Ihmenainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HämmästyttääKummastuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HämmästyttääKummastuttaa

Vieras
Meillä on töissä tämmönen ihminen, jota olen jo pitkään ihmetellyt. Hän on yli 50v nainen ja toimii pakkaajana. On ahkera ja hoitaa työnsä, mutta olen ihmetellyt että miten ihminen voi olla tuommoinen. Hän ei nimittäin ole hetkeäkään paikalla. Jos kone pysähtyy tai tulee tauko, niin hän alkaa siivoamaan, täyttämään työraportteja tai menee vessaan. Tauot hän pitää lyhennettyinä, syö nopeesti ja ottaa huikan vettä, jos puhuu jostain, niin työstä.

Hirvee tahti päällä koko ajan. Kun työpäivä on loppu niin jos jää ylimääräistä aikaa muutama minuutti niin on leimauslaitteella suunnilleen paniikissa. Ja kun sit lähtee niin polkupyörällä pitkä matka himaan... En sit tiedä mitä siellä.

Miten joku JAKSAA. En tajua. Tuo työ on kuitenkin sen verran raskasta, että itte kyllä huilaan aina kun voin, vaikken mikään laiskimus olekkaan.

Juu siis tosi hyvä työntekijä on tämä nainen. Itse vaan ihmettelen, että "mistä noita pillereitä saa". Olis kiva kun itekkin ees joskus jaksaisi. Toisaalta olis vaikee kuvitella, että toi ihminen lukis esim. kirjaa tms.

Meilläkin oli duunissa tollainen, jäi jo eläkkeelle, mutta todellinen ikiliikkuja. Ja vieläkin on pari vastaavaa, koko ajan jotain tekemässä, johonkin suuntaan menossa.

[QUOTE="jmk";23630238]munkin äiti on just tollanen, ikänsä kun on töitä tehnyt paljon, niin ei sitä osaa kuulemma olla tekemättä mitää..[/QUOTE]

Juu on meillä muitakin ahkerias töissä. Mutta tää on vielä jotenkin sellainen, että koko ajan pitää vielä lisäksi säätää jotain. Joku sanoi, että sillä olis adhd, mutta emmä usko että se sitäkään on kun ei se esim. mokaile pahemmin.

Ja miks tommosia ihmisiä ei oo enää nuorissa ? Juu ite oon suht. nuori ja en tosiaankaan tommonen. Kyl mä työni teen, mut kahvitauot kyllä välillä venyy luvattoman pitkään rupatellessa...

Yhteistyössä