Valittaako muutkin naiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jepa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä tällä hetkellä nuorimmaisen kans kotona ja mies tekee pitkää päivää töissään. Ei se naputa mulle kyllä mistään, on tyytyväinen jos ruoka on valmis, muuta se ei huomaa edes onko tehty vai tekemättä ;)
Ja taas kun ite olin töissä kans ja miehellä sattu oleen vapaapvä, niin en todellakaan valittanut jos sängyt oli petaamatta. Ja mun mies ei pyykkää -astiat hoitaa koneeseen/kaappeihin, ruuan laittaa, siistii paikat (eli olkkari+keittiö) that´s it. Se riittää.

Me ei kumpikaan tykätä siitä että toinen huomauttelee asioista joita ois voinu/pitäny vielä tehä -ellei ne nyt tosiaan ole niin tähdellisiä asioita!

Sanoppa vaimolles tuosta sen huomauttelusta -ymmärrän kyllä miten tuo kyr*ii...;)

[QUOTE="eukko";23109403]Oppisikohan vaimosi arvostamaan tekemisiäsi, jos olisit vaikka viikon tekemättä juuri mitään?? Jos napisee siitä, niin voit todeta, ett mitä väliä, kun valittaa joka tapauksessa jostakin.[/QUOTE]

Joo oon kyllä joskus tota kokeilluki, mut en sit kuitenkaan jaksa sitä napinaa ja aina seuraavana päivänä haluan taas yrittää laittaa kodin kuntoon, ku haluan, että hänellä ois hyvä olla..

Noniin, taapero heräs, eli välipalaa laittamaan ja sit hakemaan vaimo töistä :) Kiitos kaikille vastauksista! Lupaan puhua vaimoni kanssa ja yrittää taas selvittää asian (teen sen lähes viikoittain) :) Mukavaa päivän jatkoa kaikille ja palaan taas purkamaan sydäntäni teilel muille vaimoille, kun olo käy tukalaksi ;)

[QUOTE="aapee";23109519]Hehe, hoitelisin kyllä mielelläni, mut eipä tuo vaimo anna ja oon sen sit antanu olla, ku sitä ei huvita... Tääki on yks asia mitä en ehkä loppuelämää jaksa, oon nyt 26 ja saan lempiä vaimon kanssa ehkä 1 kerran 2kk :([/QUOTE]

Se on kyllästynyt suhun. Ei ehkä enää rakasta. Itse entisessä liitossani, joka kesti 8v menin siihen pisteeseen, että valitin vain enkä myöskään seksiä halunnut enää, ihan vain sen takia kun mies alkoi ärsyttämään, ei ollut minulle oikea. Ja muakin ärsytti päiväpeiton vinossa olo!! Ihan kaikki ärsytti ja loppui vasta, kun älysin ottaa eron. Nyt on uusi mies, on seksiä eikä pikkujutut haittaa :)

Täällä on heti monet sanomassa että oispa mullaki tollanen mies kuin ap niin en valittaisi :D. Voipi olla kuitenkin, että jotkut ihmiset tuntevat aina tarvetta valittaa jostain. Mulla on itellä kiltti ja hyvä mies, joten meillä on kai aika vastaavanlainen tilanne kuin ap:lla. Huomaan, että tekisi mieli valittaa pienistä asioista kun ei isompia valituksen aiheita ole. Aika hirveää, onneksi pystyn pitämään mölyt mahassani

En valita miehelle,ellei ole valittamisen aihetta ja harvoin sitä on.
Kuulostaa kyllä siltä ettei vaimosi pitäisi valittaa,tosi paljon teet kotona hommia,harva mies tekee.:)
Vaimosi pitäisi olla onnellinen tuolaisesta miehestä,eikä valittaa jonninjoutavia.Jutteleppa vaimosi kanssa,miks ei ole tyytyväinen.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="minä";23109929]Sä oot passannut sitä liikaa ja totuttanut sen liian hyvään palveluun..[/QUOTE]

Juuri näin. Koskapa hyvä kohtelu ei tunnu passaavan niin ainoa korjaava liike minkä voit tehdä, on huonontaa palvelua.

Eli alat antamaan todellisia valittamisen aiheita. Lopetat siivoamisen ym, alat ryypiskellä ja teet silloin tällöin katoamistemppuja. Alat vahtimaan kännykkää aivan kuin sinne olis odotettavissa viestiä salarakkaalta hetkenä minä hyvänsä.

Anteeksi mutta kirjoituksesi vaikuttaa nyt vain siltä, että kerjäilet täällä kiitoksia siitä miten ainutlaatuinen ja ihana mies olet.
Tilanne nyt vain on se, että ihan sama kumpi sielä kotona lapsen kanssa sitten onkin, niin todennäköisesti se työssäkäyvä osapuoli ei osaa sitä kotona tehtyä "työtä" arvostaa. EIkä hommaan auta muu kuin se, että vaihdatte osia vähäksi aikaa.

