Minä olen 76 vuotias mies ja olen huomannut että naiset pitävät tämän ikäistä miestä jo poissa pelistä olevana. Onneksi on tuttuja naisia jotkä tietävät että näin ei ole. Ehkä saman ikäiset naiset haaveilevat nuorestä viriilistä miehestä mutta minun ikäiseni osaavat ottaa naisen huomioon ja sen miten hän saa tyydytyksen. Vanhempi mies ei ole mikään munakello että homma olisi ohi viudessä minuutissa. Tuntemani naiset arvostavat pitkäkestoista hellää läheisyyttä, seldi on paljon muutakin kuin yhdyntä.
Kiva kuulla että himot ja kyvyt on säilyneet. Tuli käytyä useilla treffeillä suomalaisten naisten kanssa viime vuonna, mutta homma ei oikein toiminut. Moni ei edes halunnut tavata tämän ikäistä vaikka olen ihan viriili ja nuorekas ikäisekseni edelleen
Mutta nyt olen onneni kukkuloilla tapasin viime vuoden keväällä puolta nuoremman aasialaisneidon. Pikkuhiljaa tutustettiin toisiimme paremmin ja paremmin ja nykyisin on minun salarakkaani, varattu on (kumppani on minua vanhempi, mutta kyvytön) ja pidetään hauskaa ainakin kerran viikossa. Hän on enemmän kuin tyytyväinen seksiimme ja harrastetaan sitä tosi pitkään. Hän saa valtavan monta orkkua, ettei pysy edes laskuissa
Minäkin saan aina, joskus kaksikin huilin jälkeen otetaan toinen erä
Tasan vuosi sitten alettiin siis harrastaa seksiä säännöllisesti. Nytkin pelkkä ajatuskin hänestä sai seisomaan, hän on kaunis ja hoikka mutta kurveissa löytyy runsaasti
Varmaan aika harvinaista heikäläisille.