Kaipaa seksiä
Olen 65-vuotias nainen ja haluan vielä seksiä. Koska seksihalut hiipuu ja loppuu?
Olen 60 vuotias mies. En ole pannut vaimoani 10 vuoteen, Vaimoni on synnyttänyt ja imettänyt 4 lasta. Hänen tissinsä ja mahansa roikkuu ja vittu on niin löysä, että kyrvän työntäminen sinne ei tunnu miltään. Olen pannut vierasta 17-vuotiasta tyttöä. Hänellä on kiinteät tissit ja tiukka jalkoväli. Vittu puristää kyrpääni niin, että tuntuu kuin se jäisi sisään. Ajatuskin hänestä saa kaluni kovettumaan.Olen 65-vuotias nainen ja haluan vielä seksiä. Koska seksihalut hiipuu ja loppuu?
Minulla on samanikäinen naistuttava ja erotiikan loppumisesta ei ole tietoakaan. Varsinkin yhteiset matkamme ovat olleet varsin antoisia ja olemme nauttineet yhdessäolosta joka hetki. Tuntuu, että laatu on vain parantunut vuosien myötä.Olen 65-vuotias nainen ja haluan vielä seksiä. Koska seksihalut hiipuu ja loppuu?
Olen 67 vuotias mies ja haluaisin tutustua sinuun. Minulla seisoo vielä usein mutta vaimoni on lopettanut seksin kun hän ei halua enkä halua häntä pakottaa seksiin.Olen 65-vuotias nainen ja haluan vielä seksiä. Koska seksihalut hiipuu ja loppuu?
No höh... josko miestäsi ei innosta niin sinun pitää etsiä nuorempi mies "unilääkkeeksi"Olen 70-vuotias nainen ja haluan vielä seksiä varsinkin ennen nukkumaan menoa. Jos saan kyrpää ja spermat sisääni, niin tulen raukeaksi ja nukahdan helposti. Mieheni ei kuitenkaan ole enää innokas rakastelemaan. Korkeintaan kerran viikossa hän suostuu panemaan minua. Tunnen itseni rumaksi ja vanhaksi, kun mieheni ei halua minua useimmin.
Korkeintaan kerran viikossa... Voi, voi, meillä viiskymppisillä kerta viikossa on normaalia. Kun ei yksinkertaisesti töiden, lasten harrastusten ym huolien, jälkeen vaan tule seksi mieleen. Viikonloppuna on sitten enemmän aikaa.Olen 70-vuotias nainen ja haluan vielä seksiä varsinkin ennen nukkumaan menoa. Jos saan kyrpää ja spermat sisääni, niin tulen raukeaksi ja nukahdan helposti. Mieheni ei kuitenkaan ole enää innokas rakastelemaan. Korkeintaan kerran viikossa hän suostuu panemaan minua. Tunnen itseni rumaksi ja vanhaksi, kun mieheni ei halua minua useimmin.
Passoo eppäillä. Itse haluaisin rakastella yli 50-vuotiaiden rehevien naisten kanssa.Yli 50-vuotiaiden naisten on vaikea saada seksiä. Kaikki miehet myös vanhemmat haluavat nuorta naista. Niillä on kiinteät rinnat ja himokas pillu. Onneksi on seksivehkeitä, joilla vanhempi nainen voi tyydyttää itseään.
Vielä on sinullakin aikaa. Tapasin juuri 75-vuotiaan naisen, jolla oli seksihaluja ja hommat pelasi liukuvoiteen kanssa. 65-vuotiaalla ei varmaan tarvtse voidetta.Olen 65-vuotias nainen ja haluan vielä seksiä. Koska seksihalut hiipuu ja loppuu?
kyllä oisin mielusti auttamassa tuossa .en niin himoitse nuorempaa,vanha on parempiYli 50-vuotiaiden naisten on vaikea saada seksiä. Kaikki miehet myös vanhemmat haluavat nuorta naista. Niillä on kiinteät rinnat ja himokas pillu. Onneksi on seksivehkeitä, joilla vanhempi nainen voi tyydyttää itseään.
ois ilo tulla antamaan 65v lle sexiäOlen 65-vuotias nainen ja haluan vielä seksiä. Koska seksihalut hiipuu ja loppuu?
Olen 70v himokas nainen kyllä kulli tekis poikaa märkä onolen 55v mies,sinkku ja kyllä ikäinen tai vanhempi nainen kiihottaisi. oishan se mukavaa kun olisi edes sexi ystävä jonka kanssa pääsisi harrastamaan