M
MySelene
Vieras
päätin nyt vihdoinkin "tulla kaapista ulos".
mua ärsyttää noi "eiks sulla oo jo ihan tarpeeks"-kommenttit.
eikä mieskään ymmärrä miltä musta tuntuu. kun olis vielä tilaa sydämessä ja ajatuskin ettei tuu enää ahistaa. haluaisin vielä muutama lapsi.
ja millä tavalla se on muiden asia montako lasta meillä on? tekeekö se musta automaattisesti huonon äidin koska olen nuori? pitääkö nykyään tehä vaan se pari ja olla niin ku muut haluu. töitä, töitä ja töitä. muut stressaa siitä ettei mulla oo töitä. ja ei oo koulutustakaan..itellekin iskee kohta paniikki etten voi olla niin ku pitäis.
milloinkohan musta tulee kunnon kansalainen?
niin vaikeita asioita...eniten haluun olla kotiäiti..niin ku jotain 100v sitten. nainen hoiti kodin ja mies kävi töissä. itkettää ihan oikeesti... :'(
löytyyköhän muitakin joilla samoja ajatuksia..? :|
mua ärsyttää noi "eiks sulla oo jo ihan tarpeeks"-kommenttit.
ja millä tavalla se on muiden asia montako lasta meillä on? tekeekö se musta automaattisesti huonon äidin koska olen nuori? pitääkö nykyään tehä vaan se pari ja olla niin ku muut haluu. töitä, töitä ja töitä. muut stressaa siitä ettei mulla oo töitä. ja ei oo koulutustakaan..itellekin iskee kohta paniikki etten voi olla niin ku pitäis.
milloinkohan musta tulee kunnon kansalainen?
niin vaikeita asioita...eniten haluun olla kotiäiti..niin ku jotain 100v sitten. nainen hoiti kodin ja mies kävi töissä. itkettää ihan oikeesti... :'(
löytyyköhän muitakin joilla samoja ajatuksia..? :|