T
töihin palaava äiti
Vieras
Eilen varmistui mulle unelmies työpaikka. Lähden töihin tammikuun alusta ja mies jää kotia jatkamaan vanhempainvapaata toukokuuhun saakka. Soitin eilen sitten anopille ja kerroin onnessani, että sain töitä! Anoppi säikähti oikein ja kyseli, että miten mä nyt töihin menen (mies oli kyllä kertonut jäävänsä vanhempainvapaalle, mutta kai se luuli sitten, että mä olen kuitenkin kotona... ). Kyseli monta kertaa miten mä raaskin mennä töihin, mua alkoi puhelun aikana ärsyttämään tosi paljon. Sanoin sitten miehelle puhelun jälkeen, että soitappa sille uudestaan ja sano, että vanhempainvapaa ei ole yksistään mulle tarkoitettu ja isäkin sen voi hyvin pitää...Mies soittelee tänään ja puhuu sitten äitinsä kanssa.
Miksi monet muutkin ihmiset ovat mulle kommentoineet kun ovat kuulleet, että mä palaan töihin, että kuinka mä raaskin...Eikö se nyt ole vain hienoa, että isäkin saa olla kotona vauva-aikaa viettämässä... Onneksi on myös monia, jotka vain kannustavat. Alkaa tää juttu suoraan sanottuna v******maan kun tuntuu, että kaikki ajattelevat mun olevan huono äiti tms? Miksi?
Miksi monet muutkin ihmiset ovat mulle kommentoineet kun ovat kuulleet, että mä palaan töihin, että kuinka mä raaskin...Eikö se nyt ole vain hienoa, että isäkin saa olla kotona vauva-aikaa viettämässä... Onneksi on myös monia, jotka vain kannustavat. Alkaa tää juttu suoraan sanottuna v******maan kun tuntuu, että kaikki ajattelevat mun olevan huono äiti tms? Miksi?