Ikä ja kuinka monta kertaa tai kuinka usein otettu PAPA?

  • Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
50 v lähestyy (mutta ei nyt ihan tänä vuonna vielä). viimeksi otettu 45 v ja sitä edellisen kerran 40 v. Jossakin vaiheessa ottivat n joka toinen vuosi mutta joskus sanottiin että riittää kun käy niissä yleisissä ikäkausitarkastuksissa, kun kerran ei koskaan ole ollut mitään
 
Mulla ikää 27v,lapsosia 2,papa otettu viitisen kertaa.Viimeksi mulle ainakin tuli kutsu sellaseen ikäkausiseulaan,seuraava kutsu sellaiseen kuulemma tulee sinä vuonna kun täytän 30.Muuten olenkin sitten ihan itse gynellä käydessäni pyytänyt papan ottamaan.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
50 v lähestyy (mutta ei nyt ihan tänä vuonna vielä). viimeksi otettu 45 v ja sitä edellisen kerran 40 v. Jossakin vaiheessa ottivat n joka toinen vuosi mutta joskus sanottiin että riittää kun käy niissä yleisissä ikäkausitarkastuksissa, kun kerran ei koskaan ole ollut mitään
Aika harvoin. :eek: Eikö esim. kohdunkaulansyöpä vie nopeastikin?
 
Turuust
Turussa kuuluu ainakin 25-v ja 30-v-ikäiset ilmaiseen joukkotarkastukseen. Mulla ikää 32v ja papa otettu ainakin viidesti. Aikoinaan perhesuunnittelussa ja sitten näissä joukkotarkastuksissa kaksi kertaa. Lapsia kaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
50 v lähestyy (mutta ei nyt ihan tänä vuonna vielä). viimeksi otettu 45 v ja sitä edellisen kerran 40 v. Jossakin vaiheessa ottivat n joka toinen vuosi mutta joskus sanottiin että riittää kun käy niissä yleisissä ikäkausitarkastuksissa, kun kerran ei koskaan ole ollut mitään
Aika harvoin. :eek: Eikö esim. kohdunkaulansyöpä vie nopeastikin?
näin toimitaan vakituisessa parisuhteessa kun ei mitään ole koskaan ollut, sanottiin minulle. jos kaikki näytteet on puhtaita aina olleet niin ehkä parempi keskittää niihin joilla on jotakin muutoksia joskus ollut

 
piipi
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Ja kuinka monta lasta olet saanut?

Mietityttää vain, mulle ei ole kertaakaan PAPA-testiä tehty. :/
Miten voi olla mahdollista ettei ole paoaa tehty ja sul lapsia??? Tääl otetaan alkuraskaudessa ja jälkitarkastukses aina!

Vähän oot tyhmä jos et papaa ole otattanut!
 
tuutti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
50 v lähestyy (mutta ei nyt ihan tänä vuonna vielä). viimeksi otettu 45 v ja sitä edellisen kerran 40 v. Jossakin vaiheessa ottivat n joka toinen vuosi mutta joskus sanottiin että riittää kun käy niissä yleisissä ikäkausitarkastuksissa, kun kerran ei koskaan ole ollut mitään
Aika harvoin. :eek: Eikö esim. kohdunkaulansyöpä vie nopeastikin?
näin toimitaan vakituisessa parisuhteessa kun ei mitään ole koskaan ollut, sanottiin minulle. jos kaikki näytteet on puhtaita aina olleet niin ehkä parempi keskittää niihin joilla on jotakin muutoksia joskus ollut

Mä luin jostain et alle 36 vuotiaiden pitäis käydä papassa vuoden välein ja yli 36v puolen vuoden välein. Varsinkin jos monta lasta ja aloittanut sukupuolielämän aikaisin, noi siis riskitekijöitä kohdunkaula syöpään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Ja kuinka monta lasta olet saanut?

Mietityttää vain, mulle ei ole kertaakaan PAPA-testiä tehty. :/
Miten voi olla mahdollista ettei ole paoaa tehty ja sul lapsia??? Tääl otetaan alkuraskaudessa ja jälkitarkastukses aina!

Vähän oot tyhmä jos et papaa ole otattanut!
No, Espoossa ei ainakaan otettu, mä itse sitä kysyin, kuten oli Viblspkin tehnyt, mutta sanoivat että sen voi ottaa sitten gynekäynnin yhteydessä. No, tyhmyyttä varmaan sitten kun en ole gynellä asioinut pojan syntymän jälkeen.
 

Yhteistyössä