MINULLE TULI TARVE KIRJOITTAA SIITÄ KUN EILEN TÄÄLLÄ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti1982
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
asian sivuun kyllä menee,mutta minä en mahda sille mitään että mulla on joku luontainen vastenmielisyys aidosti punapäisiä ihmisiä kohtaan ja heidän ominaishajunsa saa minut voimaan pahoin. Tätä en kyllä heille sano,vain lähimmät kaverini tietävät asiasta:(
Tuo kansikuvan tyttö on tosin ihan söpö.

Alkuperäinen kirjoittaja ei mahda mitään:
asian sivuun kyllä menee,mutta minä en mahda sille mitään että mulla on joku luontainen vastenmielisyys aidosti punapäisiä ihmisiä kohtaan ja heidän ominaishajunsa saa minut voimaan pahoin. Tätä en kyllä heille sano,vain lähimmät kaverini tietävät asiasta:(

Mitä jos itse saisit punapäisen lapsen, luulisin että suhtaumisesi muuttuisi. Sun pään sisällähän tuo ongelma on. Useat ihmiset sanoo tuollaista ajatusmallia rasismiksi, arvioidaan ihmisiä värin ja ominaisuuksien mukaan, että hyvä vaan ettet siitä kylillä huutele.

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Alkuperäinen kirjoittaja ei mahda mitään:

Mitä jos itse saisit punapäisen lapsen, luulisin että suhtaumisesi muuttuisi. Sun pään sisällähän tuo ongelma on. Useat ihmiset sanoo tuollaista ajatusmallia rasismiksi, arvioidaan ihmisiä värin ja ominaisuuksien mukaan, että hyvä vaan ettet siitä kylillä huutele.

Mielestäni en ole rasisiti,sillä mulla on suvussa ja kaveripiirissä hyvin paljon eri kulttuureista tulevia ja erivärisiä ihmisiä,mutta joku tuossa punapäisten perimässä on koska siihen en totu,vaikka tahtoisinkin:( Kiva halata punapäätä ja pidättää samalla oksennusta,ei oo helppoa:(

Yhteistyössä