ratoksi, mitä muistat palstalaisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kuka vei äitinsä syntymäpäivälounaalle ABC:lle ja lounas meni pilalle koska myyjä vaati heiltä maksua lapsen ruoasta, kun lapsikin söi noutopöydästä? :whistle:

oliko Piparminttu tai joku semmonen. jotain p:llä alkavaa. :D

Ja tää oli sitten eri tapaus kun se perhe joka oli hotellissa ja äiti söi lasten jämät lautasilta kun olivat seisovassa pöydässä ja oli kun myrskynmerkki kun häneltä vaadittiin maksua, " roskiin ne olis mennyt joka tapauksessa" :whistle:

Tän mäkin muistan, hillitön keskustelu aiheesta aikanaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja mä.:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kuka vei äitinsä syntymäpäivälounaalle ABC:lle ja lounas meni pilalle koska myyjä vaati heiltä maksua lapsen ruoasta, kun lapsikin söi noutopöydästä? :whistle:

Siis aivan oikeasti mä olen aivan pihalla kaikista jutuista! :laugh: :laugh: Ei mua ainakaan voi sisäpiiriläiseksi väittää. :D

Tai sit sä et vaan ole kiinnostunut muiden jutuista?

No siis kyllä mua kiinnostaa toisten asiat sillä tavalla ystävämielessä, ei uteliaisuudesta. Mutta kun saatan muistaa juttuja, mutta en osaa yhdistää niitä oikeisiin nikkeihin. :ashamed: :snotty: Toivottavasti kukaan ei ota nokkiinsa tuon takia. :ashamed:

Mä muistan tän jutun, mut en yhtään muista kuka se oli :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:

Mä muistan tän jutun, mut en yhtään muista kuka se oli :ashamed:

Mäkään en muista kuka se oli, ja siksi kysyinkin :D

Muistan vaan, että tulin palstalle piiiiiitkästä aikaa, tuo ketju pyöri etusivulla, ja tänne mä sitten jäin :xmas:

laittaa tää eli erään palstalaisen tyttären känny oli kerran hävinnyt. Ilmeisesti puhelin oli hävinnyt lenkkipolulle tms..siinä ketjussa tuli hiukan kinaa siitä puhelimen sisällä olevasta kortista. Oli aivan mahtava ketju en ole eläessäni nauranut niin paljon:)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
laittaa tää eli erään palstalaisen tyttären känny oli kerran hävinnyt. Ilmeisesti puhelin oli hävinnyt lenkkipolulle tms..siinä ketjussa tuli hiukan kinaa siitä puhelimen sisällä olevasta kortista. Oli aivan mahtava ketju en ole eläessäni nauranut niin paljon:)

Hellalettas :D

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA ihmisraunio:
Alkuperäinen kirjoittaja Who:
Kuka sai aikaan piiitkän ketjun tyttärensä naamiasasusta,kun meinasi pukea tämän tappaja hoitsuksi? :D

En kyllä tiedä, vaikka yritinkin miettiä.

Entinen Ravistettava, nykyinen Åboriginal (taas :) ).

Ja juu, meillä luuraa eriparilattiat :)

Kuka tilasi nettilelukaupasta leikkikeittiön - jota ko. kaupassa ei edes vielä ollut - hintaan 0 euroa ja nosti hirveän haloon, että kyllä hänen oikeutensa on se ilmaiseksi saada, koska virhe oli kaupan?

Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

oliko Piparminttu tai joku semmonen. jotain p:llä alkavaa. :D

Ja tää oli sitten eri tapaus kun se perhe joka oli hotellissa ja äiti söi lasten jämät lautasilta kun olivat seisovassa pöydässä ja oli kun myrskynmerkki kun häneltä vaadittiin maksua, " roskiin ne olis mennyt joka tapauksessa" :whistle:

Tän mäkin muistan, hillitön keskustelu aiheesta aikanaan :D

Eiks tääkin ollut Hellanlettas?

Yhteistyössä