illan ratoksi, mitä muistat palstalaisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja umu:
ihmetteli miten mamut voi asua samalla alueella sivistyneiden ihmisten kanssa?

Hellanlettas. Se suunnitteli, et ne kaikki vois asua jossain roin peräkylällä

ja kaikenlisäksi se paikka missä hellalettas asuu ei kuulosta kovin sivistyneeltä paikalta. Mutta joakainen tyylillään:)

Alkuperäinen kirjoittaja vivi:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Kuka vei lapsen baariin virpomaan?

Tää on paras :laugh:

???koska

Niin edelleen, mitä ihmeellistä siinä on jos menen virpomispäivänä (mikä ei muuten ole sama kuin suurimmassa osassa Suomea ) mun työpaikalla käymään likan kanssa? Ei me keneltäkään mitään pyydetty vaan ihan itte ihmiset tulivat antaa suloisella virpojalle rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kuka vei äitinsä syntymäpäivälounaalle ABC:lle ja lounas meni pilalle koska myyjä vaati heiltä maksua lapsen ruoasta, kun lapsikin söi noutopöydästä? :whistle:

Siis aivan oikeasti mä olen aivan pihalla kaikista jutuista! :laugh: :laugh: Ei mua ainakaan voi sisäpiiriläiseksi väittää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kuka vei äitinsä syntymäpäivälounaalle ABC:lle ja lounas meni pilalle koska myyjä vaati heiltä maksua lapsen ruoasta, kun lapsikin söi noutopöydästä? :whistle:

Siis aivan oikeasti mä olen aivan pihalla kaikista jutuista! :laugh: :laugh: Ei mua ainakaan voi sisäpiiriläiseksi väittää. :D

Tai sit sä et vaan ole kiinnostunut muiden jutuista?

Kuka palstalainen oli katsomassa Savannaa työpaikalla?

oliko Piparminttu tai joku semmonen. jotain p:llä alkavaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja mä.:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Tai sit sä et vaan ole kiinnostunut muiden jutuista?

Kuka palstalainen oli katsomassa Savannaa työpaikalla?

Se musta timanki?

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

oliko Piparminttu tai joku semmonen. jotain p:llä alkavaa. :D

Ja tää oli sitten eri tapaus kun se perhe joka oli hotellissa ja äiti söi lasten jämät lautasilta kun olivat seisovassa pöydässä ja oli kun myrskynmerkki kun häneltä vaadittiin maksua, " roskiin ne olis mennyt joka tapauksessa" :whistle:

Yhteistyössä