Ikä ja kuinka monta kertaa tai kuinka usein otettu PAPA?

  • Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
vieras
No onneksi löytyy sitten muitakin, jotka eivät sitä usein käy otattamassa. Itsellä omantunnon tuskat, kun viime kerrasta jo pian 5 vuotta, no parin viikon päästä otetaan.
 
Viblsp
Ite olen muutaman kerran kysynyt jos sen voisi ottaa, mutta oikeasti ei ole koskaan lekuri ollut sitä mieltä että voisi. Esim. pari kk sektion jälkeen kun kävin sairaalassa tarkistuksessa kun vielä oli omituista, kirvelevää kipua mahassa, lääkäri sanoi ettei vielä voi ottaa. 4 lasta (viimeisimmät kaksoset) ja ikää 26v eikä ole otettu. Hiukka rupeis huolestuttaan.
 
ihmeen nihkeesti ne sitä papaa kyllä ottaa!! liekkö tulee vaan lisää työtä :LOL: . oon yrittäny jo kahdesti sitä lapsen jälkeen otattaa, ensin sanoi että synnytyksestä on kulunut liian vähän aikaa(6kk pitää kuulema odottaa ). nyt kun kävin pari kk sitten pillerireseptiä uusimassa, niin sanoi että syksymmällä sitten vasta.. :eek: . ois varmaan vaan pitäny sanoo, et eikun mä haluan sen nyt!! :headwall:
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja mamipöö:
ihmeen nihkeesti ne sitä papaa kyllä ottaa!! liekkö tulee vaan lisää työtä :LOL: . oon yrittäny jo kahdesti sitä lapsen jälkeen otattaa, ensin sanoi että synnytyksestä on kulunut liian vähän aikaa(6kk pitää kuulema odottaa ). nyt kun kävin pari kk sitten pillerireseptiä uusimassa, niin sanoi että syksymmällä sitten vasta.. :eek: . ois varmaan vaan pitäny sanoo, et eikun mä haluan sen nyt!! :headwall:
Mulla ollut raajat levällään ku sitä pyytäny, mutta ilmeisesti ei ole vaan jaksanu tms. :D Ja pelkään hemmetisti kun koko sisätutkimus jo tekee kipeää.
 

Yhteistyössä