Mua niin ahistaa!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipiteitä asiaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielipiteitä asiaan

Vieras
Mää inhoon tätä paikkakuntaa missä mä asun.Muutin aikoinani mieheni perässä tänne,enkä silloin tuntenut ketään.Mutta vuosien aikana mua on niin alkanu ahistaa tää paikka.Täällä ei oo mulle töitä,ei koulua...Muut ihmiset tietää toisten asiat paremmin ku ite!!!!Mä haaveilen muutosta jonnekki isomman kaupungin lähistölle!Vaikka täällä lähellä on mun sukua ja kavereita niin silti olisin valmis muuttamaan pois,sinne missä ois koulutusmahollisuudet ym.Mutta mies tuskin lähtee!Hän on yrittäjä joten pystyisi tekee töitä muuallaki mut ei vaikuta innokkaalta muuttamaan:(Mitä tekisitte vastaavassa tilanteessa???välillä käyny jopa mielessä et lähenkö vaan toteuttaa unelmaani ja muutan kaupunkiin missä on koulu johon aina olen halunnut.Lapsia on,joten kaikki ei vaan oo niin yksinkertaista ja rakastan miestäni!!Huh,jopas helpotti purkautua:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
se ahdistus voinee sua seurata mukana, oli asuinpaikka mikä vaan.

Mitä niinku tarkotat:)?

että onko sun ahdistuksen aihe OIKEASTI ja TODELLISESTI vain se asuinpaikka vai oisko siellä taustalla kuitenkin jotain muuta joka tuon aiheuttaa,että alkaa ajatella, että ruoho ois vihreempää muualla .

Mulla oli sama tunne tuolla "kotipaikkakunnalla" missä olis siis kaikki ystävät ja sukulaiset. Muutettiin sit pois ja tykkään kyllä asua muualla, kun ei kukaan tunne :D
Tietysti on kamala ikävä kaikkia, mutta onneksi junat kulkee ja puhelimet on keksitty.

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Mulla oli sama tunne tuolla "kotipaikkakunnalla" missä olis siis kaikki ystävät ja sukulaiset. Muutettiin sit pois ja tykkään kyllä asua muualla, kun ei kukaan tunne :D
Tietysti on kamala ikävä kaikkia, mutta onneksi junat kulkee ja puhelimet on keksitty.

Voi sua onnellista:)Miten sait miehesi muuttamaan?(Siis jos sulla on mies)

että onko sun ahdistuksen aihe OIKEASTI ja TODELLISESTI vain se asuinpaikka vai oisko siellä taustalla kuitenkin jotain muuta joka tuon aiheuttaa,että alkaa ajatella, että ruoho ois vihreempää muualla .

Siis kyllä mie uskon et todellinen syy on tämä paikkakunta!

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:

oih mäkin haluun! me ollaan valmiita muuttaa vaikka ulkomaille

Siis kyllä mie uskon et todellinen syy on tämä paikkakunta!

mulla sama tää paikka ahistaa tutut ja sukulaiset

Yhteistyössä