Anteeksi mutta kirjoituksesi vaikuttaa nyt vain siltä, että kerjäilet täällä kiitoksia siitä miten ainutlaatuinen ja ihana mies olet.
Tilanne nyt vain on se, että ihan sama kumpi sielä kotona lapsen kanssa sitten onkin, niin todennäköisesti se työssäkäyvä osapuoli ei osaa sitä kotona tehtyä "työtä" arvostaa. EIkä hommaan auta muu kuin se, että vaihdatte osia vähäksi aikaa.

Joo siltähän tämä varmaan vaikuttaa, ymmärrän. Mut halusin vaan oikeesti tietää, että onko se ihan nomraalia, että vaimot aina napisee, se oli se pohjinmainen tarkotus, ei siis kiitosten kerjääminen, ei se täältä saatu kiitos paljo lämmitä :D Ja osienvaihto on aika hankalaa, ku mulla on työt illalla ja vaimolla päivällä.
Jos totta puhutaan, ni kyllä mä ainaki ite arvostan jos vaimo on täällä jotain tehny jos on oon ollu vaikka työmatkalla ja tuun myöhällä kotiin..

Juuri näin. Koskapa hyvä kohtelu ei tunnu passaavan niin ainoa korjaava liike minkä voit tehdä, on huonontaa palvelua.

Eli alat antamaan todellisia valittamisen aiheita. Lopetat siivoamisen ym, alat ryypiskellä ja teet silloin tällöin katoamistemppuja. Alat vahtimaan kännykkää aivan kuin sinne olis odotettavissa viestiä salarakkaalta hetkenä minä hyvänsä.

Hehe, tää vois olal toteuttamisen arvoinen vinkki ;)

Te ootte vaihtanut osia :laugh:

Tai sitten sä oot sen yhden nikin ( jota en ny pysty muistaan ) mies, joka oli siivous- ja kotityöhullu.
Tää nainen vaan makas laakereillaan ja mies anto jalkahoitoo työpäivänsä päätteeksi,
kun naisella oli ollut lapsen kanssa niin raskas päivä kotona.
Mutta tää nainen ei kai, ainakaan silloin, valittanut.
Harmi kun en muista nikkiä, siitä on kyllä jo aikaa toista vuotta ehkä...

Mun mielestä kaiken alku ja juuri tässä asiassa on nyt se että tässä perheessähän on kaksi työntekijää eli kumpikaan ei ole "vain" kotiäiti tai -isä eli minun näkemyksen mukaan kotityöt pitäisi jakaa tasan puoliksi! No jos emäntä valittaa tekemättömistä asioista voit sanoa että: "sinähän voit ne tehdä silla aikaa kun minä teen töitä" ja päällä suloinen hymy... ehkä nainen alkaa ymmärtää...

[QUOTE="vieras";23110312]Mun mielestä kaiken alku ja juuri tässä asiassa on nyt se että tässä perheessähän on kaksi työntekijää eli kumpikaan ei ole "vain" kotiäiti tai -isä eli minun näkemyksen mukaan kotityöt pitäisi jakaa tasan puoliksi! No jos emäntä valittaa tekemättömistä asioista voit sanoa että: "sinähän voit ne tehdä silla aikaa kun minä teen töitä" ja päällä suloinen hymy... ehkä nainen alkaa ymmärtää...[/QUOTE]

Peesi tälle! :)

Mut mites sä muuten kohtelet vaimoas? Siinähän joo hoidat kodin ja olisit valmis hoitelemaan vaimonkin mut saako sun vaimos sitä mitä se haluaa? Saako se tarpeeks hellyyttä? Hemmotteletko sä vaimoas ollenkaan? Vai ootko sä niitä miehiä jotka kuvittelee et yhden kynttilän sytyttämisellä naisen tarttis olla samantein haarat auki?

Esimerkkinä mun oma mies ehdottelee tosi mauttomasti(ja mua ällöttää jo pelkkä kysyminen, seksin pitäis olla sellasta mikä tapahtuu siks koska molempien tekee mieli eikä sellaista että toinen osapuoli manipuloi ja kiristää henkisesti pitkin päivää) mikä aiheuttaa sen ettei mun tee mieli seksiä viikkoihin.

[QUOTE="vieras";23110636]Mut mites sä muuten kohtelet vaimoas? Siinähän joo hoidat kodin ja olisit valmis hoitelemaan vaimonkin mut saako sun vaimos sitä mitä se haluaa? Saako se tarpeeks hellyyttä? Hemmotteletko sä vaimoas ollenkaan? Vai ootko sä niitä miehiä jotka kuvittelee et yhden kynttilän sytyttämisellä naisen tarttis olla samantein haarat auki?

Esimerkkinä mun oma mies ehdottelee tosi mauttomasti(ja mua ällöttää jo pelkkä kysyminen, seksin pitäis olla sellasta mikä tapahtuu siks koska molempien tekee mieli eikä sellaista että toinen osapuoli manipuloi ja kiristää henkisesti pitkin päivää) mikä aiheuttaa sen ettei mun tee mieli seksiä viikkoihin.[/QUOTE]

tota mun mielestä parempi kysymys tässä on nyt että kuinka nainen kohtelee miestänsä... Ajatteleppa tilannetta jossa mies valittaisi tekemättömistä kotitöitä jatkuvasti naiselleen eikä edes haluaisi rakastella... kyllä vaikuttas melkomoiselta sialta, mutta naisethan saa syyttä nalkuttaa ja pihdata (olen siis itse nainen), vai?

