Ikääntyminen ja seksi

  • Viestiketjun aloittaja Kaipaa seksiä
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen 65-vuotias nainen ja haluan vielä seksiä. Koska seksihalut hiipuu ja loppuu?
Ei ne mihinkään katoa, jos pysyy aktiivisena seksin saralla. Oma vakituinen seksikumppani täyttää tänä vuonna 80 vuotta. Tapasin hänet ensimmäisen kerran jo 12 vuotta sitten ja siitä saakka olemme tavanneet enemmän tai vähemmän säännöllisesti seksin merkeissä. Ikäeroa meillä on kutakuinkin 40 vuotta ja siinä syy, miksi olemme pitäneet suhteen pelkkänä seksisuhteena.
 
vierailija
Seksi vanhemman naisen kanssa on ihanaa, itse olen 59v ja ihana hoikka naisystäväni on 74v. Harrastamme kiihkeää seksiä useasti viikossa, liukuvoide auttaa asiaa jos ns. pipari ei kostu, ystäväni pukeutuu myös seksikkäisiin sukkanauhoihin sekä sauma/verkkosukkiin. Suuseksi myös missä tahansa asennossa on mahtavaa ja on ihana nuolla vanhemman naisen karvaista vaginaa vaikkapa nyt 69 asennossa. En edes katsele omaikäsiä naisia vaan vanhemmat naiset ovat parasta seksiä ikinä. Nimim. ""Rakastan mummoseksiä"
 
vierailija
Olen 70-vuotias mies. olen ollut naimisissa saman naisen kanssa yli 40-vuotta. Molemmila muutama vierailu muissa sängyissä. Minula huomattavasti enemmän johtuen aikoinaan siittä, että kiertelin maata myynti tehtävisssä. Nykään harrastamme seksiä lähes päivittäin, varsinkin aamupanot ovat parasta, Nauttikaa hyvät ihmiset seksistä. Läheisyys, toisen arvostus, kiihko, kaikki nämä auttavat jaksamaan kahden, toisensa läpikotaisin tuntevan, ihmisen muuten ikävystyttyvää arkea.
 
vierailija
Meillä on ihanaa seksiä joka päivä. Olemme molemmat yli 70 v ja naimisissa jo vuosikymmeniä. Mies on viriili ja minä märkä kiimasta. Ei tarvita orkkua joka kerta vaan nautitaan kaikesta mahdollisesti seksiin liittyen.
 
Viаgrа (Sildenafil) - https://euhealth247.com
Omat kokemukset seuraavat: 100mg on liikaa, päätä kuumottaa ja särkee, vaikuttaa myös silmissä lievänä paineena ja itse kulli on niin saatanan kova että sattuu. Myöskään seksi ei tunnu miltään kun jomottaa kullia. 50mg on parempi, mutta vastaavia vaikutuksia kuin 100mg. 25mg on täydellinen. Ei päänsärkyä. Ja seisokki jämäkkä muttei liian. Jos illalla otat 25mg niin aamustondis on vielä varsin miehekäs!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä