Ikääntyminen ja seksi

  • Viestiketjun aloittaja Kaipaa seksiä
  • Ensimmäinen viesti
Monta ketaa pannut
Olen 70v himokas nainen kyllä kulli tekis poikaa märkä on
Olen monta kertaa pannut pimppiä liukuvoide antaa hyvän luiston, laskin kerran montako kertaa on saanut oikein kunnolla panna ja ajan kanssa nauttia panemisen nautinnosta, kun otin kalenterin ja laskimen sain noin uloksen tulos oli n. 5000 ketaa, on siinä ollut monta hekumallista hetkeä .
 
Monta panoa
Olen 70v himokas nainen kyllä kulli tekis poikaa märkä on
On ihana lukea että vielä P panettaaa, kerran laskin kuinka monta kertaa olen saanut panna pimppiä oikein ajan kanssa ei mitään pikapanoja vaan ajan kanssa kaikissa mahdollisissa asennoissa mittariin tuli noin 5000 kertaa, ja vieläkin panettaa, toivon että tämä nainen löytää sellaisen että märkä pimppi saisi sitä mitä pimppi kaipaa, tulisi himot tyydytettyä.
 
vierailija
Eipä pidä paikkansa. Olen 53 ja rakastajani 42.....ja ovesta sisään tullessa ja minut nähdessä jo alkaa pullottaaa mukavasti housuissaan. Ja kyllä vaan, synnyttänyt ja imettänyt olen, mutta kuulemma paremmat rinnat kuin monella parikymppisellä. Ja haluja riittää, kaikkeen.
Yli 50-vuotiaiden naisten on vaikea saada seksiä. Kaikki miehet myös vanhemmat haluavat nuorta naista. Niillä on kiinteät rinnat ja himokas pillu. Onneksi on seksivehkeitä, joilla vanhempi nainen voi tyydyttää itseään.
 
Eipä pidä paikkansa. Olen 53 ja rakastajani 42.....ja ovesta sisään tullessa ja minut nähdessä jo alkaa pullottaaa mukavasti housuissaan. Ja kyllä vaan, synnyttänyt ja imettänyt olen, mutta kuulemma paremmat rinnat kuin monella parikymppisellä. Ja haluja riittää, kaikkeen.
Ei tuo koske kaikkia miehiä tiedän miten hyviä aikuiset naiset ovat. Haluan juuri näitä naisia.
 
Olen 70v himokas nainen kyllä kulli tekis poikaa märkä on
Minä olen 76 vuotias mies ja olen huomannut että naiset pitävät tämän ikäistä miestä jo poissa pelistä olevana. Onneksi on tuttuja naisia jotkä tietävät että näin ei ole. Ehkä saman ikäiset naiset haaveilevat nuorestä viriilistä miehestä mutta minun ikäiseni osaavat ottaa naisen huomioon ja sen miten hän saa tyydytyksen. Vanhempi mies ei ole mikään munakello että homma olisi ohi viudessä minuutissa. Tuntemani naiset arvostavat pitkäkestoista hellää läheisyyttä, seldi on paljon muutakin kuin yhdyntä.
 
vierailija
Olen tapaillut 70 v naista tanssin ja seksin merkeissä. Kyllä hän ainakin kostuu ja laukeaa aivan kuin nuoremmatkin. Vartalo vapisee ja pillu lypsää kullia. On hyvä kuntoinen ja hoikka. Ei uskoisi ikää. Ei ikä ole mikään este. Ainakaan kaikilla.
 
Minä olen 76 vuotias mies ja olen huomannut että naiset pitävät tämän ikäistä miestä jo poissa pelistä olevana. Onneksi on tuttuja naisia jotkä tietävät että näin ei ole. Ehkä saman ikäiset naiset haaveilevat nuorestä viriilistä miehestä mutta minun ikäiseni osaavat ottaa naisen huomioon ja sen miten hän saa tyydytyksen. Vanhempi mies ei ole mikään munakello että homma olisi ohi viudessä minuutissa. Tuntemani naiset arvostavat pitkäkestoista hellää läheisyyttä, seldi on paljon muutakin kuin yhdyntä.
Kiva kuulla että himot ja kyvyt on säilyneet. Tuli käytyä useilla treffeillä suomalaisten naisten kanssa viime vuonna, mutta homma ei oikein toiminut. Moni ei edes halunnut tavata tämän ikäistä vaikka olen ihan viriili ja nuorekas ikäisekseni edelleen

Mutta nyt olen onneni kukkuloilla tapasin viime vuoden keväällä puolta nuoremman aasialaisneidon. Pikkuhiljaa tutustettiin toisiimme paremmin ja paremmin ja nykyisin on minun salarakkaani, varattu on (kumppani on minua vanhempi, mutta kyvytön) ja pidetään hauskaa ainakin kerran viikossa. Hän on enemmän kuin tyytyväinen seksiimme ja harrastetaan sitä tosi pitkään. Hän saa valtavan monta orkkua, ettei pysy edes laskuissa 😅 Minäkin saan aina, joskus kaksikin huilin jälkeen otetaan toinen erä

Tasan vuosi sitten alettiin siis harrastaa seksiä säännöllisesti. Nytkin pelkkä ajatuskin hänestä sai seisomaan, hän on kaunis ja hoikka mutta kurveissa löytyy runsaasti 😍Varmaan aika harvinaista heikäläisille.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Ikääntynyt normaali ja kyvykäs mies tarvitsee itseään väh 20-30 v nuoremman naisen

Ikääntynyt nainen ei edes kaipaa miestä. Lanka ja virkkuukoukku villasukkien ja kintaiden tekemiseen riittää hänelle täydellisesti itsetyydytykseen.
 

Yhteistyössä