Ikean ravintola lapsettomaksi

Olin viikonloppuna Ikeassa käymässä ja kävin syömässä maukkaan lounaan tavaratalon ravintolassa. Itselläni ei ole lapsia ja olikin ikävä nauttia lounasta lasten itkun säestämänä. Olisi minusta kohtuullista, että ravintola olisi esim osan viikosta k-18, jotta lapsettomaat voisivat silloin käydä nauttimassa ravintolassa ruokansa rauhassa. Onko kellään muulla samanlaisia mielipiteitä? Tätähän voisi ehdottaa ikealle.
 
*tyrsk*
Ikea on paikka, josta ei lapsetonta saa tekemälläkään.

Ikean raflassahan on oikein leikkipaikka ja imetysnurkkauskin, ja hyvä niin.

Kun kaipaan rauhaa, syön ihan jossain muualla kuin Ikeassa (enkä mene myöskään esim. Heselle, Mäkkäriin tai Rossoon, vaan ns. aikuiseen makuun olevaan ravintolaan).
 
Get a life
No onko muut ruokaravintolat k-18?
Kuuluuhan niissäkin lasten itkua. Miksi vain siis Ikea pitäisi laittaa lapsettomaksi? Siksikö että lapsettomat persaukiset vain käyvät syömässä siellä lihapullia?
 
"vieras"
Eiköhän se Ikea saa niiltä lapsiperheiltä eniten rahaa. Me ainakin käydään usein Ikeassa juuri sen lapsimyönteisyyden takia. Olisit mennyt muualle syömään niin ei lapset häiritse.
 
Ikea on varsin ihana paikka olla syömässä lasten kanssa, paljon leikkipaikkoja, tosi halpa ruoka ja koska lapsia on pirusti niin mökää riittää. Jos kivaan rauhalliseen raflaan haluaa mennä syömään, se maksaa. Ei kai kukaan kuvittele keskustan mäkinkään lauantai-yönä kovin hiljainen olevan.
 
Olin viikonloppuna Ikeassa käymässä ja kävin syömässä maukkaan lounaan tavaratalon ravintolassa. Itselläni ei ole lapsia ja olikin ikävä nauttia lounasta lasten itkun säestämänä. Olisi minusta kohtuullista, että ravintola olisi esim osan viikosta k-18, jotta lapsettomaat voisivat silloin käydä nauttimassa ravintolassa ruokansa rauhassa. Onko kellään muulla samanlaisia mielipiteitä? Tätähän voisi ehdottaa ikealle.

Pistä korviin korvatulpat jos niin paljon häiritsee!

Mä kun käyn ravintolassa niin se ei ole ikea vaan joku kiva paikka josta saa oikeasti hyvää ruokaa ja joka maksaa enemmän kuin 8e ateria.
 
"totta"
Joo ja Hesellä voitas kans puhalluttaa asiakkaat puolen yön jälkeen varsinkin viikonloppuisin! Mä kun tykkäisin syödä rauhassa ja ärsyttää se juoppojen mökä ja örvellys mitä ne siellä pitää :(
 
"vau"
Huippu kehitysidea, menee varmasti toteutukseen!!

Musta oli just ihana sen imetysnurkkaus, kuinka huomaavaista kaikkia kohtaan! Lasta olisin joka tapauksessa imettänyt, nytpähän en häirinnyt yhtään tissikammoista :D
 
"salli"
minun nauraa. Miäs vittua ängit itsesi sinne lasten leikkipaikan viereen syömään "herkullista"lounastasi. Ja jos oikeasti olisit halunnut mennä rauhalliseen paikkaan niin kaiketi sinäkin niin fiksu olet että et olisi edes pienessä mielessäsikään ajatellut Ikean ravintoalaa :D
 

Yhteistyössä