V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei mahda mitään:asian sivuun kyllä menee,mutta minä en mahda sille mitään että mulla on joku luontainen vastenmielisyys aidosti punapäisiä ihmisiä kohtaan ja heidän ominaishajunsa saa minut voimaan pahoin. Tätä en kyllä heille sano,vain lähimmät kaverini tietävät asiasta
Tuo kansikuvan tyttö on tosin ihan söpö.
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Alkuperäinen kirjoittaja ei mahda mitään:asian sivuun kyllä menee,mutta minä en mahda sille mitään että mulla on joku luontainen vastenmielisyys aidosti punapäisiä ihmisiä kohtaan ja heidän ominaishajunsa saa minut voimaan pahoin. Tätä en kyllä heille sano,vain lähimmät kaverini tietävät asiasta
Tuo kansikuvan tyttö on tosin ihan söpö.
Mitä jos itse saisit punapäisen lapsen, luulisin että suhtaumisesi muuttuisi. Sun pään sisällähän tuo ongelma on. Useat ihmiset sanoo tuollaista ajatusmallia rasismiksi, arvioidaan ihmisiä värin ja ominaisuuksien mukaan, että hyvä vaan ettet siitä kylillä huutele.
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:no joku kateuksissaan päästeli moista potaskaa suustaan