Kiva provo, naisethan on ihan hirveitä hirviöitä ja miehet, oi miehet ne on aina ihanan täydellisiä, ahkeria, kilttejä ja niin rakastavia puolisoita. Mies parat tekee kaikkensa vaimon ja lasten eteen ja mitä tekee hirviö akka? No valittaa tietenkin! Eihän akka älyä edes kiitollinen olla. Kannattas varmaan vähän opettaa nöyryyttä sille eukolles, oppii olemaan...

[QUOTE="aapee";23110164]Joo siltähän tämä varmaan vaikuttaa, ymmärrän. Mut halusin vaan oikeesti tietää, että onko se ihan nomraalia, että vaimot aina napisee, se oli se pohjinmainen tarkotus, ei siis kiitosten kerjääminen, ei se täältä saatu kiitos paljo lämmitä :D Ja osienvaihto on aika hankalaa, ku mulla on työt illalla ja vaimolla päivällä.
Jos totta puhutaan, ni kyllä mä ainaki ite arvostan jos vaimo on täällä jotain tehny jos on oon ollu vaikka työmatkalla ja tuun myöhällä kotiin..[/QUOTE]

Meinaatko että todella siellä pohdit, että näinköhän ne kaikki naiset valittavat tällä tavoin... tuskin.
Siis ymmärrän että valitat ihan aiheesta, jos vaimosi oikeasti on tuollainen kun kerrot, mutta tuo muka-ihmettelevä tyyli että "oikeinko todella kaikki naiset ovat tällaisia vai onko minulle vain osunut joku kaamea kotka", oli jossain määrin ärsyttävä.

[QUOTE="vieras";23110686]tota mun mielestä parempi kysymys tässä on nyt että kuinka nainen kohtelee miestänsä... Ajatteleppa tilannetta jossa mies valittaisi tekemättömistä kotitöitä jatkuvasti naiselleen eikä edes haluaisi rakastella... kyllä vaikuttas melkomoiselta sialta, mutta naisethan saa syyttä nalkuttaa ja pihdata (olen siis itse nainen), vai?[/QUOTE]

Musta tuossa toisessa kirjoituksessa oli ihan hyvä pointti. Jos mies ei esim. anna seksiä tai seksiä on tosi harvoin tai se on todella huonoa, niin ei siinä paljon siivoilut ja lasten hoidot auta, vaan kyllä se tilanne turhauttaa siinä määrin, että helposti alkaa napisemaan toiselle ihan olemattomistakin syistä.

Kiva provo, naisethan on ihan hirveitä hirviöitä ja miehet, oi miehet ne on aina ihanan täydellisiä, ahkeria, kilttejä ja niin rakastavia puolisoita. Mies parat tekee kaikkensa vaimon ja lasten eteen ja mitä tekee hirviö akka? No valittaa tietenkin! Eihän akka älyä edes kiitollinen olla. Kannattas varmaan vähän opettaa nöyryyttä sille eukolles, oppii olemaan...

provo tai ei, mutta jostain vastauksista vaan huolestuttavan paljon paistaa läpi se ettei tas-arvoa tunneta, mies on nyssy jos ei saa akkaansa kuriin ja naisella on etuoikeus valittaa tilanteessa kuin tilanteessa...

Te ootte vaihtanut osia :laugh:

Tai sitten sä oot sen yhden nikin ( jota en ny pysty muistaan ) mies, joka oli siivous- ja kotityöhullu.
Tää nainen vaan makas laakereillaan ja mies anto jalkahoitoo työpäivänsä päätteeksi,
kun naisella oli ollut lapsen kanssa niin raskas päivä kotona.
Mutta tää nainen ei kai, ainakaan silloin, valittanut.
Harmi kun en muista nikkiä, siitä on kyllä jo aikaa toista vuotta ehkä...

Tulee mieleen Lidlin mainos... :laugh:

Musta tuossa toisessa kirjoituksessa oli ihan hyvä pointti. Jos mies ei esim. anna seksiä tai seksiä on tosi harvoin tai se on todella huonoa, niin ei siinä paljon siivoilut ja lasten hoidot auta, vaan kyllä se tilanne turhauttaa siinä määrin, että helposti alkaa napisemaan toiselle ihan olemattomistakin syistä.

No niinpä. Ja arvatkaas esim meidän tapauksessa että paljonko siitä puuttesta on puhuttu. Se kun suhteelta ei saa mitä tarvitsee on masentavaa. Oli se sitten parempaa seksiä, enemmän hellyyttä tai ihan mitä vaan. Ja arvatkaas vitutuksen määrää kun esim mun oma mies lupaa petrata ja sitten se ei tekään mitään. Kyllä siinä alkaa valittamaan vähän kaikesta.

Yhteistyössä