Ikäraja palstalle !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti ja vaimo vm 75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti ja vaimo vm 75

Vieras
Oikeesti mitä jotkut tytsyt tekee tällasilla mamma palstoilla????
Eikö tämä ole perheellisten tai odottvien ja kuumeillioitten palsta....ei joku teinihelvetti johon näyttää tääkin hyvä palsta menneen.
Missä on NORMAALIT aikuiset järkevät ihmiset ????

Ihan naurettavia tällaiset aloitukset. Kuinka monta kertaa pitää sanoa, että tämä palsta on tarkoitettu vanhemmille ja vauvamaailmasta kiinnostuneille ihmisille. Täällä palstailee monia lapsettomia aikuisia. Mielestäni on vain mukavaa, että täällä on eri-ikäisiä palstalaisia. Eikä sitä kyllä mielestäni edes huomaa, että täällä on ihmisillä ikäeroa, kun monet aikuisetkin käyttäytyvät täällä toisinaan hyvin lapsellisesti :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Ihan naurettavia tällaiset aloitukset. Kuinka monta kertaa pitää sanoa, että tämä palsta on tarkoitettu vanhemmille ja vauvamaailmasta kiinnostuneille ihmisille. Täällä palstailee monia lapsettomia aikuisia. Mielestäni on vain mukavaa, että täällä on eri-ikäisiä palstalaisia. Eikä sitä kyllä mielestäni edes huomaa, että täällä on ihmisillä ikäeroa, kun monet aikuisetkin käyttäytyvät täällä toisinaan hyvin lapsellisesti :whistle:
Äläs nyt, äläs nyt. Jos palstalle laitettas ala- ja yläikärajat, voitaisiin ruveta yhteistuumin keksimään jotain järkevämpää tekemistä illoiksi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Äläs nyt, äläs nyt. Jos palstalle laitettas ala- ja yläikärajat, voitaisiin ruveta yhteistuumin keksimään jotain järkevämpää tekemistä illoiksi ;)

Sinäkin, Brutukseni :o ;)

Mä olen niin tottunut, että puolustat minua noiden harmaiden hyökkäyksiltä :D

Tytsy
juuri sinunkaltasia tämä palsta TUSKIN tarvii,eihän sinun jutut edes liity tähän lapsenmaailmaan vaan pyörii oman napasi ja naamasi ympärillä.
et varmaan tajua mutta sinulle nauretaan ei sinun kanssa naureta.........

Alkuperäinen kirjoittaja Suivaantunut:
Tytsy
juuri sinunkaltasia tämä palsta TUSKIN tarvii,eihän sinun jutut edes liity tähän lapsenmaailmaan vaan pyörii oman napasi ja naamasi ympärillä.
et varmaan tajua mutta sinulle nauretaan ei sinun kanssa naureta.........

hehhehehehehehe....juu joka päivä saa hyvät naurut..

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja Onezhskoe ozero:
80v mummo palsta

:laugh: :laugh: :laugh: kun mä olen täällä palstalla,must tunttu joka kerta että olen Venäjällä missä mummot istuvat ulkona penkillä,ja keskustelivat keskeen :laugh: :laugh: :laugh:

totta!!!! :laugh: :laugh:
Babushka2a.jpg

mamma-mummo palsta

Ja taas hyökätään Tytsiä vastaan. Täysin syyttä. Palstalaisena hän käyttäytyy paljon PALJON paremmin kuin moni ÄITI, esimerkiksi tämän ketjun aloittaja. Tytsi ei todellakaan pilaa tätä palstaa. Jos paha maku jää jostakin suuhun, se on noista pettämis/panemis/ryyppäämisjutuista, joita ns KYPSÄT äidit täällä kovasti tuntuvat harrastavan.

Älä Tytsi välitä, jatka sinä omana itsenäsi.

ap on itekki vasta tenava.
ainakaan ykskään aikunen jonka mä oon tavannu oo noin idootti ja lapsellinen.
ja kuten vanhempi äiti jo sano, niin tytsi on paljon fiksumpi kuin moni muu täällä, mitä se kertoo kaikista muista, jätetään se huomisen mietinnän aiheeks.
tytsi sentään kysyy kaikkee järkevää ( no usein ainakin ) sen sijaan että miettis, kumpi nyt onkaan se parempi haalari, tai voiko lasta laittaa ulos sateeseen ne ja ne vaatteet päällä.
menkää itteenne.
lue ap uudestaan tekstis ja mieti, paistaako sun älykkyytes siitä läpi vai ei?

Yhteistyössä