Ikäraja palstalle !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti ja vaimo vm 75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikäli mä oikein muistan, niin ne kaikkein pahimmat v*ttuilijat ja häiriköt on aikuisia äiti-ihmisiä. Tytsi harvemmin häiritsee ketään. No, muutamia toki pelkällä olemassaolollaan, mutta silti...

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Ihan naurettavia tällaiset aloitukset. Kuinka monta kertaa pitää sanoa, että tämä palsta on tarkoitettu vanhemmille ja vauvamaailmasta kiinnostuneille ihmisille. Täällä palstailee monia lapsettomia aikuisia. Mielestäni on vain mukavaa, että täällä on eri-ikäisiä palstalaisia. Eikä sitä kyllä mielestäni edes huomaa, että täällä on ihmisillä ikäeroa, kun monet aikuisetkin käyttäytyvät täällä toisinaan hyvin lapsellisesti :whistle:

muta tytsi, lienetkö koskaan mitään vauva-aiheista keskustelua täällä aloittanut? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja oidipus:
Ihan naurettavia tällaiset aloitukset. Kuinka monta kertaa pitää sanoa, että tämä palsta on tarkoitettu vanhemmille ja vauvamaailmasta kiinnostuneille ihmisille. Täällä palstailee monia lapsettomia aikuisia. Mielestäni on vain mukavaa, että täällä on eri-ikäisiä palstalaisia. Eikä sitä kyllä mielestäni edes huomaa, että täällä on ihmisillä ikäeroa, kun monet aikuisetkin käyttäytyvät täällä toisinaan hyvin lapsellisesti :whistle:

muta tytsi, lienetkö koskaan mitään vauva-aiheista keskustelua täällä aloittanut? :whistle:

Ja toisekseen, kyllähän täällä palstailee tytsin ikäisiä äitejäkin. =)
Ja jos kaipaa vaan vauva-aiheisia keskusteluja, niin on hyvä ja siirtyy ihan muihin osioihin kuin mitäs-nyt, jossa sana on VAPAA =)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kannatetaan. Ja yläikärajaksi 45 v.

Jaahas, äänestit just itsesikin ulos täältä..ja minut ja muutaman muun. Pitäiskö meidän sitten ruveta käymään päivätansseissa ja ottaa tilaisuudesta vaarin?

*mitä vanhalle vaarille sitten tehdään?* :o

Alkuperäinen kirjoittaja oidipus:

Eiköhän täällä niitä vauva-aiheisia avauksia ole aika vähän muutenkin.. Tytsin tuskin tarttee niitä erikseen availla..En minäkään availe vauva-aiheita vaikka mulla niitä on kaksikin kappaletta.

[quote="Äiti ja vaimo vm 75
Missä on NORMAALIT aikuiset järkevät ihmiset ????[/quote]

No ei varmaan aloittajan näytön edessä. Jos lähdetään tekemään ikärajoja, voidaan tehdä varmaan lasten lukumäärän mukaan rajoja, varallisuusrajat, velkarajat, hiusten väri rajat, koulutusrajat, jne. Voisi olla aika vähän keskustelijoita palstalla sen jälkeen kun jokainen saisi asettaa rajoja. Jos itseä joku keskustelu tai keskustelija kovasti korpeaa, voi miettiä onko paikka itselle sitten se oikea :wave: .

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kannatetaan. Ja yläikärajaksi 45 v.

Jaahas, äänestit just itsesikin ulos täältä..ja minut ja muutaman muun. Pitäiskö meidän sitten ruveta käymään päivätansseissa ja ottaa tilaisuudesta vaarin?

*mitä vanhalle vaarille sitten tehdään?* :o

Bingoon tietysti! Siellähän ne ikäihmiset käy ;)

Miten luokitellaan normaali ja järkevä? Entäs aikuinen, ainahan se ei ikää katso onko aikuinen. Joku voi tuntea olevansa teini vielä 50v (katsoitteko bb:tä) joku 16v voi tuntea olevansa todella iso ja vanha.

Alkuperäinen kirjoittaja Onezhskoe ozero:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
80v mummo palsta

:laugh: :laugh: :laugh: kun mä olen täällä palstalla,must tunttu joka kerta että olen Venäjällä missä mummot istuvat ulkona penkillä,ja keskustelivat keskeen :laugh: :laugh: :laugh:

totta!!!! :laugh: :laugh:
Babushka2a.jpg

mamma-mummo palsta

katoppa vaan! :O onkos nyt laitaa laittaa tänne toisten palstalaisten kuvia? ootko ees kysyny asianomaisilta lupaa? mitä mahtavat sanoa tähän äiti40++, pakkasrouva avannolla, jätkä, keittiönoita, helmiäinen ja... hmm... kukas toi vika sit on??

Alkuperäinen kirjoittaja moooodeeeettt!!!!:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
80v mummo palsta

:laugh: :laugh: :laugh: kun mä olen täällä palstalla,must tunttu joka kerta että olen Venäjällä missä mummot istuvat ulkona penkillä,ja keskustelivat keskeen :laugh: :laugh: :laugh:

totta!!!! :laugh: :laugh:
Babushka2a.jpg

mamma-mummo palsta

katoppa vaan! :O onkos nyt laitaa laittaa tänne toisten palstalaisten kuvia? ootko ees kysyny asianomaisilta lupaa? mitä mahtavat sanoa tähän äiti40++, pakkasrouva avannolla, jätkä, keittiönoita, helmiäinen ja... hmm... kukas toi vika sit on??

Minä tietenkin. :wave: Haluaisin tappaa kuvaajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti ja vaimo vm 75:
Oikeesti mitä jotkut tytsyt tekee tällasilla mamma palstoilla????
Eikö tämä ole perheellisten tai odottvien ja kuumeillioitten palsta....ei joku teinihelvetti johon näyttää tääkin hyvä palsta menneen.
Missä on NORMAALIT aikuiset järkevät ihmiset ????

Jos sä haluat NORMAALEJA aikuisia järkeviä ihmisiä, niin mene etsimään niitä muualta! Ei sun oo pakko täällä pyöriä jos ei kiinnosta! Kyllä muakin ottaa päähän välillä kun täällä on niin idiootteja juttuja, mutta silloin voi painaa tota punasta ruksia tuolla oikealla ylhäällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti ja vaimo vm 75:
Oikeesti mitä jotkut tytsyt tekee tällasilla mamma palstoilla????
Eikö tämä ole perheellisten tai odottvien ja kuumeillioitten palsta....ei joku teinihelvetti johon näyttää tääkin hyvä palsta menneen.
Missä on NORMAALIT aikuiset järkevät ihmiset ????

menehän mummo kotiis

Yhteistyössä