Ä
ärsyyntynyt
Vieras
Huh huh ku jollaki kilahtaa ihan kohta. Miehelle viimekuun lopun palkka tulematta, huomenna uus tilikatko taas, eli kaks palkkaa jo saamatta. Eikä tasan ole eka eikä vika kerta. Hemetti ku oon sanonu niin monesti et menis kaikki jätkät siel "lakkoon" ja jättäs hommat tekemättä niin kauan ku saa rahat tilille, mut ei, ne vaan vuodesta toiseen sietää tollasta touhua. mun mies selittää et ei ne muut ala ja ku ei oo luottamusmiestä ym ym.
Kyseessä siis sellanen ei niin iso yritys, mut työntekijöitä kumminki lähemmäs 20.
Ok, tällähetkellä saa olla onnellinen et on töitä, mut ku ruokaakin pitäs perheelle saada. Mulle kyl olis muuten ihan sama, omaa tyhmyyttähän tollanen on, mut ku kaks lasta ja kaapit tyhjinä eikä rahaa tilillä!
Kyseessä siis sellanen ei niin iso yritys, mut työntekijöitä kumminki lähemmäs 20.
Ok, tällähetkellä saa olla onnellinen et on töitä, mut ku ruokaakin pitäs perheelle saada. Mulle kyl olis muuten ihan sama, omaa tyhmyyttähän tollanen on, mut ku kaks lasta ja kaapit tyhjinä eikä rahaa tilillä!