Ikääntyminen ja seksi

  • Viestiketjun aloittaja Kaipaa seksiä
  • Ensimmäinen viesti
60-vuotias
Olen 65-vuotias nainen ja haluan vielä seksiä. Koska seksihalut hiipuu ja loppuu?
Olen 60 vuotias mies. En ole pannut vaimoani 10 vuoteen, Vaimoni on synnyttänyt ja imettänyt 4 lasta. Hänen tissinsä ja mahansa roikkuu ja vittu on niin löysä, että kyrvän työntäminen sinne ei tunnu miltään. Olen pannut vierasta 17-vuotiasta tyttöä. Hänellä on kiinteät tissit ja tiukka jalkoväli. Vittu puristää kyrpääni niin, että tuntuu kuin se jäisi sisään. Ajatuskin hänestä saa kaluni kovettumaan.
 
Viimeksi muokattu:
70-vuotias mies
Kyrpäni seisoo ja pystyn panemaan seksikästä nuorta naista, mutta vaimolla on riippuvat rinnat ja maha ja löysä vittu, kun hän on monta kertaa synnyttänyt. Vaimoni ei enää kiihota minua.
 
vierailija
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Olen 50-vuotias mies ja himoitsen itseäni vanhempia naisia. Seksi iäkkäämmän naisen kanssa on vaivatonta. Naisen jalkoväli on yleensä luonnollinen. Siellä ei ole taskoja eikä lävistyksiä eikä karvojakaan ole ajeltu. Nykyinen naiskaveri on 67-vuotias. Minulla seisoo heti, kun hän avaa reitensä. Etsin karvojen ja häpyhuulten välistä aukon ja sivelen liukastetta ja työnnän kyrpäni sisään ja alan pumpata. Saan panna paljaalla ja laskea spermat sisää.
 
vierailija
Olen 75-vuotias ja mieheni on 67-vuotias. Rakastelemme joka ilta. Mieheni kyrpä kovettuu nopeasti, kun levitän reiteni. Hän jaksaa panna niin pitkään, että saan orgasmin. Mieheni olo helpottuu, kun hän saa keventää kivespussejaan. Pilluni pysyy tuoreena ja panokunnossa, kun se saa sisäänsä päivittäin spermaa. Rakastelun jälkeen olemme raukeita ja nukahdamme helposti.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Olen 70-vuotias nainen ja haluan vielä seksiä varsinkin ennen nukkumaan menoa. Jos saan kyrpää ja spermat sisääni, niin tulen raukeaksi ja nukahdan helposti. Mieheni ei kuitenkaan ole enää innokas rakastelemaan. Korkeintaan kerran viikossa hän suostuu panemaan minua. Tunnen itseni rumaksi ja vanhaksi, kun mieheni ei halua minua useimmin.
 
vierailija
Olen 70-vuotias nainen ja haluan vielä seksiä varsinkin ennen nukkumaan menoa. Jos saan kyrpää ja spermat sisääni, niin tulen raukeaksi ja nukahdan helposti. Mieheni ei kuitenkaan ole enää innokas rakastelemaan. Korkeintaan kerran viikossa hän suostuu panemaan minua. Tunnen itseni rumaksi ja vanhaksi, kun mieheni ei halua minua useimmin.
No höh... josko miestäsi ei innosta niin sinun pitää etsiä nuorempi mies "unilääkkeeksi" ;)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Monet miehet ikääntyessään alkavat vilkuilla nuorempia naisia. Mieheni ja minä olimme molemmat 55-vuotiaita. Meillä alkoi olla hiljaista makuuhuoneessa. Harrastimme seksiä korkeintaan kerran kuukaudessa. Ihmettelin, kun mies aikaisemmin oli pannut minua joka ilta. Vähitellen selvisi, että hänellä oli salasuhde 25-vuotiaan naisen kanssa.
 
