Yöllinen keskustelu 6v pojan kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Poikani tuli äsken kysymään että tunteeko ihminen itsensä kun on kuollut ja nousee sinne pilven päälle? Kun nytkin kun hän hyppää niin hän tuntee itsensä.
Siitä sitten jatkoi että syntyykö ihminen uudelleen?

Vaikeita kysymyksiä vastattaviksi - varsinkin tähän aikaan yöstä!

sana sanoo,että olkaa lapsen mielisiä sillä sen kaltainen on taivasten valtakunta.voi olla että itse jeesus on vieraillut hänen luonaan ja saanut hänessä tämmöisiä ajatuksia aikaan.sillä mitä pienenpänä me saame tulla hänen pelastukseensa niin sitä parempi.säätyy monenlta vaaralta ja vääriltä asioilta.ja ennen kaikkea perii iänkaikkisen elämän .levon ja rauhan joka on meille myös luvattu tässäkin ajassa.jeesus siunatkoon pentä poikaasi ja koko sinun perhettäsi.........

Alkuperäinen kirjoittaja yks vierailia:
sana sanoo,että olkaa lapsen mielisiä sillä sen kaltainen on taivasten valtakunta.voi olla että itse jeesus on vieraillut hänen luonaan ja saanut hänessä tämmöisiä ajatuksia aikaan.sillä mitä pienenpänä me saame tulla hänen pelastukseensa niin sitä parempi.säätyy monenlta vaaralta ja vääriltä asioilta.ja ennen kaikkea perii iänkaikkisen elämän .levon ja rauhan joka on meille myös luvattu tässäkin ajassa.jeesus siunatkoon pentä poikaasi ja koko sinun perhettäsi.........

Aamen ja antakoon sinulle isot kirjaimet, tätä rukoilen herkeämättä!

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Nukkumaan se poika. Ja huomenna puhutte.. :)

Kyllä mun mielestä pitäis heti vastata jotain oli tilanne tai aika mikä hyvänsä.

Ei se asia lapsen mielestä pois lähde vaikka ei siitä enää kysyisikään.
Ja kuinka kivaa on mennä nukkumaan kun päässä pyörii (ehkä) pelottavia asioita joita ei ymmärrä?

Itse vastaisin kysymyksiin sen enempää selittelemättä tyyliin näin:
Ihminen ei tunne enää mitään sen jälkeen kun on kuollut ja jälleensyntymiseen voi vastata oman uskomuksensa pohjalta, mutta lyhyesti.

Ja sitten hyvää yötä!

meidän pitää uudestisyntyä ylhäältä ja sada synnit anteeksi.raamatussa sanotaan että .Niin tulkaa,käykäämme oikeutta keskenämme,sanoo Herra,Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat,tulevat ne lumivalkeiksi,vaikka ne ovat purppuranpunaiset,tulevat ne villanvalkoisiksi.....ja Etsikää silloin,kun hänet löytää voidaan,huutakaa häntä avuksi,kun hän läsnä on....uudesti syntyminen on pelastua jeesuksessa kristuksessa ja saada synnit anteeksi.ja katso kaikki entinen on vanhaa ja uusi on sijaan tullut,olet uusi luomus kristuksesa.ei ole muuta nimeä ihmiselle annettu jossa hänen tulee pelastuman kuin JEESUS KRISTUS...........

Yhteistyössä