Hankkis nyt jotkut elämän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Olen minä jatkoillakin ollu miesten kanssa, pelattiin korttia ja laulettiin karaokee ja mitä millonkin. Eikä mulle ole tullu pieneen mieleenkään pettää ukkoo millään tavalla. Se kyllä minut tuntee.

Hei, sä IHAN ITTE aloitit ketjun tyyliin "läksin baarista muitten miesten kans, hyi mua" ja sitten kitiset että eikö saa olla miespuolisia ystiksiä. Mitä sä itse väännät asiasta mitään muuta kuin ystävyyttä edes leikillään (ja korostat ystäviesi sukupuolta)?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olin tosiaan baarissa v.loppuna ja oikeen miesten kanssa lähdin pois. Jännää:D ja oma mies kotona lasten kanssa, hyi mua:laugh:

Saattaahan siitä jotkut saada oman mielikuvan mutta mitä se kellekään kuuluu mitä teen ja kenen kanssa, eikö se ole ihan mun oma asiani.

No jos se sinusta on ok ja oma asiasi, niin 1) miksi tuo "hyi mua" ja nauru? Teet itse tästä asiasta jotenkin "tuhmaa" ja 2) jos tykkäät että ihan vaan sun asiasi eikä muille kuulu niin miksi hitossa hiillyt muiden puheista ja haluat selitellä tekemisiäsi kenellekään?

En ole kyllä hiiltyny missään vaiheessa. No tuo on ihan tsoukkia kun laitoin että hyi mua, se kun tuntuu olevan vakavakin asia joillekin. Kyllä mua ärsyttää jos joku alkaa ruotimaan asioita tuolla mistä ei edes tiedä, puhutaan ihan paskaa! kyllä sen mielelläni haluan korjata ja kertoo ihmiselle kun se sitä tuntuu kiinnostavan.

Olin tosiaan baarissa v.loppuna ja oikeen miesten kanssa lähdin pois. Jännää:D ja oma mies kotona lasten kanssa, hyi mua:laugh:

Saattaahan siitä jotkut saada oman mielikuvan mutta mitä se kellekään kuuluu mitä teen ja kenen kanssa, eikö se ole ihan mun oma asiani.

No jos se sinusta on ok ja oma asiasi, niin 1) miksi tuo "hyi mua" ja nauru? Teet itse tästä asiasta jotenkin "tuhmaa" ja 2) jos tykkäät että ihan vaan sun asiasi eikä muille kuulu niin miksi hitossa hiillyt muiden puheista ja haluat selitellä tekemisiäsi kenellekään?

En ole kyllä hiiltyny missään vaiheessa. No tuo on ihan tsoukkia kun laitoin että hyi mua, se kun tuntuu olevan vakavakin asia joillekin. Kyllä mua ärsyttää jos joku alkaa ruotimaan asioita tuolla mistä ei edes tiedä, puhutaan ihan paskaa! kyllä sen mielelläni haluan korjata ja kertoo ihmiselle kun se sitä tuntuu kiinnostavan.

Sun oma asia -mutta haluat kuuluttaa siitä kaikille?

Olen minä jatkoillakin ollu miesten kanssa, pelattiin korttia ja laulettiin karaokee ja mitä millonkin. Eikä mulle ole tullu pieneen mieleenkään pettää ukkoo millään tavalla. Se kyllä minut tuntee.

Hei, sä IHAN ITTE aloitit ketjun tyyliin "läksin baarista muitten miesten kans, hyi mua" ja sitten kitiset että eikö saa olla miespuolisia ystiksiä. Mitä sä itse väännät asiasta mitään muuta kuin ystävyyttä edes leikillään (ja korostat ystäviesi sukupuolta)?

Asian ydin on se että miksi ihmeessä aletaan jonkun tekemisistä puhumaan jos siitä ei mitään tiedä, se tässä on ainut ongelma. Koko asian kerroin sen takia että se täällä ymmärretään, muuten olis tullu sata kysymystä että miks ja minkä takia.
En tarvi hyväksyntää kenen kanssa olen millonkin tekemisissä, ei mun tarvii keneltäkään kysyä saanko tehdä näin ja onko se oikein, teen just niin kun hyvä on mulle. eli tähän asiaan ei tarvitse kommentoida sen enempää noista mies ja naispuolisista kavereista.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Toi on ärrsyttävää :kieh: Mulla on pari frendiä, jotka nostaa esim. baarissa hirveän haloon, jos halaan tuttuja poikia.. mie sillä muka petän tuota äljäkettä. Hassua, että tuo äljäke itse ei ole millänsäkään, vaikka kerrankin yhtä ihanaa poikaa nähdessäni ekaa kertaa vuosiin hyppäsin sen kaulaan roikkumaan ja kiedoin vielä jalatkin sen vyötärölle :whistle:
No mutta, onhan se helvetin hyvä että muut tietää paremmin :xmas:

Jospas se äijäkkees touhuilee samaa tai enemmänkin. Laskettava sut että pääsee itse panemaan ja muhinoimaan vieraiden kanssa. Mä en tyykkäis jos mieheni naisten kaulassa roikkuis kapakasta lähdettäessä, en roiku itsekään miesten. Baasrissahan voi tanssia ja jutella.