M63
Minulla on 63 ja vaimolla viisi vuotta vähemmän mittarissa. En voi mitenkään kieltää, etteikö vaimolla vähän roikkuisi sieltä jos täältäkin. Takana viisi synnytystä ja imetystä.
Mutta eipä ole minun haluihini paljon vaikuttanut. Sitäpaitsi minusta tuntuu siltä, etteivät ne synnytykset ole mitään pysyvästi löystyttäneet.
Joku irvileuka tässä taannoin analysoi vanhempien parien seksiongelmia tähän tapaan: iän myötä tulee seksissä ongelmia, kun toisella, käytöstä johtuen, suurenee ja toisella pienenee. Sitten ei kumpikaan ole tyytyväinen.
Jos kuka ottaa asiat noin, ottakoon.
Minulle seksi on aina ollut enemmän korvien kuin jalkojen välistä toimintaa. Läheisyys, kahden ihmisen halu tuottaa toisilleen nautintoa, se on se jokin, mistä nautimme kumpikin. Kun kumpikin haluaa antaa kaikkensa ja nauttii nähdessään ja tuntiessaan toisen saaneena ja onnellisen raukeana, silloin riittää vähän vähemmätkin kerrat. Silloin seksi ei ole kertakäyttötavaraa.
Kumpikaan emme vaihtaisi tätä hiljaa ja hellästi hyvä tulee- tyyliämme mihinkään nykyaikaiseen senttien, puristussuhteitten ja orkkujen määrän laskentaan perustuvaan seksiin.
Tähän ikään ja lähes neljään yhteiseen vuosikymmeneen mahtuu niin ylä- kuin alamäkiäkin, jos sitten ylä- ja alatasanteitakin.
Seksi kuitenkin on ollut ja pysynyt aina kuvioissa jonkinlaisena. Joskus harvemmin, joskus useammin, aina kuitenkin kummankin tilanteita kuulostellen ja kunnioittaen.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Miehenelläni ei enää kalu seiso ja minä kuitenkin haluan vielä seksiä. Ostin dildon ja työntelen sitä sisääni, kun kaipaan kyrpää. Saan jopa sen avulla orgasmin. Suosittelen kaikille seksin puutteessa eläville seksivälineen hankintaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nuorimieshelsinki
vierailija
Olen 70-vuotias nainen ja haluan vielä seksiä varsinkin ennen nukkumaan menoa. Jos saan kyrpää ja spermat sisääni, niin tulen raukeaksi ja nukahdan helposti. Mieheni ei kuitenkaan ole enää innokas rakastelemaan. Korkeintaan kerran viikossa hän suostuu panemaan minua. Tunnen itseni rumaksi ja vanhaksi, kun mieheni ei halua minua useimmin.
Korkeintaan kerran viikossa... Voi, voi, meillä viiskymppisillä kerta viikossa on normaalia. Kun ei yksinkertaisesti töiden, lasten harrastusten ym huolien, jälkeen vaan tule seksi mieleen. Viikonloppuna on sitten enemmän aikaa.

Tässä kuitenkin pätee ohje, kun olen mies, että nainen ei vaan voi odottaa että mies innostuu jos nainen ajattelee seksiä. Nainen voi innostaa miehensä.
 
Viimeksi muokattu:
Nuorta lihaa
Yli 50-vuotiaiden naisten on vaikea saada seksiä. Kaikki miehet myös vanhemmat haluavat nuorta naista. Niillä on kiinteät rinnat ja himokas pillu. Onneksi on seksivehkeitä, joilla vanhempi nainen voi tyydyttää itseään.
 
Nyt panettaa
Jos miehellä ei kunnolla seiso voi lääkäriltä saada reseptin kaverjektiin joka annostellaan ohuella neulalla peniksen paisuvaiseen on miltei heti valmis panemaan toimenpide tyydyttää vaatimammankin pimpin kokemuksesta tiedän panna voi niin pitkään kuin muuten haluttaa aine seisottaa tosi tanakasti vielä siemen syöksynkin jälkeen pesun jälkeenkin penis on tanakasti senossa vaikka ottais uuden panon, tämä ei ole välttämättä mikään ikäkysymys mm ms tauti aiheuttaa erektio ongelmia tällä lääkkeellä saa ja pääsee uuteen seksi ja panomaailmaan tällä saa pimpistä rästit takaisin astu askel lähemmäksi pimppiä se kannattaa olen itse päässyt kokemaan minä sain aivan uuden seksi maailman kohteena oli vaimon ihana PIMPPI.
 
vierailija
Olen 65-vuotias nainen ja haluan vielä seksiä. Koska seksihalut hiipuu ja loppuu?
Vielä on sinullakin aikaa. Tapasin juuri 75-vuotiaan naisen, jolla oli seksihaluja ja hommat pelasi liukuvoiteen kanssa. 65-vuotiaalla ei varmaan tarvtse voidetta.

Seksihalut loppuvat miehellä, silloin, kun "miehen nenä kattoon yltää ja maailma ei tunnu miltään". Naisen seksihalut loppuvat ilmeisesti, kun arkun päällä on pari metriä multaa.
 
vierailija
6-kymppisen naisen vartalo tuntuu 4-kymppisen vartalolta, kun 6-kymppinen on puettu latex catsuitiin. On sitä myöten paljon haluttavampi, eikä tarvitse lähteä vieraisiin seksin takia.
 
Pano on hyvä
Nimiimerkki nyt panettaa kertoo että jos ei normaalisti enää seiso avuksi voi hankkia caveject lääketttä avuksi niin ktllä penis seisoo ja vaativikin pimppi voi nauttia seisovasta peniksestä ei tarvi kärsiä panemisen puutteesta eikä tarvi hankkia mitään hilavitkuttimia aine avaa uuden maaailman panemisen maailmaaan kantsii panna toimeksi.
 
vierailija
Täytän pian 50v. Ei seksi ole loppunut, mutta sitä ei ehdi, työn yms, vuoksi koko ajan ajattelemmaan. Ja tämä ajatteleminen on tärkeää kiihottumiselle. Jos nainen kaipaa seksiä, kylve ajatus miehelle.
 

Yhteistyössä