ikä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omat lapet tehty:

21v
25v.
42v.

Ja ehdottomasti viimeisin raskaus oli helpoin,synnytys oli helpoin,palauduin synnytyksestä nopeimmin viimeisen raskauden jälkeen.Ja yöheräämiset,vauvan hoito ym. oli helpoimpia tämän viimeisen aikana.Mutta ei silti pidä yleistää,eihän se kaikilla niin mene.

Kymysyshän olikin vain OMASTA mielipiteestä...
Onnittelut Sinulle!
Toivottavasti jaksat hyvin vauvan kanssa!
On varmasti ihanaa, muistan vaan kun itse ekojani odottelin...

Itselläni teki tiukkaa fyysinen sekä henkinen jaksaminen, varsinkin alussa yövalvomisineen, yms,yms...
SILTI vielä haavaeilen siitä neljännestä...

Toivon sinun jaksavan minua paremmin, enkä mielipiteilläni halua kelleen pahaa mieltä tuottaa ; o)

Sitäpaitsi en kai ole AINOA, jolla on jonkinlainen mielipide tässäkin asiassa...?

Hyvää, ihanaa ja suloista syksyä kaikille !

Hymiöhän siinä köllötteli viestin lopussa; nauratti vaan kun olit ""sulkenut"" ikärajat 42 v:hen, ja kyllä meitä 42+ on aina löytynyt, joko iltatähtiä odottelemassa tai ekaa raskautta ihmettelemässä.
Ja eihän tässä auta kuin toivoa, että jaksetaan, minä+mies.
Hyvää jatkoa!

Äitini sai minut aikanaan 30-vuotiaana. Sanoi että oli hyvä ikä, oli maailmaa nähnyt ja itsekin koen että oli hyvä kasvattaja=vähän elämänviisautta, mutta monesti olin kateellinen kavereiden nuorille äidille jotka oli niin nuorekkaita... MUTTA äitini sanoi että olisi tehny minut ja veljeni aikaisemmin, jos olisi arvannut että meidän murrosiät ja hänen vaihdevuotensa osuvat samoihin aikoihin, oli kuulemma vähän liian rankkaa. Ei varmaan moni ajattele niin pitkälle.

Meni vähän sivusta tuo edellinen juttu, mutta itse odotan nyt ensimmäistä ja ikää 25. Välillä tuntuu että jotkut suhtautuu minuun edelleen ""nuorena"" vaikka on työ ja omistusasunto, ei sillä että nuokaan välttämättä kertoo yhtään mitään. Ilmeisesti kukaan ei ole ""aikuinen"" ennen kuin likempänä 30 vee useimpien mielestä. Mutta oma mielipiteeni siis myötäilee aika paljon samaa kuin edellistenkin.

Alle 19 v = teiniäiti
20-30 = paras ikä ja nuori äiti:)
yli 35 = vanha äiti esikoiselle ainakin

Toukomamma rv 11+6

Yhteistyössä