Tuosta juuri tulee 'selittelyn maku'. Jos ystävät tietävät touhusi ettei niissä mitään, vieraistahan ei kannata välittää mitä ajattelevat. Eli jotain on tässä ollut jota haluaa selitellä.

Alkuperäinen kirjoittaja yhdenmiehen nainen:
Jospas se äijäkkees touhuilee samaa tai enemmänkin. Laskettava sut että pääsee itse panemaan ja muhinoimaan vieraiden kanssa. Mä en tyykkäis jos mieheni naisten kaulassa roikkuis kapakasta lähdettäessä, en roiku itsekään miesten. Baasrissahan voi tanssia ja jutella.

:laugh:
Niinpä niin :D Äljäke tossa kaulassa roikkumis-tapauksessa istui vieressä ;) Se kyllä tietää ja tuntee mut, minen petä mutta en luovu ikinä mun miespuolisista ystävistäni, jotka on niitä parhaita ja sen äljäke on aina tiennyt eikä ole pahakseen pistänyt. Ei siis koe mun ystäviä uhkana.

Mitäpä jos tämä asia käännettäis toisin päin...alkaisi kauhia sättiminen...haukuttaisi sitä miestä, joka lähti naisten matkaan baarista. Pettäjähän se olisi mammojen mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja tuli vaan mieleen:
Mitäpä jos tämä asia käännettäis toisin päin...alkaisi kauhia sättiminen...haukuttaisi sitä miestä, joka lähti naisten matkaan baarista. Pettäjähän se olisi mammojen mielestä.

Joidenkin kohdalla voi olla näin.

Alkuperäinen kirjoittaja tuli vaan mieleen:

Juu, olis tullut ainakin 50 "jätä se sikä" -vastausta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään:
En ole sitä mieltä tietenkään. Se vain ajatuksena, että jos lähtee baari-iltaa viettämään miespuolisten ystävien kanssa taikka sieltä jonkun kotiin jatkamaan tai miten päin kukin tekeekään, niin kaikkien miehet ei takuulla hyväksy sitä, eikä varmasti kaikkien vaimotkaan jos ton saman soveltaa miehiin. Meitä on monenlaisia ihmisiä. Itse kuulun niihin, joita tuollainen kiusaisi ja tiedän, etten ole yksin mielipiteeni kanssa.

..mutta kun emme taustoja tiedä (missäänhän ap ei siis käsittääkseni sanonut lähteneensä alun perinkin miesporukalla baariin ja sieltä heidän kanssaan vielä jonkun kotiin jatkoille; yhdessä pois lähteminenhän saattaa liittyä esim. saman taksin jakamiseen tyyliin kulut puoliksi) niin aika jyrkkä kommentti tuo mielestäni sinulta oli. Yhtäkkiä siitä voisi jopa tehdä sen johtopäätöksen, että olet yleisestikin aika kärkkäästi tekemässä päätelmiä ilman varmoja faktoja. Ja juuri tähänhän ap aloituksessaan viittaa: ihmisiin jotka tuomitsevat ilman, että tietävät asiasta tuon taivaallista.

Voit tehdä halutessasi sellaisen johtopäätöksen, mutta tietääkseni minulla on täysi oikeus antaa mielipiteeni. Annoin sen asiallisesti. En hyväksy tuollaista toimintaa eikä minun tarvi. Tuntuu täällä olevan muitakin, jotka ovat samaa mieltä kanssani.

Ja tosiaan, entäs jos asia olisi toisinpäin ;) Kummasti sitä täällä aletaan heti arvostella, että sikamaista toimintaa jne., jos mies olisi ollut. On se niin helppoa älähtää, kun osuukin ns. omaan nilkkaan.

Itse en koe tuollaista ns. hyvän maun mukaisena ja etenkin kun on mukana alkoholi. EIkä kyse ole luottamuksestakaan, vaan pitkälti siitä, että miksi ylipäänsä tehdä noin.

Yhteistyössä